Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har lige set AgFs første mål for første gang på tv. Det er jo en perlerække af pinlige indgreb og manglende vilje til at vinde den bold.
    Hvordan Kan Jørgen blive rundet så let, løbe så langsomt og fylde så lidt i sit “forsøg” på at blokere det indlæg.
    Han ville ALDRIG være på holdkortet igen, hvis det var mit hold. Der er vel egentligt lidt som Pione i FCM - grænsende til arbejdsvægring. Der er gift for en trup. Synes næsten at man forstå at Thrander ikke gider løbe ud og blokere det skud efter at have været vidne til den omgang alibi - a la: skal jeg være den eneste der leverer noget acceptabelt på det her hold? Det burde koste en plads uden for truppen til Jørgen. Bekymrende hvis de ikke kan se det i deres analyse. Manden gider jo ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Der skal mere end et par millioner til at redde os ud af vores sindssyge situation. Alm har indtil nu kun skaffet os 4 sejre i 26 grundspilskampe og statistikken bliver bare dårligere og dårligere for hver kamp han står i spidsen for os. Så start med at få sendt Alm væk og så skal vi finde en cheftræner som har bevist at han kan få meget ud af lidt. Det er vores eneste håb for at få vendt skuden inden nedrykningen bliver uundgåelig. Jeg håber vi henter Bo Henriksen. Hans arbejde i først Brønshøj og siden Horsens har været meget imponerende og hans mandskabsbehandling vil kunne rykke os i den rigtige retning er jeg helt overbevist om. Er dog bange for at vi ikke kan lokke ham tilbage til OB. Men hvis vi kan, så skal han være mere end velkommen.
      Jeg tror nu ikke du får Bo Henriksen til at spille en 4-3-3 ala den vores akademi spiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Har lige set AgFs første mål for første gang på tv. Det er jo en perlerække af pinlige indgreb og manglende vilje til at vinde den bold.
        Hvordan Kan Jørgen blive rundet så let, løbe så langsomt og fylde så lidt i sit “forsøg” på at blokere det indlæg.
        Han ville ALDRIG være på holdkortet igen, hvis det var mit hold. Der er vel egentligt lidt som Pione i FCM - grænsende til arbejdsvægring. Der er gift for en trup. Synes næsten at man forstå at Thrander ikke gider løbe ud og blokere det skud efter at have været vidne til den omgang alibi - a la: skal jeg være den eneste der leverer noget acceptabelt på det her hold? Det burde koste en plads uden for truppen til Jørgen. Bekymrende hvis de ikke kan se det i deres analyse. Manden gider jo ikke.
        Enig og det har været sådan siden han kom

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Jeg tror nu ikke du får Bo Henriksen til at spille en 4-3-3 ala den vores akademi spiller.
          Måske, hvorfor tror du det?. Jeg tror Bo Henriksen i første omgang vil kigge på det spillermateriale han har til rådighed og hvis en form for 4-3-3 vil kunne give mening, så tror jeg han vil gå med den.

          Comment


            Kasper: "Var måske lidt overtændt"
            https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...21/video.shtml
            Det var sådan en fuldstændig unødvendig og dum aktion!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Måske, hvorfor tror du det?. Jeg tror Bo Henriksen i første omgang vil kigge på det spillermateriale han har til rådighed og hvis en form for 4-3-3 vil kunne give mening, så tror jeg han vil gå med den.
              Problemet er jo ikke at han skal spille det hvis det er det spillermaterialet er til.
              Strategien siger at Førsteholdet skal spille 4-3-3 ligesom akademiet gør.

              Det er også derfor der er gået så lang tid inden AA skiftede formation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Kasper: "Var måske lidt overtændt"
                https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...21/video.shtml
                Det var sådan en fuldstændig unødvendig og dum aktion!
                Så fordi han var personligt fornærmet over, at han skulle starte ude, så kostede han os et nederlag? Sikke en måde at modbevise kritikerne. Deri ligger mandens problem. Han har jo ikke timingen til den slags indgreb. Han har ikke overblikket til at være forsvarsspiller på højeste niveau i Danmark. Det er ikke nok at være høj og stærk. Man skal også time sine indgreb og have mavefornemmelsen for hvornår man laver en tackling, og hvornår man ikke gør.

                Det er i orden at være indebrændt over at starte ude. Det er faktisk fuldt forventeligt af en professionel fodboldspiller. Men det dur ikke at blive så overtændt som forsvarsspiller. Så kommer man jo til at lave den slags overilede indgreb. Det er det samme med spillere, der forcerer deres driblinger, fordi de gerne vil vise, hvad de kan.

                Slaget er tabt, Kasper Larsen. Du bliver aldrig god nok til en klub med OB's ambitioner.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Problemet er jo ikke at han skal spille det hvis det er det spillermaterialet er til.
                  Strategien siger at Førsteholdet skal spille 4-3-3 ligesom akademiet gør.

                  Det er også derfor der er gået så lang tid inden AA skiftede formation.
                  Men førsteholdet og akademiet er jo mile vidt fra hinanden når det kommer til spillestil og udtryk. Som Tonni siger skal man kunne se det er et OB hold selvom de spillede i bar overkrop (karikeret, I know, men pointen er god nok). Superligaholdet spiller ikke genkendeligt hvad det angår og har ikke gjort det i Alms tid som cheftræner. Og det handler nødvendigvis ikke om om holdet stiller op i en 4-3-3 eller en 4-4-2
                  Last edited by OleKBH; 08-08-2022, 18:01.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Men førsteholdet og akademiet er jo mile vidt fra hinanden når det kommer til spillestil og udtryk. Som Tonni siger skal man kunne se det er et OB hold selvom de spillede i bar overkrop (karikeret, I know, men pointen er god nok). Superligaholdet spiller ikke genkendeligt hvad det angår og har ikke gjort det i Alms tid som cheftræner. Og det handler nødvendigvis ikke om om holdet stiller op i en 4-3-3 eller en 4-4-2
                    Kan godt følge dig.

                    Men strategien siger bare at vi skal spille 4-3-3 som holdene på akademiet.

                    At vi så pt. spiller anderledes end holdene på akademiet er en lidt anden sag.
                    Men må jo være noget ledelsen da Alm blev ansat godkendte, da han jo sagde at han spillede den 4-3-3 som han har brugt.

                    Comment


                      Jeg har egentlig forståelse for at man skifter opstilling når nu den man sværger til ikke fungerer med de spillere der er til rådighed og samtidigt ønsker at lukke af bagude og forsøge at vende den negative stime ud fra et defensivt udgangspunkt og prøver at overlade bolden til AGF der normalt helst vil spille på omstillinger så ødelægge deres gameplan .. men ..
                      Var det ikke nok at skifte Bernat med Hansen og Larsen med Østrøm i stedet for at have en hel masse spillere der spillede på uvante pladser i et uvant setup som de kun nåede at træne i to dage i en ti dages pause .. det virker helt forrykt …
                      Man kan jo så sige at det trods alt virkede og en 1:1 havde vel været en lille succes på nuværende tidpunkt hvis ikke der var kommet endnu en kæmpe personlig fejl ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment

                      Working...
                      X