Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    http://www.bold.dk/nyt/ny-ober-skal-vise-vi-vil-slaas

    Comment


      #77
      Jeg kan altså godt li' ham, han virker som en rigtig leder og langt mere stabil en den gode Anders Møller, har store forventninger til ham!

      Comment


        #78
        Holder han niveauet fra i dag, så har vi den General i forsvaret. Kæft han var god og kæft han kunne skælde ud
        Last edited by Familien L; 03-08-2014, 00:35.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Jeg kan altså godt li' ham, han virker som en rigtig leder og langt mere stabil en den gode Anders Møller, har store forventninger til ham!

          Det er nok lidt tidligt, men ja han var meget overbevisende.
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            #80
            Han var også rigtig god i dag

            Comment


              #81
              Hold kæft hvor har jeg været imponeret af Lasse "Den Røde Baron" Nielsen efter han er kommet til.

              Hårdt arbejde, knaldhårde tacklinger, ild i øjnene, godt teknisk niveau. Lederegenskaber. Ned over banden og give hånd til fansene, og det vel og mærke også efter et nederlag, hvor de andre kommer halvvejs ned mod målet og lige klapper op mod os en gang. Jeg er helt vild med hans attitude, og han kunne godt vise sig som Jespers allerstørste scoop.

              Han minder mig om de gamle forsvarskæmper i OB som Sangild, Nedergaard og Hemme, og han er den første spiller i snart mange sæsoner, der på en eller anden måde bare føles som en "OB-spiller" som jeg husker dem, hvis I forstår hvad jeg mener.

              Han ligner allerede nu vores sande kaptajn.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Hold kæft hvor har jeg været imponeret af Lasse "Den Røde Baron" Nielsen efter han er kommet til.

                Hårdt arbejde, knaldhårde tacklinger, ild i øjnene, godt teknisk niveau. Lederegenskaber. Ned over banden og give hånd til fansene, og det vel og mærke også efter et nederlag, hvor de andre kommer halvvejs ned mod målet og lige klapper op mod os en gang. Jeg er helt vild med hans attitude, og han kunne godt vise sig som Jespers allerstørste scoop.

                Han minder mig om de gamle forsvarskæmper i OB som Sangild, Nedergaard og Hemme, og han er den første spiller i snart mange sæsoner, der på en eller anden måde bare føles som en "OB-spiller" som jeg husker dem, hvis I forstår hvad jeg mener.

                Han ligner allerede nu vores sande kaptajn.

                Kunne ikke sige det bedre!

                Comment


                  #83
                  Han er ærlig og det har vi brug for at alle er pt.

                  Er I et bundhold?
                  - JA! Det er vi, og lige nu handler det om, at vi skal indse, vi spiller med om nedrykningen.
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5056341.ece
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #84
                    Giv ham det fucking anfører bind - og det kan ikke gå hurtigt nok!!!

                    Lasse Nielsen skal der stå på min kommende trøje.
                    Den røde baron!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Han er ærlig og det har vi brug for at alle er pt.

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5056341.ece
                      Det var sgu da dejligt der endelig var en som det gik op for... eller der i hvert fald turde sige det...

                      ... men om "det skal nok vende" så er helt nok...........?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det var sgu da dejligt der endelig var en som det gik op for... eller der i hvert fald turde sige det...

                        ... men om "det skal nok vende" så er helt nok...........?
                        Men hvis ikke han/de tror på at det vender kan det hele jo være lige meget
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Men hvis ikke han/de tror på at det vender kan det hele jo være lige meget
                          Ikke nødvendigvis... hvis nu ikke det kan vende...

                          ...men jeg er da enig, var bare sammensætningen jeg jeg faldt over... :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Den ægte anfører om bla tiden siden skiftet

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...eget-turbulent

                            Comment


                              #89
                              Lidt fra Lasse

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...punkt-fortrudt

                              Comment


                                #90
                                Hvad er det med Lasses fodskade? Jeg har læst noget officielt om det, men han er nu så temmelig lang tid ud. Er der nogen som ved noget konkret om det?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X