Ja, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
9-4-9-15-20-5-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægJa, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægJa, Så var der åbenbart nogle, der synes, det var smart at medbringe et banner, der med al tydelighed viser, at OB også har plads til fans med IQ på niveau med bølgepap. Det var nok mildest talt tæskedumt. Det er helt klart skadeligt for både klubben og fanscenen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEr der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEr der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget
og misforstå mig ikke valg af ord, men det var kortest og hurtigst og referer ikke til nogen person
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEr der nogen der kan forklare mig hvad det er for noget - men åbenbart noget træls noget"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Hvert tal indikerer et bogstav i alfabetet og så kan du sammensætte et ord: 1-2-5 = abe
og misforstå mig ikke valg af ord, men det var kortest og hurtigst og referer ikke til nogen personBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ja, fy skamme dem, som gennem flere år har forsøgt at tage dialogen med Fyns Politi, som ikke magter deres opgave i samfundet tilnærmelsesvist. Jeg forstår godt, at der er en bunke OB-fans, som er utilfredse med politiets ageren, særligt med henblik på deres vanvittige overreaktion i foråret 2018.
EDIT: Vi skal virkelig til at forholde os til, hvor vi gerne vil hen som samfund. Et, hvor vi skal forarges over, at etaten bliver kritiseret? Der er to sider af samme mønt i alt dette. Kom nu, venner.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægJa, fy skamme dem, som gennem flere år har forsøgt at tage dialogen med Fyns Politi, som ikke magter deres opgave i samfundet tilnærmelsesvist. Jeg forstår godt, at der er en bunke OB-fans, som er utilfredse med politiets ageren, særligt med henblik på deres vanvittige overreaktion i foråret 2018.
EDIT: Vi skal virkelig til at forholde os til, hvor vi gerne vil hen som samfund. Et, hvor vi skal forarges over, at etaten bliver kritiseret? Der er to sider af samme mønt i alt dette. Kom nu, venner.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 5
Comment
-
Man må svinde samtlige spillere til. Træner, sportschef og ejer. Det er bare fint. Men politiet, nej så stopper det. Så kan det vist ikke bliver mere latterligt."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Sjovt at vi er rigtig mange der kan gå på stadion gennem 20-30-40 år uden at komme i konflikt med politiet - Ikke det mindste! Prøv nu at se indad. Jeg siger ikke du eller alle gør noget forkert, men nogle gør og det tiltrækker politiet. Der er et ordsprog som ikke er helt tosset, og som man skal huske på. "Vis mig hvem du omgås og jeg skal fortælle dig hvem du er" og det gælder os alle i strørre eller mindre grad.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlægMan må svinde samtlige spillere til. Træner, sportschef og ejer. Det er bare fint. Men politiet, nej så stopper det. Så kan det vist ikke bliver mere latterligt.
- Likes 3
Comment
Comment