Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lidt fra Alm omkring skader og lørdagsfri. OBs problemer skyldes skader..

    https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...rkelige-verden
    - Hvordan vurderer du Aske Adelgaard?

    - Der er sendt et signal fra klubben og Björn Wesström. Selv om vi har Jørgen Skjelvik og Joel King, så er Aske god nok til at konkurrere om en startplads. Han har øget konkurrencen, og det skal jeg bruge ham til, fatslår Alm


    hvordan skal det forstås?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      - Hvordan vurderer du Aske Adelgaard?

      - Der er sendt et signal fra klubben og Björn Wesström. Selv om vi har Jørgen Skjelvik og Joel King, så er Aske god nok til at konkurrere om en startplads. Han har øget konkurrencen, og det skal jeg bruge ham til, fatslår Alm


      hvordan skal det forstås?
      Tænker blot det betyder, at eftersom Aske har fået en ny kontrakt og er kommet op i førsteholdstruppen, så indgår han i konkurrencen om en startplads med de 2 andre. Dermed øges konkurrencen.
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        På papiret var vi også tilbage i en 4-2-3-1 imod Brøndby. Det var bare så defensivt og passivt, at det lignede vi havde 7 forsvarsspillere inde.

        Enig omkring Sander. Han er nok en af vores bedste i presspillet, men mister vildt mange bolde og bidrager ikke med meget kreativt. Breum er heller ikke startet sæsonen stærkt, men har bare flere ideer og mere fart i hans spil. Forstår ikke Sander har startet så meget på bekostning af ham - især når vi ikke har har Jebali og Frøkjær i form.

        Men samtidig synes jeg det er fint nok Charly får lov til at starte på bænken. Fordi vi har spillet så dårligt har det været befriende med hans direkte stil, men han har også mangler i opspil og kombinationsspil. Vil gerne se ham komme ind fra bænken og gøre en forskel med hans fart. Hvis alternativet er Sander synes jeg dog også bare Charly skal starte.

        Når Jebali er klar igen (håber en uges træning mere har gjort ham godt) skal han ind centralt igen og så er det fint nok vi holder fast i spilsystemet, men ellers ville jeg gerne se en 4-4-2 med Fenger og Charly i front. Gerne med Grubbe forsøgt på højre kant.

        Hansen
        Mickelson - BP - Jørgen/RØ/Omar - Adelgaard
        Grubbe - Tverskov - Aron - Breum
        Charly - Fenger
        Nej - mod BIF startede vi i en regulær 4-3-3.

        Jebali til venstre, Sander som 8er på midten. Altså uden en 10er.

        Den opstilling afslører, hvor meget vi trænger til forstærkninger på den centrale midtbane.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lidt fra Alm omkring skader og lørdagsfri. OBs problemer skyldes skader..

          https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...rkelige-verden
          AA virker på mig som en, der udelukkende har en forklaring på alt. en taktik (uden en plan B), en årsag til manglende resultater (nemlig skader). Der mangler simpelthen refleksion i det han siger. Og så pisser hans (og også BW`s) arrogance mig af. De virker mere og mere som nogen, der splitter, end nogen der samler. Og det er der ikke behov for i vores situation lige nu.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

            AA virker på mig som en, der udelukkende har en forklaring på alt. en taktik (uden en plan B), en årsag til manglende resultater (nemlig skader). Der mangler simpelthen refleksion i det han siger. Og så pisser hans (og også BW`s) arrogance mig af. De virker mere og mere som nogen, der splitter, end nogen der samler. Og det er der ikke behov for i vores situation lige nu.
            Kunne det tænkes, at Alm i virkeligheden taler til spillernes flossede selvtillid?

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

              Helt fair. Du har ganske givet set nogle ting jeg ikke har (er meget sjældent i Ådalen).

              I FP-interviewet er Alm ikke særlig sympatisk, men jeg accepterer det fordi jeg synes han tilgengæld fremstår som en der er meget ærekær, og ikke ønsker at gå med på Discoverys temmelig akavede postmatch-setup. En ting er at jeg synes FP kommer med nogle ret billige pointer i sin "analyse", men det er så kunstigt at trænerne skal stå der og lytte til at en studievært og en ekspert vurderer deres fremtid. Det er så lavt niveau.
              Jeg springer med på din vogn her. Alt det med AAs fremtoning i fht til presse og øvrige medier er før beskrevet og omtalt i SFÅ. Så det vidste både vi og klubben før han startede i jobbet .. jeg kunne have gjort det samme i hans sted og jeg synes faktisk det er AA der trak sig bedst ud af FP-seancen hvor FP virkede tydeligt irriteret over at AA ikke lod sig rive med i et "amatør"interview fra en såkaldt ekspert.


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                [QUOTE=manner;n305160]Jeg springer med på din vogn her. Alt det med AAs fremtoning i fht til presse og øvrige medier er før beskrevet og omtalt i SFÅ. Så det vidste både vi og klubben før han startede i jobbet .. jeg kunne have gjort det samme i hans sted og jeg synes faktisk det er AA der trak sig bedst ud af FP-seancen hvor FP virkede tydeligt irriteret over at AA ikke lod sig rive med i et "amatør"interview fra en såkaldt ekspert.


                Flemming Povlsen ved da en masse om professionel fodbold og hvad den verden kræver, så “amatør” interview som du kalder det er nok et lidt underligt valg.
                Fokus bør så iøvrigt være at AA forsøgte at bagatallisere endnu en elendig indsats, hvilket både er arrogant og dumt.


                Comment


                  #83
                  [QUOTE=Fyn er fin;n305161]
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg springer med på din vogn her. Alt det med AAs fremtoning i fht til presse og øvrige medier er før beskrevet og omtalt i SFÅ. Så det vidste både vi og klubben før han startede i jobbet .. jeg kunne have gjort det samme i hans sted og jeg synes faktisk det er AA der trak sig bedst ud af FP-seancen hvor FP virkede tydeligt irriteret over at AA ikke lod sig rive med i et "amatør"interview fra en såkaldt ekspert.


                  Flemming Povlsen ved da en masse om professionel fodbold og hvad den verden kræver, så “amatør” interview som du kalder det er nok et lidt underligt valg.
                  Fokus bør så iøvrigt være at AA forsøgte at bagatallisere endnu en elendig indsats, hvilket både er arrogant og dumt.

                  Jeg satte "amatør" i citationstegn for at understrege at han netop ikke er amatør og bør kende mekanismerne i klubberne. Han ved en masse om professionel fodbold og dermed også at en træner næppe nogensinde kommer til at forenkle ting på en måde som en interviewer skal forsøge at gøre for at "få alle med" .. også dem som ikke nørder fodbold på samme måde som vi gør herinde. Jeg synes han fremstod nærmest lidt frustreret over at det ikke lykkes ham at bringe AA ud af fatning, og det har jeg respekt for når han (AA) godt selv ved og kender til det pres der er .. både fra fans, og sandsynligvis også fra den øverste sportslige ledelse og ejerkredsen.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    [QUOTE=manner;n305162]
                    Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
                    Jeg satte "amatør" i citationstegn for at understrege at han netop ikke er amatør og bør kende mekanismerne i klubberne. Han ved en masse om professionel fodbold og dermed også at en træner næppe nogensinde kommer til at forenkle ting på en måde som en interviewer skal forsøge at gøre for at "få alle med" .. også dem som ikke nørder fodbold på samme måde som vi gør herinde. Jeg synes han fremstod nærmest lidt frustreret over at det ikke lykkes ham at bringe AA ud af fatning, og det har jeg respekt for når han (AA) godt selv ved og kender til det pres der er .. både fra fans, og sandsynligvis også fra den øverste sportslige ledelse og ejerkredsen.
                    Jo Flemming Povlsen fremstod frustreret, da AA fremstod som Komiske Ali og benægtede fakta som alle kan se

                    Comment


                      #85
                      [QUOTE=Fyn er fin;n305163]
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jo Flemming Povlsen fremstod frustreret, da AA fremstod som Komiske Ali og benægtede fakta som alle kan se
                      Han benægtede vel ikke fakta da han (FP) konkluderede at OB kun havde fået et point i 5 kampe .. skulle han (AA) hellere have sagt at alt er lort og at der intet potentiale og håb er klubben i stedet for at arbejde videre efter det koncept der er stukket i hånden på ham og tro projektet?

                      Last edited by manner; 22-08-2022, 08:43.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        [QUOTE=Fyn er fin;n305161]
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg springer med på din vogn her. Alt det med AAs fremtoning i fht til presse og øvrige medier er før beskrevet og omtalt i SFÅ. Så det vidste både vi og klubben før han startede i jobbet .. jeg kunne have gjort det samme i hans sted og jeg synes faktisk det er AA der trak sig bedst ud af FP-seancen hvor FP virkede tydeligt irriteret over at AA ikke lod sig rive med i et "amatør"interview fra en såkaldt ekspert.


                        Flemming Povlsen ved da en masse om professionel fodbold og hvad den verden kræver, så “amatør” interview som du kalder det er nok et lidt underligt valg.
                        Fokus bør så iøvrigt være at AA forsøgte at bagatallisere endnu en elendig indsats, hvilket både er arrogant og dumt.

                        Flemming Povlsen ved garanteret en hel masse om professionel fodbold, i hvert fald hvad det var da han stadig var en del af den verden, men han er altså temmelig pinagtig i de her konfronterende interviews, hvor han har det med at låse sig fast på enkelte temmelig banale pointer og virke småfornærmet, når hans præmisser bliver udfordret. Og det gælder ikke kun interviews med Alm eller andre OB-folk.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          AA virker på mig som en, der udelukkende har en forklaring på alt. en taktik (uden en plan B), en årsag til manglende resultater (nemlig skader). Der mangler simpelthen refleksion i det han siger. Og så pisser hans (og også BW`s) arrogance mig af. De virker mere og mere som nogen, der splitter, end nogen der samler. Og det er der ikke behov for i vores situation lige nu.
                          Kunne det tænkes, han havde ret?
                          Er der nogen, der kan nævne en eneste sæson i OB's historie, hvor vi i samme grad, har fået ødelagt sæsonstarten af skader?
                          Og hvis han ikke har ret i noget af det, så må det jo betyde, at vi sagtens kan skille os af med Jebail, Sabbi, Thrandarson, Okosun, Frøkjær og Ivancevic - uden at vi behøver at købe erstatning for en eneste af dem...
                          edit : Og så glemte jeg da vist iøvrigt Fenger.
                          Last edited by Henning001; 22-08-2022, 12:23.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
                            Flemming Povlsen ved da en masse om professionel fodbold og hvad den verden kræver, så “amatør” interview som du kalder det er nok et lidt underligt valg.
                            Fokus bør så iøvrigt være at AA forsøgte at bagatallisere endnu en elendig indsats, hvilket både er arrogant og dumt.

                            Flemming P. ved da forhåbentligt en masse om fodbold og fodboldverdenen, men manden er en elendig “journalist” og viser igen og igen at fodboldviden kun udgør en del af de egenskaber der gør en god fodbold rapporter. FP jagter en reaktion så der rigtigt kan laves overskrifter til tv stationens i forvejen dårlige produkt - han får den ikke og bliver tydeligvis frustreret over det.

                            At Alm ikke bryder sig om tumpede “journalister” og ynder at gi igen vidste vi allerede inden han ankom til Odense. Der er rigeligt at kritisere Alm for, men hans ageren i medierne kan jeg på ingen måde blive frustreret over.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Flemming P. ved da forhåbentligt en masse om fodbold og fodboldverdenen, men manden er en elendig “journalist” og viser igen og igen at fodboldviden kun udgør en del af de egenskaber der gør en god fodbold rapporter. FP jagter en reaktion så der rigtigt kan laves overskrifter til tv stationens i forvejen dårlige produkt - han får den ikke og bliver tydeligvis frustreret over det.

                              At Alm ikke bryder sig om tumpede “journalister” og ynder at gi igen vidste vi allerede inden han ankom til Odense. Der er rigeligt at kritisere Alm for, men hans ageren i medierne kan jeg på ingen måde blive frustreret over.
                              OK jamen så fortsætter vi da bare med at glæde os over AA

                              Comment


                                #90
                                Ville gerne se denne opstilling

                                M.Hansen

                                Grubbe. Slotsager. Paulsen. Adelgaard


                                hornemann Tverskov. Aron. Breum

                                Jebali

                                Svendsen

                                Comment

                                Working...
                                X