Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 12.08

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Som sagt fandt jeg ind gennem lågen til stadion og overværede træningen.

    Fraværende: Okosun, Frøkjær, Ivancevic og Kanté.

    Både Jebali og Sabbi trænede fuldt med. Jebali var i hopla idag og lavede flere lækkerier - hans status i truppen fornægter sig ikke.
    Sabbi viste ikke meget idag, og starter med garanti ikke inde søndag.

    Starten af træningen var diverse opvarmningsøvelser med god tænding på - primært ung mod gammel i de fleste øvelser.

    Herefter var der intervalløb efterfulgt at den "store" træningssession med tydeligt fokus på weekendens kamp.

    Umiddelbart vurderer jeg opstillingen til at være sådan her:

    MH

    NM BP Skjelvik King

    Aron Tver Sander

    Charly Kadrii Jebali
    (Max) (Breum)

    Charly og Jebali byttede halvvejs med Max og Breum, så hvem der får pladsen her, kan jeg være i tvivl om.

    Spillet var præget af mange afbrydelser af AA, som ret præcist dikterede, hvordan han ville have spillet skulle foregå - her var han ret tydelig i sin kommunikation.

    Afslutningsvist øvede man hjørnespark, hvor der - hvis der blev clearet - kom, hvad der skulle forestille en 2. bold ind i feltet skråt udenfor, lagt ind af Aske eller Slotsager - fin øvelse!

    Slotsager - en klejn, lille fyr, trissede i øvrigt en del alene rundt for sig selv mellem øvelserne. Kunne man ikke godt savne en anfører, der ligesom gik forrest for at integrere de unge en lille smule, eller er det mit bløde hjerte, der stikker af med mig...?

    Jeg holdt et vågent øje med Omar Jebali og Halimi. Omar er en ordentlig makker og har egentlig et ret godt touch på bolden, synes jeg. Han virker til at have godt fat i, hvad de skal og hvad der foregår, men hans taktiske formåen er lidt svær at vurdere på 1 overværet træning. Halimi - en lille, væver type med god teknik - men er det ham, der flytter os? Jeg er i tvivl.

    Kjerrumgaard er en habil afslutter, kan jeg afsløre.

    BW var også til stede og brugte ret meget tid med sin telefon. Fårk, han er en hipster gut at se på!

    Kroggaard
    Tak for en super træningsupdate.
    Puuuuha der er godt nok plads til forbedring i vores defensiv. Hvis KL sælges og efter vi har sendt JJT videre, må der vel være plads i lønbudgettet til noget klasse lønmæssigt på både den defensive midtbane og midterforsvaret. Ved godt at Bjørn Paulsen nok har overtaget JJT plads i lønhierakiet, men vi er altså stadig tyndt besat defensivt.

    Comment


      #32
      [QUOTE=pnl;n303976]

      Jeg er desværre nødt til at tilslutte mig din vurdering af Alm`s dømmekraft. Ud over at have set vore SL kampe, har jeg også set træningen de sidste 3 fredage. Hver gang har jeg set vore 2 backs spille under SL niveau. Jeg har hver gang til træning set Grubbe og i dag også Aske, som jeg begge mener er bedre end Nico og King. Hvorfor prøver man ikke dem, og hvad har Østrøm gjort, siden han heller ikke mod BIF
      får chancen fra start igen ???
      Nå men jeg er jo også bare en frustreret mandagstræner. [/QUOTE]

      Der er du helt, helt sikker langt fra den eneste...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Som sagt fandt jeg ind gennem lågen til stadion og overværede træningen.

        Fraværende: Okosun, Frøkjær, Ivancevic og Kanté.

        Både Jebali og Sabbi trænede fuldt med. Jebali var i hopla idag og lavede flere lækkerier - hans status i truppen fornægter sig ikke.
        Sabbi viste ikke meget idag, og starter med garanti ikke inde søndag.

        Starten af træningen var diverse opvarmningsøvelser med god tænding på - primært ung mod gammel i de fleste øvelser.

        Herefter var der intervalløb efterfulgt at den "store" træningssession med tydeligt fokus på weekendens kamp.

        Umiddelbart vurderer jeg opstillingen til at være sådan her:

        MH

        NM BP Skjelvik King

        Aron Tver Sander

        Charly Kadrii Jebali
        (Max) (Breum)

        Charly og Jebali byttede halvvejs med Max og Breum, så hvem der får pladsen her, kan jeg være i tvivl om.

        Spillet var præget af mange afbrydelser af AA, som ret præcist dikterede, hvordan han ville have spillet skulle foregå - her var han ret tydelig i sin kommunikation.

        Afslutningsvist øvede man hjørnespark, hvor der - hvis der blev clearet - kom, hvad der skulle forestille en 2. bold ind i feltet skråt udenfor, lagt ind af Aske eller Slotsager - fin øvelse!

        Slotsager - en klejn, lille fyr, trissede i øvrigt en del alene rundt for sig selv mellem øvelserne. Kunne man ikke godt savne en anfører, der ligesom gik forrest for at integrere de unge en lille smule, eller er det mit bløde hjerte, der stikker af med mig...?

