Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Okay. Det må jeg så vælge at tro på(at KEP taler sandt)
    Måske et godt eksempel på, at man meget nemt kan komme til at konkludere noget, som viser sig at være helt forkert. Netop fordi vi ikke kender hele historien. Det er svært for OB at gætte, hvad vi her på Forum kan fare i flint over. Men man kunne jo bare have meldt denne forklaring ud. Men på den anden side er der jo også grænser for, hvad den kommunikationsafdeling skal bruge tid på.

Leave a comment:

• Elvic
    replied

Man kan i hvert fald sige at KEP ikke plejer at misse en mulighed for at lange ud efter OB. Så at han ligefrem skulle komme med en beskyttende kommentar som ikke var sand ville være meget mærkeligt i mine øjne.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Kep sagde i onside igår at han havde talt med slotsager og han havde selv bedt om at spille på u 19 fordi han ikke fik nok spilletid på første holdet

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

Det er slut… Done… Over…
    Kep sagde i onside igår at han havde talt med slotsager og han havde selv bedt om at spille på u 19 fordi han ikke fik nok spilletid på første holdet

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    På x er der billeder af slotsager til Vejle - fck kampen idag mon han allerede har lavet en aftale med fck fra sommer
    Det ville i så fald være et brud på reglerne. Men syntes ikke han minder om en FCK spiller. Jeg tror han ryger til udlandet. Måske allerede til vinter

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    På x er der billeder af slotsager til Vejle - fck kampen idag mon han allerede har lavet en aftale med fck fra sommer
    Ville imo være et katastrofe skifte for ham, håber han har nogle bedre rådgivere omkring sig end det. Jeg synes personligt at han oser af FCN, men håber da på udlandet og en klub som eksempelvis Sturm Graz.

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er 100% enig med dig, men jeg er jo sendt på forummets "udstødtes ø", da jeg ikke hylder ansættelserne af TB/SK. Håber da at jeg tager fejl og flertallet får ret
    Kæft hvor kan du være barnlig...... hvilket jeg i øvrigt tror er den største grund til folk ikke gider bruge så meget tid på dine indlæg længere.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nej, men ikke for rettidigt omhu !

Hvis vi som forventet skal spille SL næsten sæson, skal truppen vel være på plads i det kommende vindue (TB udtalte jo selv, at han skulle have to vinduer til at rydde op).

Det det tegner til (i forhold til os bonderøve, klaphatte, lalleglade, m.m.), er at vi ikke får truppen på plads, men igen får et sommervindue, der bliver kaotisk. Hvad er så forskellen fra BW, der jo er manges hadeobjekt

Ved godt, at mange ikke bryder sig om, når jeg sammenligner med FCM. Men prøv at de på de spillere de ikke har til rådighed i dag. Osorio, Paulinho, CS, Juninho, OS, Gogorza, Buksa, Cho og Marrony, hvor størstedelen ville rykke direkte ind i vores start-11 (og deres hold er stadigvæk virkeligt stærkt).

Vores nuværende trup/set-up har reelt ikke noget at gøre i SL, men glad for at optimismen er tilbage i byen

Tror desværre ikke, at et januarvindue vil gøre den store forskel, men jeg lader tvivlen komme TB/JN til gode indtil vinduet er lukket
    Forskellen er, at TB ikke skal rydde op efter sig selv næste sommer, fordi han ikke købte ind med hovedet under armen. Det er forskellen på TB og BW.

Jeg er voldsomt lykkelig for, at vi endelig står et sted hvor vi ikke bare handler for at handle. Der er faktisk udsigt til at bygge noget op. For en sjælden gang skyld skal vi ikke gå ind til et sommervindue med oprydning som den store opgave.

Det havde truppen sidste sæson heller ikke. Men igen, vi står overfor en opbygning nu, ikke oprydning.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Efter var der bud på 4 mill euro sidste vinter og 2 mill euro denne sommer
    Præcis

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er jo slet ikke de beløb der har været fremme.
    Efter var der bud på 4 mill euro sidste vinter og 2 mill euro denne sommer

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Det er nemt at skrive at TB bare skal forny med Slotsager. Og hvis han ikke vil ,så sælg ham. Men det kræver der er nogen som vil købe.
    Som jeg har hørt det, har der ikke været nogen særlig interesse for Slotsager. Sturm Grass Ja. Men de ville ikke betale noget for ham.
    Og så er det jo svært at sælge ham dyrt.
    Kan man fortænke TB i at sige nej til det og i stedet håbe at det alligevel lykkes med en forlængelse.
    Havde TB solgt Slotsager til 0,5-1 mill Euro. Havde vi så været tilfreds?
    Det er jo slet ikke de beløb der har været fremme.

