Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF 7.8.22
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Vi skal naturligvis ikke hente Ove P, men hvad skyldes den evindelige aversion mod Ove i grunden? Manden var en gave til OB efter Poul Hansen og Troels’ frygtelige makværk, spillemæssigt fik vi massere af fin fodbold under Ove og i forhold til at udvikle unge spillere er der ikke en anden OB træner i nyere tid der har fået unge OBere til at se bedre ud end Ove. Den måde han brugte to purunge spillere som Dessler og JJT på kan vi kun savne i Odense. Tænk sig hvis vi havde fortsat med Ove i stedet for det håbløse AaB projekt med Kent og co. suk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)
En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.
Andre der bed mærke i det.?
Comment
-
Har lige genset målene. Det er ufatteligt at to AGFer har det langt mere travlt at løbe efter Tverskovs uheldige stikning i dybden end Skjelvik end King. Hvis kun én af begge havde gået med tempo efter bolden kunne man godt have klaret situationen. Og Kaspers indgreb ved straffe er nu virkelig helt væk. Vi havde fire mand stadig i feltet. Utroligt at en spiller med international erfaring håndterer situationen på den måde. Det ville have været nok at blokke manden. Hvordan kunne han have været fast mand i en midterklub i Eredivisie???"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar lige genset målene. Det er ufatteligt at to AGFer har det langt mere travlt at løbe efter Tverskovs uheldige stikning i dybden end Skjelvik end King. Hvis kun én af begge havde gået med tempo efter bolden kunne man godt have klaret situationen. Og Kaspers indgreb ved straffe er nu virkelig helt væk. Vi havde fire mand stadig i feltet. Utroligt at en spiller med international erfaring håndterer situationen på den måde. Det ville have været nok at blokke manden. Hvordan kunne han have været fast mand i en midterklub i Eredivisie???
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
BW taler meget om at det store fokus er, at vi skal lukke færre mål ind. Det kommer vi ikke til så længe KL og/eller JS har en central rolle at spille i vores forsvar. De laver for mange personlige fejl og er så dårlige positionelt at vi altid virker uorganiserede. At Østrøm er blevet syltet til fordel for KL eller JS/JK-duoen til venstre er mig en endnu større gåde efter igår. Østrøm er ikke noget monster i midterforsvaret, men han virker langt mere stabil og har en langt mindre fejlrate end de alternativer, der konstant er blevet valgt i stedet for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg kan dog meget godt lide at der er noget temperament i Alm.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
BW taler meget om at det store fokus er, at vi skal lukke færre mål ind. Det kommer vi ikke til så længe KL og/eller JS har en central rolle at spille i vores forsvar. De laver for mange personlige fejl og er så dårlige positionelt at vi altid virker uorganiserede. At Østrøm er blevet syltet til fordel for KL eller JS/JK-duoen til venstre er mig en endnu større gåde efter igår. Østrøm er ikke noget monster i midterforsvaret, men han virker langt mere stabil og har en langt mindre fejlrate end de alternativer, der konstant er blevet valgt i stedet for ham.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Tak, for klippet, jeg tænkte godt at OB var meget passive i 1 halvleg igår. Jeg overvejede om det var fordi man godt ved vi ikke har kræfterne til at presse højt, men vi må ikke være så passive i nærheden af vores eget felt, vi skal ud og lukke dem ned.
Jeg kan dog meget godt lide at der er noget temperament i Alm.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
ER vel pinligt vi igen i år snakker om vi ikke har kondien til en hel kamp...
Jeg tror egentligt at truppen er i fin form men, der mangler på holdet spillere der er pasningssikre og kan holde i bolden og når vi har bolden så lidt som vi har den i går så skal man løbe meget mere, så jeg tror taktikken har været komme igennem 1 halvleg, uden at løbe os selv død i høj intense løb og så presse på i 2.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
At man hyrer en mand som Allan Gaarde, som selv var en eklatant ringe sportsdirektør i AaB med flere dårlige træneransættelser bag sig, til andet end at gå ned med skraldet er simpelthen også en skændsel. Hvad er hans grundlag for at vurdere, hvad en god træner- eller sportsdirektøransættelse er for OB?... Nej præcis, det er der ingen saglige argumenter for at han skulle være ekspert på, for han han hverken selv prøvet at ramme plet på en træneransættelse eller bestredet sportsdirektørjobbet på et tilfredsstillende niveau.
Det er nok en af de beslutninger i nyere tid i OB der har gjort mig mest modløs, da man understregede den komplette mangel på ledelsesmæssig kompetence og fodboldindsigt opad i organisationen, og i stedet lagde arbejdet i hænderne på nogle amatører indenfor branchen. Så er det da klart, at det skal gå galt.
Det eneste vi ved var at vi brugte Onenexus som Allan Gaarde er Partner i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nu ved vi ret beset ikke om Allan Gaarde var med inde over scoutingen af vores træner og fodbolddirektør.
Det eneste vi ved var at vi brugte Onenexus som Allan Gaarde er Partner i.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment