Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Er 100% enig med dig, men jeg er jo sendt på forummets "udstødtes ø", da jeg ikke hylder ansættelserne af TB/SK. Håber da at jeg tager fejl og flertallet får ret
    Kæft hvor kan du være barnlig...... hvilket jeg i øvrigt tror er den største grund til folk ikke gider bruge så meget tid på dine indlæg længere.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      På x er der billeder af slotsager til Vejle - fck kampen idag mon han allerede har lavet en aftale med fck fra sommer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        På x er der billeder af slotsager til Vejle - fck kampen idag mon han allerede har lavet en aftale med fck fra sommer
        Ville imo være et katastrofe skifte for ham, håber han har nogle bedre rådgivere omkring sig end det. Jeg synes personligt at han oser af FCN, men håber da på udlandet og en klub som eksempelvis Sturm Graz.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          På x er der billeder af slotsager til Vejle - fck kampen idag mon han allerede har lavet en aftale med fck fra sommer
          Det ville i så fald være et brud på reglerne. Men syntes ikke han minder om en FCK spiller. Jeg tror han ryger til udlandet. Måske allerede til vinter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

            Det er slut… Done… Over…
            Kep sagde i onside igår at han havde talt med slotsager og han havde selv bedt om at spille på u 19 fordi han ikke fik nok spilletid på første holdet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

              Kep sagde i onside igår at han havde talt med slotsager og han havde selv bedt om at spille på u 19 fordi han ikke fik nok spilletid på første holdet
              Okay. Det må jeg så vælge at tro på(at KEP taler sandt)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Okay. Det må jeg så vælge at tro på(at KEP taler sandt)
                Man kan i hvert fald sige at KEP ikke plejer at misse en mulighed for at lange ud efter OB. Så at han ligefrem skulle komme med en beskyttende kommentar som ikke var sand ville være meget mærkeligt i mine øjne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Okay. Det må jeg så vælge at tro på(at KEP taler sandt)
                  Måske et godt eksempel på, at man meget nemt kan komme til at konkludere noget, som viser sig at være helt forkert. Netop fordi vi ikke kender hele historien. Det er svært for OB at gætte, hvad vi her på Forum kan fare i flint over. Men man kunne jo bare have meldt denne forklaring ud. Men på den anden side er der jo også grænser for, hvad den kommunikationsafdeling skal bruge tid på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                    Jeg tror, at din første konklusion på mange måder indkapsler dét, som har været problemet i OB gennem mange år. Hvis ikke man gør dét, man siger, og man ikke siger dét, man gør, så kommer man sjældent ud med troværdigheden i behold.

                    Lige siden man fyrede Lars Olsen, har man jo talt om, at man i højere grad ville bruge unge fynske spillere, og da Troels sidst var her talte han i den grad om det!

                    Men hvorfor er det så, at Aske og Breum ikke kunne slå igennem i OB, men godt kan bruges i Go Ahead Eagles? Hvorfor kunne Greve ikke slå igennem i OB, men godt i Randers og Brøndby? Hvorfor er Klynge så god i Silkeborg, men kunne end ikke få en kontrakt hos os? Hvorfor fokuserede man ikke endnu mere på individuel træning til Charly, så han kunne få afhjulpet nogle af sine mangler, så han kunne få forløst det mega potentiale, han nu sikkert får forløst i Viborg? Hvad med Östrøm?

                    Det er disse spørgsmål, man skal have en meget åben diskussion omkring internt i klubben, for det skriger til himlen, at man ikke får det optimale ud af sine spillere, og gør dem så demotiverede, at det eneste rigtige tilbage for dem at gøre er at skrifte til en anden klub, hvor de så oftest blomster op.

                    Jeg kan godt acceptere at tabe nogle point af og til, hvis det betyder at der kommer flere unge fynske spillere på holdet.

                    Men jeg er også uenig, når nogle mener, at vi ikke må sælge dem igen. Det skal bare være til udlandet og til gode penge, efter de forhåbentlig har spillet godt for os i noget tid. Og sandheden er, at det formår vi utroligt sjældent. Man kan ikke markedsføre salg af f.eks. Aske eller Breum som store salg for akademiet. Der skal vi være mere ambitiøse - vi skulle have fået meget mere ud af det. Både sportsligt, økonomisk og kulturelt. Vi vil have unge fynske spillere på holdet, fordi det er nemmere at identificere sig med dem, og det giver opbakning fra omgivelserne. Dernæst vil vi gerne have det, fordi det giver det bedste økonomiske outpout, så vi igen kan forbedre vilkårerne for vores unge spillere.

