Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 12.08

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Tak for god update

    Mon ikke de 4 forreste så hedder

    Charly jebali Sander
    kadrii

    Sådan så vi bevarer vores 4-2-4?

    Skjelvik på cf...... det gør mig harm

    Min tro på at Alm kan læse truppen og dens kvalitet er væk. Jeg stoler ikke på hans dømmekraft. Desværre.
    Kunne være en mulighed - jeg er dog - som fmprOB også skriver - i tvivl om, om det ville være risky business at lade Jebali starte inde. Han holder i hvert fald uanset ikke til 90 minutter.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

      Spændende, hvad BW har gang i - min største bekymring er, hvilke spillere, der er så gode, at de kan løfte niveauet og reelt flytte os, og som gider til OB i dets nuværende forfatning.
      Vi er mange i den klub. Vores eneste redning er et stærkt akademi

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Som sagt fandt jeg ind gennem lågen til stadion og overværede træningen.

        Fraværende: Okosun, Frøkjær, Ivancevic og Kanté.

        Både Jebali og Sabbi trænede fuldt med. Jebali var i hopla idag og lavede flere lækkerier - hans status i truppen fornægter sig ikke.
        Sabbi viste ikke meget idag, og starter med garanti ikke inde søndag.

        Starten af træningen var diverse opvarmningsøvelser med god tænding på - primært ung mod gammel i de fleste øvelser.

        Herefter var der intervalløb efterfulgt at den "store" træningssession med tydeligt fokus på weekendens kamp.

        Umiddelbart vurderer jeg opstillingen til at være sådan her:

        MH

        NM BP Skjelvik King

        Aron Tver Sander

        Charly Kadrii Jebali
        (Max) (Breum)

        Charly og Jebali byttede halvvejs med Max og Breum, så hvem der får pladsen her, kan jeg være i tvivl om.

        Spillet var præget af mange afbrydelser af AA, som ret præcist dikterede, hvordan han ville have spillet skulle foregå - her var han ret tydelig i sin kommunikation.

        Afslutningsvist øvede man hjørnespark, hvor der - hvis der blev clearet - kom, hvad der skulle forestille en 2. bold ind i feltet skråt udenfor, lagt ind af Aske eller Slotsager - fin øvelse!

        Slotsager - en klejn, lille fyr, trissede i øvrigt en del alene rundt for sig selv mellem øvelserne. Kunne man ikke godt savne en anfører, der ligesom gik forrest for at integrere de unge en lille smule, eller er det mit bløde hjerte, der stikker af med mig...?

        Jeg holdt et vågent øje med Omar Jebali og Halimi. Omar er en ordentlig makker og har egentlig et ret godt touch på bolden, synes jeg. Han virker til at have godt fat i, hvad de skal og hvad der foregår, men hans taktiske formåen er lidt svær at vurdere på 1 overværet træning. Halimi - en lille, væver type med god teknik - men er det ham, der flytter os? Jeg er i tvivl.

        Kjerrumgaard er en habil afslutter, kan jeg afsløre.

        BW var også til stede og brugte ret meget tid med sin telefon. Fårk, han er en hipster gut at se på!

        Kroggaard
        Tak for Update. Havde da håbet på, at Østrøm ville blive belønnet for præstationen i seneste kamp.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det ville komme bag på mig hvis Jebali startede inde da han har været ude et stykke tid. Han skal altså ikke gå i stykker med det samme igen. Men han er vigtig så vi må se. Sabbi er slet slet ikke i form og vil ikke hjælpe os på nogen måde mod BIF

          Men vi må bare erkende at det forsvar vi stiller med er historisk ringe i OB regi og Brøndby scorer 2-3 mål på søndag

          Kjerrumgaard er en super afslutter. Det er alt det andet der halter

          BW er jo heller ikke færdig. Der arbejdes hårdt på en central midtbane spiller og der er mange dialoger igang.
          Hvad siger dine efterretninger, er der nogle specifikke navne i spil, eller er vi i den vante “vi ser hvad der dukker op”
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Hvad med Robin? Er han igen helt væk fra spilletid? Synes han kom ned en ordentlig kamp sidst (ikke kun pga scoring) og forstår der på ingen måde hvad Alm gør der med ham. Men Skjelvik som cf....
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Hvad med Robin? Er han igen helt væk fra spilletid? Synes han kom ned en ordentlig kamp sidst (ikke kun pga scoring) og forstår der på ingen måde hvad Alm gør der med ham. Men Skjelvik som cf....
              Sander er slet ikke dygtig nok og alt for langsom, så ville spille med Ø. Om det er Sander eller Ø som spiller ude af position, er ikke underordnet i forhold til defensiv struktur.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvad siger dine efterretninger, er der nogle specifikke navne i spil, eller er vi i den vante “vi ser hvad der dukker op”
                Se sommer transfertråden

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hvad med Robin? Er han igen helt væk fra spilletid? Synes han kom ned en ordentlig kamp sidst (ikke kun pga scoring) og forstår der på ingen måde hvad Alm gør der med ham. Men Skjelvik som cf....
                  Det er sådanne dispositioner, som gør mig nervøs omkring AA. Hvorfor kan han ikke se det åbenlyse og handle på det - det er fandme bekymrende!