Leave a comment:

• Stigekongen
    replied
    Det er nemt at skrive at TB bare skal forny med Slotsager. Og hvis han ikke vil ,så sælg ham. Men det kræver der er nogen som vil købe.
    Som jeg har hørt det, har der ikke været nogen særlig interesse for Slotsager. Sturm Grass Ja. Men de ville ikke betale noget for ham.
    Og så er det jo svært at sælge ham dyrt.
    Kan man fortænke TB i at sige nej til det og i stedet håbe at det alligevel lykkes med en forlængelse.
    Havde TB solgt Slotsager til 0,5-1 mill Euro. Havde vi så været tilfreds?
    Last edited by Stigekongen; 29-09-2024, 14:50.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

Det er slut… Done… Over…
    Ærgerligt, men resten af sæsonen bliver lidt en gratis omgang hvor temaet må være at forberede os bedst muligt på superliga i 25. Har man kastet håndklædet i forhold til en forlængelse med Slots er der ikke ham spilletiden skal bruges på.

Så kan vi analysere på hvem der har ansvaret for at endnu en af vores egne smutter kvit of frit, og fint nok med det. Uanset hvor meget BW og senere TB eventuelt har fucket op, så har Slotsager lejren også et ansvar for at en sæson som burde være gået med masser af førsteholds fodbold og udvikling i stedet går med splinter i røven. Tough titty

Leave a comment:

• Bolbro
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror ikke på der er én fælles grund til at div. unge spillere ikke er slået igennem i OB. Aske ligner for mig lidt en special case - for det virkede umiddelbart til at OB regnede med ham denne sæson - men så ville han videre. Og så lyder det jo også til der har været et eller andet ballade...

Breum - han blev vel lidt fanget i at det var Alm der var træner, han passede ikke ind i det Alm ville.

Klynge - var han ikke meget ung da han smuttede? Til et 1 divisionshold - det kunne jo have været en case hvor man skulle have forlænget - og som en del af den aftale at han blev sendt på leje.

Kan man ellers regne med wikipedia så fik Greve 137 kampe for OB - så jo ikke fordi han ikke fik chancen, men igen - passede han ordenligt ind? Brugte man hans evner godt nok, mener at kunne huske han blev brugt lidt centralt, lidt på kant osv. altså aldrig fik en rigtig plads.

Jeg tænker det er overgangen fra akademi til førstehold man skal være bedre til. Sørge for at spillestilen passer bedre overens og så være bedre til at planlægge. Og hvis man tror på en af de unge - men kan se de stadig mangler noget - så få dem nu sendt på lejeophold.
    For mig at se står og falder det med, at vi ikke forvalter deres potentiale ordentligt, og det er der selvfølgelig mange individuelle grunde til spiller for spiller.

Jeg synes allesammen på hver sin måde har været offer for en kedelig OB-mentalitet, der ganske enkelt kører dem trætte. Det ved vi, for vi kan se, de slår igennem i andre klubber. Derfor må man spørge sig selv: Hvad kan vi gøre på et strukturelt plan, der ændrer forholdene for disse unge spillere, så de kan slå igennem hos os først? Det er ikke nok bare at give en masse førsteholdskampe (som.i praksis kan være alt fra 1-90 minutter). Et godt eksempel er Greve, der jo ikke fik ordentlige forhold i OB. Meget kan der siges herom, men glemmer aldrig da Kent Nielsen satte ham og Mathias Thrane sammen på en 2-mands midtbane. Kønt var det ikke, og det var så ydmygende for ham til sidst, da han ikke engang kunne holde Frøkjær på bænken længere, gav det ikke rigtig mening ikke at sælge ham til Randers, da han udtrykte ønske om det. Resten er historie...

Til gengæld tror jeg godt, at Greve og Klynge ville kunne slå igennem i det nuværende OB-setup, men hvorfor skulle de ville det? De har jo ikke ligefrem de bedste erfaringer herfra, og det gør os altså ikke til en super konkurrencedygtig klub, at så mange spillere (endda hjemmeavlede spillere) har haft så dårlige oplevelser med herfra. Derfor skal vi også tage spillernes karriereplaner seriøst, men naturligvis samtidig selv rekruttere med det formål at hente spillere, der vil gøre alt for OB, og sætter holdet over sig selv.

Jeg er meget enig i det sidste, du skriver, med at man skal planlægge bedre, og det indebar jo, at Troels som det allerførste, da han tiltrådte, skulle have afklaret, om der var et forhandlingsgrundlag med Slotssager-lejren eller ej. Alternativt skulle han have trykket på salgsknappen. Det her er dårlig business for alle parter.

Leave a comment:

Working...
X