Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    kan ikke se hvad slotsager skulle få ud af at udtale sig. Der er jo tydeligvis nogle uoverenstemmelser - tænker ikke det bliver mindre hvis han stiller op til interview.

    Jeg kunne ikke lade være med at bide mærke i den her fra TB; "Vi taler altid med alle vores spillere - nogle gange også med deres agenter." Det kan sagtens være jeg læser for meget ind i det - men syntes det lugter af TB og Slots agent ikke ligefrem har noget godt forhold.
    Er helt enig. Hvis Slotsager udtaler sig så kan det i værste fald bliver et mudderkast. Der skal en afklaring og fælles udmelding til
    Og tror ikke du overfortolker TBs udtalelse. Troels er kommunikationsprofil og ved vel helt godt hvornår og hvordan han udtaler sig på hvilken måde. Så gpr ud fra at der er boget galt i firhold til agenten. Pisseærgerligt hvis det fører til at tabe Slots.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Det er efterhånden længe siden man har hørt Slotsager udtale sig om en forlængelse, så uden at vide noget som helst, kan det være at han sammen med agenten er kommet frem til at det bedste er at lade kontrakten løbe ud, og så stå helt frit til at vælge næste sommer. Det vil vel også give Slotsager (og agenten) den bedste økonomiske pakke, da en klub så ikke skal betale transfer. Det vil også give dem mulighed for at vurderer OBs tilbud (og situation) op imod de andre tilbud der kommer på bordet. Samtidigt kan det måske forklarer hvorfor der ikke kom flere bud på ham i sommers, da købende klubber kan have lagt en føler ud hos agenten inden de ville sende et bud afsted, og her fået at vide at man hellere vil vente med et skifte.

      Det er ren spekulation, men en mulighed man kan tage med når man skal bedømme hvor det hele står, og hvorfor der ikke er forlænget endnu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jeg køber ikke påstanden. Jeg skriver tydeligt: hvis der er noget om snakken overhovedet. Læs det skrevne og hæv niveuet. Sjældent har jeg set et sted som her hvor kvarte rygter bliver til sandhed.
        lige over

        som jeg skrev; der blev taget alle forbehold - ingen der ophævede det til "sandhed". Men det kræver som sagt lige at du læser det skrevne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          har lige fundet det - nævnes nærmest i en bi-sætning i en SFÅ podcast (25 august, omkring 1t. 29min) Der bliver sagt noget i retning af at TB må da kunne snakke med Slotsager. Og så siger Martin Davidsen at som han hører det så er meldingen at så er det med agenten når det er kontrakt det handler om.

          - på mig lyder det som om at TB ikke vil tale med agenten om slotsagers kontraktforhold. Det er i min verden forkert. Det er derfor Slotsager har en agent.

          Mht til det sidste; ja der bliver antaget rigtigt meget. Fordi få ved lidt og rigtigt mange af os intet ved - men jo tydeligvis går op i sagen...så bliver der spekuleret en del.
          Jeg skal lige være med: Så en panelist foreslår, at TB da må kunne tage en samtale med Slotsager og få det afklaret og Davidsen svarer, at Slotsager-lejren insisterer på at kontraktsnak går gennem agenten? Og hvis det er rigtigt forstået: Hvordan dælen får du det til at betyde, at TB ikke vil tale med agenten?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Jeg skal lige være med: Så en panelist foreslår, at TB da må kunne tage en samtale med Slotsager og få det afklaret og Davidsen svarer, at Slotsager-lejren insisterer på at kontraktsnak går gennem agenten? Og hvis det er rigtigt forstået: Hvordan dælen får du det til at betyde, at TB ikke vil tale med agenten?
            Hvis ikke de snakker sammen - Slotsager vil have snakken skal gå gennem agent. Bech ønsker ikke at snakke med agent...det er vel ikke så svært at se.

            Hvorfor skulle de ellers ikke snakke? TB og OB ønsker at forlænge. Det lyder som om Slotsager også gerne vil (ihvertfald ud af til) Så virker den rimelig ligetil, de bør kunne sætte sig ned og snakke sammen.

            Men jeg medgiver det er spekulation. Jeg har bare svært ved at se hvad der ellers skulle holde dem fra at sætte sig omkring et bord og få det talt igennem. (Det kan jo også være snakken er igang...)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              Hvis ikke de snakker sammen - Slotsager vil have snakken skal gå gennem agent. Bech ønsker ikke at snakke med agent...det er vel ikke så svært at se.

              Hvorfor skulle de ellers ikke snakke? TB og OB ønsker at forlænge. Det lyder som om Slotsager også gerne vil (ihvertfald ud af til) Så virker den rimelig ligetil, de bør kunne sætte sig ned og snakke sammen.