                    Men det starter med at de får en hybridbane eller to at træne på i Ådalen. Klubben bliver nødt til meget akut at gøre træningsfaciliteterne bedre, så det reelt bliver en af grundene til, at spillere (og særligt unge spillere) overhovedet gider at spille for os. Man burde være ambitiøs her. Vi er landets tredjestørste by, så vi burde også have top 3 faciliteter i Danmark.

                    Dernæst hører jeg også til en af dem, der ikke mener, Troels har gjort sit arbejde helt godt nok, for om 9 måneder står vi med en trup på 18 mand, hvor man ikke kan forvente Sandberg, Julius og Selvén vil spille en nævneværdig rolle.

                    Og det ville da egentlig være rart at få en indikation af, hvem Troels overhovedet ønsker at forlænge med.

                    Men tilbage til Slotssager, så håber jeg, Troels er klar over, at han har ekstremt meget troværdighed på spil, og at vi tilhængere som minimum kræver, at han har givet et ekstremt konkurrencedygtigt kontrakttilbud, der matcher den værdisætning, man har af ham. Hvis man ikke vil sælge ham for under 3 millioner euro, kan man hellere ikke forvente at spidse ham af med en grundløn, han også kunne få ved at være acount manager eller lignende.

                    Man har dog tidligere set eksempler på agenter, som gerne vil have procenter af en kommende transfer til sin spiller, og jeg håber ikke, at det er det, som er på spil her. Men det er jo bare spekulation, men spekulation kunne undgås, hvis Troels kommunikerede klart.

                    Det her med at han ikke har haft mulighed for at give et kontrakttilbud er jo noget sludder. Han kan bare sende et oplæg til agenten, og spørge om han vil komme til en kop kaffe. Og så melde ud til os fans, om han kom eller ej, om man snakker eller ej, om man forhandler eller ej. Der vil intet gå at klubben eller forhandlingsrelationen ved at gøre det. Til gengæld virker det til, at Troels brænder nogle broer ved at sige sådan noget sludder, om at det ikke har været muligt at tilbyde en forlængelse. Han siger jo ikke direkte, at det er pga. Slotssager lejren, men kan da godt forstå, at de bliver pissed, hvis de bare sidder og venter på et oplæg.

                    Og her tror jeg altså på agenten. Han har ingen grund til at gå ud af og dementere Troels udtalelse, hvis det ikke var rigtigt.
                    I forhold til hvorfor I ikke får flere penge ud af talenterne, så er det helt sikkert et spørgsmål om niveau.

                    Go Ahead er et midterhold i Holland og det er ikke bedre end midten af suppen og de kommer altså ikke til at brænde ligaen af > Aske og Breum.
                    Greve spillede længe for jer og Randers er et skifte på samme niveau, han har niveau til suppen og ikke mere.
                    Østrøm varmer primært bænken i Silkeborg og han er sjældent god når han spiller, af det jeg har set.
                    Nouck varmer bænk i Viborg.
                    Klynge gør det helt sikkert over forventning i Silkeborg i et meget specifikt pasningssystem, som jo er den absolutte spidskompetence, men han er ikke en stor profil der.

                    Slotsager er lidt en for sig, jeg vil vurdere at han primært var på den golden boy liste fordi han fik så mange minutter i superligaen, der var altså mange fejl og han startede også den nye sæson dårligt ... jeg vil mene at han er hypet helt enormt, det er ikke for sjov at han er sat af nu.

                    Det er simpelthen niveauet der viser vejen, hvis de var gode nok skulle de nok tjene penge til OB, som det skete med Minteh.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Jeg har i dag talt med en person omkring øens hold, og som har lidt kontakter på de forskellige gange i Ådalen. Han fortæller, st Slots selv gerne ville have kamptræming, da der var en snarlig landsholdssamling. Derfor en tur på u-holdet.
                      Han fortalte også at det er agenten som er den store “skurk” i spillet omkring Slots. Hvad det går ud på ved jeg ikke, men Troels står åbenbart fast og vil ikke lade sig diktere at en agent……Slots vil gerne OB, ligesom OB gerne vil Slots, men agenten blander sig og gør åbenbart noget som pisser Troels af….

