er jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Lasse Nielsen
Collapse
X
-
OB plejer jo gerne at ville holde deres pressemøder på hverdage, så jeg tror at der var planlagt præsentation af Lasse på mandag, så han har nok talt lidt over sig :bOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?
Eller også er Sjællandske Tidende som tager tykt pis på Leif Rasmussen :P (Vi ved jo allerede han skifter til Randers på mandag).
Comment
-
Velkommen til Lasse,
En god signing er jeg sikker på
Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.
Undrer mig dog over 2 ting:
1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstatering
Comment
-
udover en konstatering var det et (så vidt jeg husker) faktum. 😜Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlægVelkommen til Lasse,
En god signing er jeg sikker på
Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.
Undrer mig dog over 2 ting:
1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstatering
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Mon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKanon. Glæder mig til at se ham i aktion snart.
Spændende at se om der er andre der følger trop inden i morgen hvor træningen begynder igen
Comment
-
Muligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder KrygerOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)
Comment
-
Kryger bliver ikke fuldtidangriber. Han er allrounder og kan agere angriber, men jeg tror nu han er tiltænkt rollen "mädchen für alle plätze"Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMuligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Enig, hvis han bliver den eneste, hvilket jeg dog har svært ved at forestille mig. Kryger vil være fin som backup som erstatning for eksempelvis Jeppe Hansen. Men vi har også sendt både Skoubo og Mos væk. Lasse Nielsen var en fremragende spiller til forsvaret. Spændende hvad JH finder til offensiven.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMuligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger
Comment
Comment