Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sagde ALM "fornuftigt forsvarsspil"?
    Det bed jeg også mærke i.

Du er bagud med 2-0, Batman.
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Det bed jeg også mærke i.

Du er bagud med 2-0, Batman.
      Jo jo, det er jo ikke 5 endnu :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Grubbe ind for Jebali.
        Max ind for Charly.
        grubbe?? Alm vi skal have scoret et par kasser - du kan ikke forsvare den hjem...

Og hvad er der sket med Breum?

Comment

Max fighter i det mindste, så kan der godt være han ikke er en top angriber men det er vilje der skal til nu

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Max fighter i det mindste, så kan der godt være han ikke er en top angriber men det er vilje der skal til nu
            Min tålmodighed er næsten altid til stede, når det kommer til Fenger. Det er ikke lige godt alt han laver, men han står for det rigtige rent fodboldmæssigt i forhold til hårdt arbejde og fightervilje. Det som burde være idealet i en OB-spiller og det vi stod for fodboldmæssigt, ikke det der Nordsjælland-lort vi er stillet ind på.

Comment

Fedt at se at vi har opgivet og bare forsøger at holde nederlaget så lille som muligt…. eller sådan noget…

Comment

Aron er heller ikke i form endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Min tålmodighed er næsten altid til stede, når det kommer til Fenger. Det er ikke lige godt alt han laver, men han står for det rigtige rent fodboldmæssigt i forhold til hårdt arbejde og fightervilje. Det som burde være idealet i en OB-spiller og det vi stod for fodboldmæssigt, ikke det der Nordsjælland-lort vi er stillet ind på.
                  Det er bare ikke nok. Jeg har desværre mistet troen på, at han kan blive god nok.

Comment

Hvor er det dog tamt at se på. Jeg tror vi kunne opnå mere ved at optille akademiholdet. Der er i det mindste lidt lyst til at spille fodbold.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Sander taber ALT. Hvorfor er han med???

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er bare ikke nok. Jeg har desværre mistet troen på, at han kan blive god nok.
                        Ja, Fengers niveauX11 = I rykker ned ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Alm foretager igen nogen mærkværdige udskiftninger. Vi er bagud 2-0 ikke foran. Håber han ryger ud på røv og albuer nu samt NT får lukket op for pengepungen ellers står den på 1 div. Det er 50/50 i mine øjne fortsat. Da sæsonen er ung endnu. Men jeg tvivler mere og mere på det. :(

Comment

Det er også noget pis med Jeppe T. Han er så fucking retfærdighedsfikseret. Jeg tror han bruger alt for meget energi på fejldomme etc. Det eneste der virker er: det er fortid nu. Videre. Ny situation.

Comment

Vi ser 1 af de 2 nedrykkere fra Superligaen her til aften

Comment

Skift nu Bashkim ud…

Comment

Working...
                                X