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                        Jeg har i dag talt med en person omkring øens hold, og som har lidt kontakter på de forskellige gange i Ådalen. Han fortæller, st Slots selv gerne ville have kamptræming, da der var en snarlig landsholdssamling. Derfor en tur på u-holdet.
                        Han fortalte også at det er agenten som er den store “skurk” i spillet omkring Slots. Hvad det går ud på ved jeg ikke, men Troels står åbenbart fast og vil ikke lade sig diktere at en agent……Slots vil gerne OB, ligesom OB gerne vil Slots, men agenten blander sig og gør åbenbart noget som pisser Troels af….
                        Altså, jeg tror gerne, at agenten er en idiot - det tænker jeg, at en del agenter er - og jeg er kun glad for at TB står fast. Det er netop sådan en fasthed mod det moderne cirkus som moderne fodbold er, vi har brug for!

                        Men - og givet at der overhovedet er kød på ovenstående historie - så er der en tendens til at fraskrive særligt unge fodboldspillere al evne til selvstændig tankegang. Hvis Slots ville OB, så ville der jo ske noget noget. I yderste konsekvens ville han jo bare skifte agent.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                          Jeg har i dag talt med en person omkring øens hold, og som har lidt kontakter på de forskellige gange i Ådalen. Han fortæller, st Slots selv gerne ville have kamptræming, da der var en snarlig landsholdssamling. Derfor en tur på u-holdet.
                          Han fortalte også at det er agenten som er den store “skurk” i spillet omkring Slots. Hvad det går ud på ved jeg ikke, men Troels står åbenbart fast og vil ikke lade sig diktere at en agent……Slots vil gerne OB, ligesom OB gerne vil Slots, men agenten blander sig og gør åbenbart noget som pisser Troels af….
                          Ja...den køber jeg så et stykke af vejen. Ultimativt så er agenten ansat af Slotsager...så hvis Slotsager vil OB så må han jo få banket det ind i hovedet på sin agent. Eller skifte agent.

                          Når vi ikke har andet at gå på så syntes jeg den er lige letkøbt nok, let at tegne billedet af den onde agent...mon ikke også TB har en lille smule skyld i alt det her?

                          edit: og nu ved vi selvf ikke hvad det er. Men; "agenten blander sig"...altså det er jo det han er ansat til. Han skal varetage Slots interesser.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Altså, jeg tror gerne, at agenten er en idiot - det tænker jeg, at en del agenter er - og jeg er kun glad for at TB står fast. Det er netop sådan en fasthed mod det moderne cirkus som moderne fodbold er, vi har brug for!

                            Men - og givet at der overhovedet er kød på ovenstående historie - så er der en tendens til at fraskrive særligt unge fodboldspillere al evne til selvstændig tankegang. Hvis Slots ville OB, så ville der jo ske noget noget. I yderste konsekvens ville han jo bare skifte agent.
                            det kommer vel i høj grad an på hvad det er TB står fast på. Syntes det blev nævnt et sted at TB gerne ville snakke med Slotsager - uden agenten, lidt som i "den klare vi lige"...hvis det er det det drejer sig om - så holder det ikke. Slotsager skal da have lov til at have sine repræsentater til at klare forhandlingerne for sig.

                            Hvis det er fordi agenten forventer 20% ved et salg - så det helt fint at TB står fast ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det kommer vel i høj grad an på hvad det er TB står fast på. Syntes det blev nævnt et sted at TB gerne ville snakke med Slotsager - uden agenten, lidt som i "den klare vi lige"...hvis det er det det drejer sig om - så holder det ikke. Slotsager skal da have lov til at have sine repræsentater til at klare forhandlingerne for sig.

                              Hvis det er fordi agenten forventer 20% ved et salg - så det helt fint at TB står fast ;)
                              Det første lyder svært usandsynligt. I det hele taget er der et tendens i Slotsager-gate til at antage alle mulige utroligt usandsynlige synspunkter, jf fx tanken om at Slots var på U19 som straf.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                                Kep sagde i onside igår at han havde talt med slotsager og han havde selv bedt om at spille på u 19 fordi han ikke fik nok spilletid på første holdet
                                Nøjagtig det jeg skrev tidligere i tråden. Nogen gange ser folk også spøgelser.

                                Comment

                                Working...
                                X