              Men jeg medgiver det er spekulation. Jeg har bare svært ved at se hvad der ellers skulle holde dem fra at sætte sig omkring et bord og få det talt igennem. (Det kan jo også være snakken er igang...)
              Jeg forstår stadigvæk ikke, hvordan du får det til st Bech ikke vil tale med agenten. I tiden omkring den sfå-udsendelse fortalte TB at agenten/Slotsager-lejren slet ikke ville tale om kontraktforlængelse. Det var vel det, sfå-panelisten reagerede på og - noget naivt - foreslog, at TB da så bare måtte tage fat i Slotsager på træningsbanen. Det har imo intet at gøre med hvorvidt TB vil tale med agenter eller ej (selvfølgelig vil han det, hvordan skulle han ellers have skrevet kontrakter da han var i BIF?).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Jeg forstår stadigvæk ikke, hvordan du får det til st Bech ikke vil tale med agenten. I tiden omkring den sfå-udsendelse fortalte TB at agenten/Slotsager-lejren slet ikke ville tale om kontraktforlængelse. Det var vel det, sfå-panelisten reagerede på og - noget naivt - foreslog, at TB da så bare måtte tage fat i Slotsager på træningsbanen. Det har imo intet at gøre med hvorvidt TB vil tale med agenter eller ej (selvfølgelig vil han det, hvordan skulle han ellers have skrevet kontrakter da han var i BIF?).
                jeg håber bestemt du har ret.

                Men hvis der har været en melding fra Slotsager lejren om at kontraktsnak går gennem agenten - så må der jo nødvendigvis have været en henvendelse til Slotsager udenom agenten. Og hvis de stadig ikke taler så må der jo være en grund til det.

                Men som sagt så håber jeg da virkeligt ikke det er tilfældet. Og kan jo være de er begyndt snakken efter vinduet lukkede i. (men hvorfor så ikke melde ud at man var igang - nu der er så stor interesse omkring det. Tænker da der ville falde lidt ro på - hvis man sagde vi snakker - og ud over det så holder vi det i et lukket rum...)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
                  Det er efterhånden længe siden man har hørt Slotsager udtale sig om en forlængelse, så uden at vide noget som helst, kan det være at han sammen med agenten er kommet frem til at det bedste er at lade kontrakten løbe ud, og så stå helt frit til at vælge næste sommer. Det vil vel også give Slotsager (og agenten) den bedste økonomiske pakke, da en klub så ikke skal betale transfer. Det vil også give dem mulighed for at vurderer OBs tilbud (og situation) op imod de andre tilbud der kommer på bordet. Samtidigt kan det måske forklarer hvorfor der ikke kom flere bud på ham i sommers, da købende klubber kan have lagt en føler ud hos agenten inden de ville sende et bud afsted, og her fået at vide at man hellere vil vente med et skifte.

                  Det er ren spekulation, men en mulighed man kan tage med når man skal bedømme hvor det hele står, og hvorfor der ikke er forlænget endnu.
                  Den burde vi nok kunne afvise den der. Der er i hvert fald klare regler for hvad og hvordan man må bruge agenten og hvordan agenten må agere.

                  Hvis interesserede klubber har dialog med Slots agent uden om OB, og han samtidig skulle undermine OB ved at få klubber til at droppe bud.... så skal OB nok se at få drejet advokatens nummer en af dagene.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    Hvis ikke de snakker sammen - Slotsager vil have snakken skal gå gennem agent. Bech ønsker ikke at snakke med agent...det er vel ikke så svært at se.

                    Hvorfor skulle de ellers ikke snakke? TB og OB ønsker at forlænge. Det lyder som om Slotsager også gerne vil (ihvertfald ud af til) Så virker den rimelig ligetil, de bør kunne sætte sig ned og snakke sammen.

                    Men jeg medgiver det er spekulation. Jeg har bare svært ved at se hvad der ellers skulle holde dem fra at sætte sig omkring et bord og få det talt igennem. (Det kan jo også være snakken er igang...)
                    Jeg har selvfølgelig ikke lige svaret, men med til historien hører jo også, at de her ønsker fra begge sider jo har stået på længe.
                    Det er efterhånden et år siden OB kom med et tilbud til Slotsager, som gerne ville blive i OB, men som afviste det givne tilbud. Dialogen har løbende været der siden, og med mindst et yderligere tilbud fra OBs side.

                    Det kan jo godt være den ene part har konstateret det ikke flytter noget væsentligt at blive ved.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Har lige set interview med Troels B på Viaplay fra i dag; han siger ikke så meget nyt og er åbenlyst irriteret over de konstante spørgsmål. Jeg kan ikke lade være med at tænke:

                      - Jeg har svært ved at forestille mig, at Troels går ind og dikterer, hvem der skal spille. Så når Søren stiller uden Slots, så er det muligvis så simpelt, som at Bjørn Og Gomez bare har været bedre/mere stabile. Resultaterne har jo indtil de seneste kampe har talt for det. Så kan man sige, at træneren burde stille med det unge stortalent, men er en træners job ikke først og fremmest at vinde kampe? Går talentudvikling forud for points og oprykning, sådan lidt skarpt sat op? Det her ser jeg som en diskussion med mange facetter, og nej, i en ideel verden er der ingen modsætning - men der er der i den virkelige verden, hvis der ganske enkelt er spillere, der gør det bedre end det unge stortalent.

                      Og så er der spekulationen:
                      - Har Bjørn givet Slots og hans agent et kontrakttilbud, der muligvis var ud over klubbens lønpolitik? Et bud, som Troels blev nødt til at hive i land, fordi løn simpelthen var høj - eller måske nærmere grundløn var for høj i fht OBs lønpolitik? Dette er ren spekulation, men det ville bare forklare en del ting i denne sag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Har lige set interview med Troels B på Viaplay fra i dag; han siger ikke så meget nyt og er åbenlyst irriteret over de konstante spørgsmål. Jeg kan ikke lade være med at tænke:

                        - Jeg har svært ved at forestille mig, at Troels går ind og dikterer, hvem der skal spille. Så når Søren stiller uden Slots, så er det muligvis så simpelt, som at Bjørn Og Gomez bare har været bedre/mere stabile. Resultaterne har jo indtil de seneste kampe har talt for det. Så kan man sige, at træneren burde stille med det unge stortalent, men er en træners job ikke først og fremmest at vinde kampe? Går talentudvikling forud for points og oprykning, sådan lidt skarpt sat op? Det her ser jeg som en diskussion med mange facetter, og nej, i en ideel verden er der ingen modsætning - men der er der i den virkelige verden, hvis der ganske enkelt er spillere, der gør det bedre end det unge stortalent.

                        Og så er der spekulationen:
                        - Har Bjørn givet Slots og hans agent et kontrakttilbud, der muligvis var ud over klubbens lønpolitik? Et bud, som Troels blev nødt til at hive i land, fordi løn simpelthen var høj - eller måske nærmere grundløn var for høj i fht OBs lønpolitik? Dette er ren spekulation, men det ville bare forklare en del ting i denne sag.
                        Hvis kontraktudspillet fra BW var for højt havde Slotsager vel slået til …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Hvis kontraktudspillet fra BW var for højt havde Slotsager vel slået til …
                          OB og Slots har en del tid været for langt fra hinanden. Selv hvis BW er gået højere er det jo ikke sikkert det var højt nok for Slots.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            OB og Slots har en del tid været for langt fra hinanden. Selv hvis BW er gået højere er det jo ikke sikkert det var højt nok for Slots.
                            Det der kan undre er at Troels Bech trak tilbuddet tilbage. Og ikke kom med et nyt i stedet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Det der kan undre er at Troels Bech trak tilbuddet tilbage. Og ikke kom med et nyt i stedet.
                              Mon ikke tilbudet var udarbejdet før nedrykning. Ved nedrykning trak Niels sparekortet, så det er nok oppe fra der blev truffet en beslutning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                OB og Slots har en del tid været for langt fra hinanden. Selv hvis BW er gået højere er det jo ikke sikkert det var højt nok for Slots.
                                Et gæt herfra: Slotsagers agent har fået en mail fra en interesseret klub (FCK, FCN eller FCM) med et beløb på hhv: sign-on fee og en løn til Slotsager fra og med sommeren 2025 som begge er beløb som ligger minimum 10 gange højere end hvad OB vil tilbyde. De kan underskrive denne kontrakt 1. Januar 2024.
                                Slotsager og hans agentfirma skal bare have tiden til at gå frem til 1. januar hvor han kan underskrive en lukrativ kontrakt imens OB igen kan stå og kigge på og se endnu et talent forsvinde.

                                Om OB så vil sende Slotsager afsted for et beskedent beløb til den “købende klub” et halvt år før kontraktudløbet, må vi se i starten af det nye år.

                                Hvis vi skulle have forlænget med Slotsager, så skulle det have være for et år siden.

                                Til jer der arbejder med klubbens identitet og strategi: det her transfergalskab skal der ændres på.

                                Comment

                                Working...
                                X