Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Lasse Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er lidt spøjst som det er acceptabelt den ene vej , men ikke den anden når det gælder udmelding i tide .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDet står jo så også Lasse frit for at forhandle til anden side....hvis han mener OB er for langsomme. Nu virker det ikke til OB har i sinde at forlænge med ham men var det tilfældet og JH bare ikke kunne få fingeren ud ja så ville det selvfølgelig kunne komme til at koste i den sidste ende...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Comment
-
Ønsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægØnsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægØnsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen.
Comment
Comment