                  Som en skriver længere oppe: Jørgen laver selvmål. - Måske ikke - men der må være meget lavt odds på, at han laver et eller andet, som udløser mål til BIF.AA konkluderer efterfølgende: han skal fandme spille fra start igen!

                  Comment


                    #24
                    + artikel fra SF om dagens træning

                    https://fyens.dk/artikel/alm-overvej...brøndby-for-ob

                    Comment


                      #25
                      Arh, Alm - kom nu!

                      En 4-3-3 er fin, men Sander fungerede slet ikke som 8er. BK fylder slet ikke nok som enlig angriber. Jørgen frem for Robin? King?

                      Ryk nu rundt - alle kan se, hvad der ikke fungerer.

                      Og lad nu for guds skyld være med at køre rovdrift på Jebali. Spillere kommer for hurtigt tilbage og får for mange minutter efter endt skade i OB.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Arh, Alm - kom nu!

                        En 4-3-3 er fin, men Sander fungerede slet ikke som 8er. BK fylder slet ikke nok som enlig angriber. Jørgen frem for Robin? King?

                        Ryk nu rundt - alle kan se, hvad der ikke fungerer.

                        Og lad nu for guds skyld være med at køre rovdrift på Jebali. Spillere kommer for hurtigt tilbage og får for mange minutter efter endt skade i OB.
                        Ikke alle, tilsyneladende.

                        Jeg stiller mig efterhånden mere og mere undrende overfor Alms (manglende) overblik og vurderinger. Han har selvfølgelig indblik i træningen, men der er bare for mange underlige dispositioner.

                        Men lad os nu se hvad han ender ud med søndag

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Ikke alle, tilsyneladende.

                          Jeg stiller mig efterhånden mere og mere undrende overfor Alms (manglende) overblik og vurderinger. Han har selvfølgelig indblik i træningen, men der er bare for mange underlige dispositioner.

                          Men lad os nu se hvad han ender ud med søndag
                          Jeg er enig. Jeg kan godt lide Alm - tænksomme typer er ikke en metervare i fodbold - men jeg er desværre ikke ret imponeret.

                          BW har så mildest talt heller ikke formået at danne rammerne for et godt 4-3-3/4-2-3-1-system eller i det hele taget sikret bare den mindste flig af ‘blå’ tråd i trupsammensætningen.

                          Jeg tænker med en vis ret, at Alm kan tillade sig at vlre frustreret over, hvad han har til rådighed. Men dét han så har til rådighed - det gør han da altså under forventning med. Desværre.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Tak for god update

                            Mon ikke de 4 forreste så hedder

                            Charly jebali Sander
                            kadrii

                            Sådan så vi bevarer vores 4-2-4?

                            Skjelvik på cf...... det gør mig harm

                            Min tro på at Alm kan læse truppen og dens kvalitet er væk. Jeg stoler ikke på hans dømmekraft. Desværre.
                            Jeg er desværre nødt til at tilslutte mig din vurdering af Alm`s dømmekraft. Ud over at have set vore SL kampe, har jeg også set træningen de sidste 3 fredage. Hver gang har jeg set vore 2 backs spille under SL niveau. Jeg har hver gang til træning set Grubbe og i dag også Aske, som jeg begge mener er bedre end Nico og King. Hvorfor prøver man ikke dem, og hvad har Østrøm gjort, siden han heller ikke mod BIF
                            får chancen fra start igen ???
                            Nå men jeg er jo også bare en frustreret mandagstræner.
                            Last edited by pnl; 12-08-2022, 15:14.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Jeg er desværre nødt til at tilslutte mig din vurdering af Alm`s dømmekraft. Ud over at have set vore SL kampe, har jeg også set træningen de sidste 3 fredage. Hver gang har jeg set vore 2 backs spille under SL niveau. Jeg har hver gang til træning set Grubbe og i dag også Aske, som jeg begge mener er bedre end Nico og King. Hvorfor prøver man ikke dem, og hvad har Østrøm gjort, siden han heller ikke mod BIF
                              får chancen fra start igen ???
                              Nå men jeg er jo også bare en frustreret mandagstræner.
                              Jeg er helt enig. Ryst dog posen. Brug de unge! Hvad er det værste, der kan ske? At vi taber 5-1…?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Se sommer transfertråden
                                Tak
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X