Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Lasse Nielsen
Collapse
X
-
Holder han niveauet fra i dag, så har vi den General i forsvaret. Kæft han var god og kæft han kunne skælde udLast edited by Familien L; 03-08-2014, 00:35.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg kan altså godt li' ham, han virker som en rigtig leder og langt mere stabil en den gode Anders Møller, har store forventninger til ham!
Det er nok lidt tidligt, men ja han var meget overbevisende.Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Hold kæft hvor har jeg været imponeret af Lasse "Den Røde Baron" Nielsen efter han er kommet til.
Hårdt arbejde, knaldhårde tacklinger, ild i øjnene, godt teknisk niveau. Lederegenskaber. Ned over banden og give hånd til fansene, og det vel og mærke også efter et nederlag, hvor de andre kommer halvvejs ned mod målet og lige klapper op mod os en gang. Jeg er helt vild med hans attitude, og han kunne godt vise sig som Jespers allerstørste scoop.
Han minder mig om de gamle forsvarskæmper i OB som Sangild, Nedergaard og Hemme, og han er den første spiller i snart mange sæsoner, der på en eller anden måde bare føles som en "OB-spiller" som jeg husker dem, hvis I forstår hvad jeg mener.
Han ligner allerede nu vores sande kaptajn."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHold kæft hvor har jeg været imponeret af Lasse "Den Røde Baron" Nielsen efter han er kommet til.
Hårdt arbejde, knaldhårde tacklinger, ild i øjnene, godt teknisk niveau. Lederegenskaber. Ned over banden og give hånd til fansene, og det vel og mærke også efter et nederlag, hvor de andre kommer halvvejs ned mod målet og lige klapper op mod os en gang. Jeg er helt vild med hans attitude, og han kunne godt vise sig som Jespers allerstørste scoop.
Han minder mig om de gamle forsvarskæmper i OB som Sangild, Nedergaard og Hemme, og han er den første spiller i snart mange sæsoner, der på en eller anden måde bare føles som en "OB-spiller" som jeg husker dem, hvis I forstår hvad jeg mener.
Han ligner allerede nu vores sande kaptajn.
Kunne ikke sige det bedre!
Comment
-
Han er ærlig og det har vi brug for at alle er pt.
Er I et bundhold?
- JA! Det er vi, og lige nu handler det om, at vi skal indse, vi spiller med om nedrykningen.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHan er ærlig og det har vi brug for at alle er pt.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5056341.ece
... men om "det skal nok vende" så er helt nok...........?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var sgu da dejligt der endelig var en som det gik op for... eller der i hvert fald turde sige det...
... men om "det skal nok vende" så er helt nok...........?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Hvad er det med Lasses fodskade? Jeg har læst noget officielt om det, men han er nu så temmelig lang tid ud. Er der nogen som ved noget konkret om det?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment