Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Lidt fra Lasse

    http://www.bold.dk/nyt/lasse-n-kan-nyde-dramaet-nu

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      det er meget fint at nyde dramaet på afstand, bare han(de) husker at arbejde lige så hårdt som har været tilfældet de seneste mange kampe
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Lasse tror på en god sæson

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-og-god-saeson

        Comment


          #94
          Han er ikke i truppen idag? Skadet, eller vejet og fundet for let af KN? I så fald skal der handles inden vinduet lukker, for Kasper Larsen viser for gud ved hvilken gang at han ikke har niveauet. KL laver mange gode ting, f.eks. i luftspillet og er stærk i direkte dueller, men er godt nok ofte dårlig i sine markeringer.

          Savner en klasseforsvarer!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Han er ikke i truppen idag? Skadet, eller vejet og fundet for let af KN? I så fald skal der handles inden vinduet lukker, for Kasper Larsen viser for gud ved hvilken gang at han ikke har niveauet. KL laver mange gode ting, f.eks. i luftspillet og er stærk i direkte dueller, men er godt nok ofte dårlig i sine markeringer.

            Savner en klasseforsvarer!
            Det hørt!!!

            Comment


              #96
              http://www.bold.dk/nyt/ob-stopper-vi...en-paa-vaeggen
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #97
                Kanon instilling fra den Røde Baron. Lyder ikke til at han er på vej væk men bare overhalet af Diarra

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kanon instilling fra den Røde Baron. Lyder ikke til at han er på vej væk men bare overhalet af Diarra
                  herligt - men også en nødvendig indstilling - der jo nu engang kun 11 der kan starte, så hvis hver eneste spiller begyndte at snakke om skifte hver gang de røg en tur på bænken, så ville der jo aldrig blive fred.

                  personligt er jeg nu også noget overrasket over han er røget helt ud af truppen....men ja han må tage kampen op

                  Comment


                    #99
                    Altså, umiddelbart lyder det jo ikke til han er skadet. Det må jo betyde, at han er blevet fravalgt til truppen. Hvilket yderligere må betyde at KN har valgt Momo fremfor LN til bænken, da han vel var den eneste der kan udfylde pladsen i centerforsvaret på bænken i dagens kamp? Det havde været interessant, som det også nævnes på Bold's forum, hvis HJ var blevet skadet i første halveg. For så skulle Momo vel have spillet i forsvaret med KL, eller også var OL blevet rykket ind og så Momo på backen.

                    Comment


                      Mod FCM vil vi mangle det, som LN kan. Med mindre han er gået ned på fysikken eller noget andet i forhold til sidste sæson skal han spille. På sigt er det nok rigtigt han har for mange mangler til Kents fodbold. Men jeg tror ikke på Diarra - med mindre Kent har tryllet med ham
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Han er ikke i truppen idag? Skadet, eller vejet og fundet for let af KN? I så fald skal der handles inden vinduet lukker, for Kasper Larsen viser for gud ved hvilken gang at han ikke har niveauet. KL laver mange gode ting, f.eks. i luftspillet og er stærk i direkte dueller, men er godt nok ofte dårlig i sine markeringer.

                        Savner en klasseforsvarer!
                        Jeg vil til hver en tid hellere stille med KL end LN. Ja KL har mangler, man han har potentiale til at udvikle sig, og så er han langt bedre end LN til spillet frem ad banen, som KN sætter pris på. Faktisk havde KL 3-4 afleveringer i dag op igennem vores midtbane til Emil eller Falk, som derfra kunne sætte spillet. Derudover vinder han 9 ud af 10 hovedstødsdueller.
                        Nu skal det så også siges, at jeg aldrig har været fan af LN, måske fordi jeg kigger for meget ud fra en træners synspunkt, med det taktiske, hvor LN er helt væk. Hvis Falk er en der tænker og forstår fodbold, så er LN i den helt anden ende.
                        Men ja, vi skal ud og hente en ekstra mand, så vi har noget at skifte ind når/hvis en af de to der spiller nu, ikke kan spille.

                        Som jeg har nævnt i en anden tråd, så tror jeg stadig man prøver at få Dalgaard fra AaB, og så bruge OL som backup i midten. Pengene er ikke hvad de har været, og derfor har man ikke nødvendigvis råd til at have 3 gode midterforsvarer, derfor er OL som backup en god mand, da han kan dække både back og midt. Også sælger man LN, måske tilbage til FCV eller Silkeborg, som skulle være ved at sælge Gammelby.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Jeg vil til hver en tid hellere stille med KL end LN. Ja KL har mangler, man han har potentiale til at udvikle sig, og så er han langt bedre end LN til spillet frem ad banen, som KN sætter pris på. Faktisk havde KL 3-4 afleveringer i dag op igennem vores midtbane til Emil eller Falk, som derfra kunne sætte spillet. Derudover vinder han 9 ud af 10 hovedstødsdueller.
                          Nu skal det så også siges, at jeg aldrig har været fan af LN, måske fordi jeg kigger for meget ud fra en træners synspunkt, med det taktiske, hvor LN er helt væk. Hvis Falk er en der tænker og forstår fodbold, så er LN i den helt anden ende.
                          Men ja, vi skal ud og hente en ekstra mand, så vi har noget at skifte ind når/hvis en af de to der spiller nu, ikke kan spille.

                          Som jeg har nævnt i en anden tråd, så tror jeg stadig man prøver at få Dalgaard fra AaB, og så bruge OL som backup i midten. Pengene er ikke hvad de har været, og derfor har man ikke nødvendigvis råd til at have 3 gode midterforsvarer, derfor er OL som backup en god mand, da han kan dække både back og midt. Også sælger man LN, måske tilbage til FCV eller Silkeborg, som skulle være ved at sælge Gammelby.
                          Kunne godt tænke mig at vi hentede Dalsgaard. Han er klasse. Men OL har virkelig gjort det godt og jeg syntes det vil være hovedløst at han skulle kæmpe med om pladserne i midten.. Det tror jeg ikke det bliver bedre af. Manden er kantspiller og vi har brug for noget helt andet dernede.
                          Tror KN håber på at HJ kan udvikle sig til sådan en. Jeg tvivler.
                          Jeg er enig i at Kasper Larsen er virkelig god i hovedspillet. Men syntes altså at han er håbløs i alle andre facetter af forsvarsspillet.
                          Ingen fart, dårlig placeringsevne og læser spillet virkelig dårligt. Men det kommer ikke bag på mig. Sådan var det også inden han tog afsted..
                          Det kan han umuligt have forbedret i Astana hvor han kun har trænet inden han blev skadet..
                          Hvis vi vil være et tophold har Kasper kun kvalitet til bænken og kan kun komme ind og blive værdifuld når vi skal stå dybt ved en haglbyge af høje bolde i mod os..

                          Uha hvor mærker man virkelig tabet af DH nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne godt tænke mig at vi hentede Dalsgaard. Han er klasse. Men OL har virkelig gjort det godt og jeg syntes det vil være hovedløst at han skulle kæmpe med om pladserne i midten.. Det tror jeg ikke det bliver bedre af. Manden er kantspiller og vi har brug for noget helt andet dernede.
                            Tror KN håber på at HJ kan udvikle sig til sådan en. Jeg tvivler.
                            Jeg er enig i at Kasper Larsen er virkelig god i hovedspillet. Men syntes altså at han er håbløs i alle andre facetter af forsvarsspillet.
                            Ingen fart, dårlig placeringsevne og læser spillet virkelig dårligt. Men det kommer ikke bag på mig. Sådan var det også inden han tog afsted..
                            Det kan han umuligt have forbedret i Astana hvor han kun har trænet inden han blev skadet..
                            Hvis vi vil være et tophold har Kasper kun kvalitet til bænken og kan kun komme ind og blive værdifuld når vi skal stå dybt ved en haglbyge af høje bolde i mod os..

                            Uha hvor mærker man virkelig tabet af DH nu
                            Det er lige sådan jeg ville betegne LN, og synes KL er bedre alle steder, undtagen lige med at læse spillet, hvor jeg mener du har in pointe i, at han ikke er god nok. Hvis man kun kigger på placeringsevne og taktisk forståelse, så er LN i hvert fald ikke en, der skal spille, for det mangler han virkelig. Jeg ved at både TB og OP havde lange samtale med LN, for at forsøge at forbedre netop disse ting ved hans spil. Og så tror jeg ganske enkelt bare at KN heller vil have to pasningssikrer spillere i bagerste kæde, i stedet for LN, som jo ikke er meget bedre end Toppel var det med fødderne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg vil til hver en tid hellere stille med KL end LN. Ja KL har mangler, man han har potentiale til at udvikle sig, og så er han langt bedre end LN til spillet frem ad banen, som KN sætter pris på. Faktisk havde KL 3-4 afleveringer i dag op igennem vores midtbane til Emil eller Falk, som derfra kunne sætte spillet. Derudover vinder han 9 ud af 10 hovedstødsdueller.
                              Nu skal det så også siges, at jeg aldrig har været fan af LN, måske fordi jeg kigger for meget ud fra en træners synspunkt, med det taktiske, hvor LN er helt væk. Hvis Falk er en der tænker og forstår fodbold, så er LN i den helt anden ende.
                              Men ja, vi skal ud og hente en ekstra mand, så vi har noget at skifte ind når/hvis en af de to der spiller nu, ikke kan spille.

                              Som jeg har nævnt i en anden tråd, så tror jeg stadig man prøver at få Dalgaard fra AaB, og så bruge OL som backup i midten. Pengene er ikke hvad de har været, og derfor har man ikke nødvendigvis råd til at have 3 gode midterforsvarer, derfor er OL som backup en god mand, da han kan dække både back og midt. Også sælger man LN, måske tilbage til FCV eller Silkeborg, som skulle være ved at sælge Gammelby.
                              Det ville da være tåbeligt at hente Dalsgaard når Oliver Lund er startet så stærkt på backen. Der er andre steder der er langt vigtigere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Det ville da være tåbeligt at hente Dalsgaard når Oliver Lund er startet så stærkt på backen. Der er andre steder der er langt vigtigere.
                                Hvis det ene umuliggør det andet så er jeg enig. Men Dalsgaard ville da pynte.
                                Men prioritet må være CF og midtmidt

                                Comment

                                Working...
                                X