Annoncering

Collapse
No announcement yet.

9-4-9-15-20-5-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    9-4-9-15-20-5-18

    Ja, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Ja, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Ja, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.

      Comment


        #4
        Ja, vi lykkes pt ikke med at genere opmærksomhed med gode nyheder...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Er der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Er der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
            Noget så harmløst som et banner med et ur der viser klokkeslættet 13.12

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Er der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
              Hvert tal indikerer et bogstav i alfabetet og så kan du sammensætte et ord: 1-2-5 = abe
              og misforstå mig ikke valg af ord, men det var kortest og hurtigst og referer ikke til nogen person

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Er der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
                Et banner som blev hængt op på capotårnet sidste søndag med 13:12 (ACAB)-budskab. Det skete i følge af et banner plastikklubbens fans viste ved deres derby mod Bøf hvor der var en København-skyline på med et tårnur som viste kl. 13:12 som jeg husker det. Bare lidt lavt niveau som trækker desværre opmærksomhed.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Hvert tal indikerer et bogstav i alfabetet og så kan du sammensætte et ord: 1-2-5 = abe
                  og misforstå mig ikke valg af ord, men det var kortest og hurtigst og referer ikke til nogen person
                  Tak .. det tager jeg på ingen nært. Jeg forsøger at afkode budskabet senere
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Ja det er sørgeligt at nogle såkaldte OB fans vil genere de folk som sørger for at holde ro og orden her i Danmark.
                    At man falder i, og vil provokere på samme lave niveau som FCK og Brøndbys tilhængere, det er lavt og ikke særlig intelligent.

                    Comment


                      #11
                      Ja, fy skamme dem, som gennem flere år har forsøgt at tage dialogen med Fyns Politi, som ikke magter deres opgave i samfundet tilnærmelsesvist. Jeg forstår godt, at der er en bunke OB-fans, som er utilfredse med politiets ageren, særligt med henblik på deres vanvittige overreaktion i foråret 2018.

                      EDIT: Vi skal virkelig til at forholde os til, hvor vi gerne vil hen som samfund. Et, hvor vi skal forarges over, at etaten bliver kritiseret? Der er to sider af samme mønt i alt dette. Kom nu, venner.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                        Ja, fy skamme dem, som gennem flere år har forsøgt at tage dialogen med Fyns Politi, som ikke magter deres opgave i samfundet tilnærmelsesvist. Jeg forstår godt, at der er en bunke OB-fans, som er utilfredse med politiets ageren, særligt med henblik på deres vanvittige overreaktion i foråret 2018.

                        EDIT: Vi skal virkelig til at forholde os til, hvor vi gerne vil hen som samfund. Et, hvor vi skal forarges over, at etaten bliver kritiseret? Der er to sider af samme mønt i alt dette. Kom nu, venner.
                        Sjovt at vi er rigtig mange der kan gå på stadion gennem 20-30-40 år uden at komme i konflikt med politiet - Ikke det mindste! Prøv nu at se indad. Jeg siger ikke du eller alle gør noget forkert, men nogle gør og det tiltrækker politiet. Der er et ordsprog som ikke er helt tosset, og som man skal huske på. "Vis mig hvem du omgås og jeg skal fortælle dig hvem du er" og det gælder os alle i strørre eller mindre grad.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Man må svinde samtlige spillere til. Træner, sportschef og ejer. Det er bare fint. Men politiet, nej så stopper det. Så kan det vist ikke bliver mere latterligt.
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                            Sjovt at vi er rigtig mange der kan gå på stadion gennem 20-30-40 år uden at komme i konflikt med politiet - Ikke det mindste! Prøv nu at se indad. Jeg siger ikke du eller alle gør noget forkert, men nogle gør og det tiltrækker politiet. Der er et ordsprog som ikke er helt tosset, og som man skal huske på. "Vis mig hvem du omgås og jeg skal fortælle dig hvem du er" og det gælder os alle i strørre eller mindre grad.
                            Generalisering og fordomme hjælper næppe det store. Og det burde være normen at modtage den samme behandling fra politiet, uanset hvem man omgås. Jeg ønsker ikke en større debat eller meningsudveksling herinde, men politiet er også mennesker og begår altså også fejl, selvom det for visse borgere i dette land kan være svært at tro på.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                              Man må svinde samtlige spillere til. Træner, sportschef og ejer. Det er bare fint. Men politiet, nej så stopper det. Så kan det vist ikke bliver mere latterligt.
                              Det er ikke latterligt, da Politiet er en offentlig institution og medarbejderne, betjentene, er tjenestemænd og det er netop på disse områder man ikke må råbe eller tiltale omtalte på en nedsættende måde.

                              Comment

                              Working...
                              X