        Jeg holdt et vågent øje med Omar Jebali og Halimi. Omar er en ordentlig makker og har egentlig et ret godt touch på bolden, synes jeg. Han virker til at have godt fat i, hvad de skal og hvad der foregår, men hans taktiske formåen er lidt svær at vurdere på 1 overværet træning. Halimi - en lille, væver type med god teknik - men er det ham, der flytter os? Jeg er i tvivl.

        Kjerrumgaard er en habil afslutter, kan jeg afsløre.

        BW var også til stede og brugte ret meget tid med sin telefon. Fårk, han er en hipster gut at se på!

        Kroggaard
        Ud over at være anfører er Tverskov også mentor for Slotsager så mon ikke at der er styr på den del.
        Dog vil jeg sige at jeg ikke er super positiv over mentor/menti oplægget sådan som jeg hørte dem tale om det ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Som sagt fandt jeg ind gennem lågen til stadion og overværede træningen.

          Fraværende: Okosun, Frøkjær, Ivancevic og Kanté.

          Både Jebali og Sabbi trænede fuldt med. Jebali var i hopla idag og lavede flere lækkerier - hans status i truppen fornægter sig ikke.
          Sabbi viste ikke meget idag, og starter med garanti ikke inde søndag.

          Starten af træningen var diverse opvarmningsøvelser med god tænding på - primært ung mod gammel i de fleste øvelser.

          Herefter var der intervalløb efterfulgt at den "store" træningssession med tydeligt fokus på weekendens kamp.

          Umiddelbart vurderer jeg opstillingen til at være sådan her:

          MH

          NM BP Skjelvik King

          Aron Tver Sander

          Charly Kadrii Jebali
          (Max) (Breum)

          Charly og Jebali byttede halvvejs med Max og Breum, så hvem der får pladsen her, kan jeg være i tvivl om.

          Spillet var præget af mange afbrydelser af AA, som ret præcist dikterede, hvordan han ville have spillet skulle foregå - her var han ret tydelig i sin kommunikation.

          Afslutningsvist øvede man hjørnespark, hvor der - hvis der blev clearet - kom, hvad der skulle forestille en 2. bold ind i feltet skråt udenfor, lagt ind af Aske eller Slotsager - fin øvelse!

          Slotsager - en klejn, lille fyr, trissede i øvrigt en del alene rundt for sig selv mellem øvelserne. Kunne man ikke godt savne en anfører, der ligesom gik forrest for at integrere de unge en lille smule, eller er det mit bløde hjerte, der stikker af med mig...?

          Jeg holdt et vågent øje med Omar Jebali og Halimi. Omar er en ordentlig makker og har egentlig et ret godt touch på bolden, synes jeg. Han virker til at have godt fat i, hvad de skal og hvad der foregår, men hans taktiske formåen er lidt svær at vurdere på 1 overværet træning. Halimi - en lille, væver type med god teknik - men er det ham, der flytter os? Jeg er i tvivl.

          Kjerrumgaard er en habil afslutter, kan jeg afsløre.

          BW var også til stede og brugte ret meget tid med sin telefon. Fårk, han er en hipster gut at se på!

          Kroggaard
          Ikke for at ødelægge den meget fine træningsopdatering, men jeg er ret sikker på, at Tobias Slotsager ikke var med til træningen i dag. Det så ud til, at ham, Magnus og Kante, der alle tre kan spille for U19 i morgen, ikke var der i dag.
          Jeg er ret sikker på, at ham du har set, er Valdemar Grymer, som også godt kan ligne Slotsager

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Jeg er desværre nødt til at tilslutte mig din vurdering af Alm`s dømmekraft. Ud over at have set vore SL kampe, har jeg også set træningen de sidste 3 fredage. Hver gang har jeg set vore 2 backs spille under SL niveau. Jeg har hver gang til træning set Grubbe og i dag også Aske, som jeg begge mener er bedre end Nico og King. Hvorfor prøver man ikke dem, og hvad har Østrøm gjort, siden han heller ikke mod BIF
            får chancen fra start igen ???
            Nå men jeg er jo også bare en frustreret mandagstræner.
            Fuldstændig enig. Gad vide om Alm selv sigter imod et exit ? Han er i alle fald tro mod sig selv og det system han foretrækker. Men som situationen er nu, så går det ikke med stædighed. Der skal point på kontoen, tingene skal stabiliseres., Når det så er sagt, så er det dybt underligt hvilke positioner BW henter spillere ind til. Han og Alm har jo arbejdet sammen tidligere, så han ved Alm fordrer af spillere.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Ikke for at ødelægge den meget fine træningsopdatering, men jeg er ret sikker på, at Tobias Slotsager ikke var med til træningen i dag. Det så ud til, at ham, Magnus og Kante, der alle tre kan spille for U19 i morgen, ikke var der i dag.
              Jeg er ret sikker på, at ham du har set, er Valdemar Grymer, som også godt kan ligne Slotsager
              Jeg tror sgu, du har ret!

              Comment

              Working...
              X