Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    SF har breaket den her

https://fyens.dk/artikel/kasper-lars...d-tre-stoppere

Kasper var rødglødende igår. Han var fucking sur. Han er ikke en glad mand når han ikke spiller. Men han må acceptere en tur på bænken
    Interessant opstillingen på nogle områder. Foruroligende på andre. Mine umiddelbare tanker er,

Kasper må bare suck it up og komme i gang. Utroligt med så lidt selvindsigt alligevel.

Venstre side med King og Skjelvik - den må man gå ud fra agf angriber for fulde gardiner.

Fint med Martin Hansen i målet

Spændende med to angribere. Gør det noget ved bashkim?

At østrøm spiller, og på cm er klart af nød. Med mindre han er helt væk, og koster 2-3 mål, vil min indstilling til Alm omkring det ikke være, 'wow, fedt alm giver ham chancen',
    Men mere være 'hvorfor har østrøm ikke fået chancen for længst'.

Men det aller vigtigste er selvfølgelig om man kan se lidt vilje i holdet. Uden det kommer vi i hvert fald ingen vegne.

Comment

Tror godt Robin kan blive en “åbenbaring”. Han kom ind i en træningskamp (blev streamet), kan ikke huske om det er et halvt eller helt år siden, mener han afløste Okusun på 6eren og lige pludselig var der et helt andet flow, a la JJT. Er dog sikker på, at Robins makker skal være en oprydder. Aron er bestemt en mulighed. Jeg har undret mig meget over Robin ikke har været brugt der siden den træningskamp. Håber jeg stadig kan undres over dette, når jeg går i seng i aften

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Interessant opstillingen på nogle områder. Foruroligende på andre. Mine umiddelbare tanker er,

Kasper må bare suck it up og komme i gang. Utroligt med så lidt selvindsigt alligevel.

Venstre side med King og Skjelvik - den må man gå ud fra agf angriber for fulde gardiner.

Fint med Martin Hansen i målet

Spændende med to angribere. Gør det noget ved bashkim?

At østrøm spiller, og på cm er klart af nød. Med mindre han er helt væk, og koster 2-3 mål, vil min indstilling til Alm omkring det ikke være, 'wow, fedt alm giver ham chancen',
        Men mere være 'hvorfor har østrøm ikke fået chancen for længst'.

Men det aller vigtigste er selvfølgelig om man kan se lidt vilje i holdet. Uden det kommer vi i hvert fald ingen vegne.
        Bashkim er i sin bedste form IMO siden han kom tilbage. Han bankede dem ind til træning igår i sidste øvelse. Modsat lavede Sabbi ikke et mål. Lignede han sparkede til en våd papkasse når han skød på mål. Så selvom han måske bliver udtaget til idag ligner han ikke en i vildt god form.
        Men umiddelbart så Charly og Bash gode ud sammen

Comment

Det ligner vist ikke Alm med så mange ændringer. Mon ikke Bjørn har hvislet ham noget i ørerne.....

Comment

Kan ihverfald afsløre at der sker ting og sager til i morgen. Der bliver systemskifte, ofringer og en revival. Nogen får våde trusser
            Vi må hellere prøve at holde den hemmelig så længe som muligt hvis de læser med herinde

Det ligner at Aron,Fenger og Sabbi er med i truppen igen. Jebali er ikke, men ligner en der er tæt på og er klart i spil til BIF kampen.
            Du fik ret i meget. Må sige at jeg ikke tissede i bukserne af glæde (våde trusser), men det er sgu godt, der omsider prøves noget nyt

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Du fik ret i meget. Må sige at jeg ikke tissede i bukserne af glæde (våde trusser), men det er sgu godt, der omsider prøves noget nyt
              Mente mere at nogle ville blive fugtig i fugen over at se Østrøm som 6`er

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Det ligner vist ikke Alm med så mange ændringer. Mon ikke Bjørn har hvislet ham noget i ørerne.....
                Mange ting idag er klub beslutninger. Men jeg tvivler på at BW har haft nogen indflydelse på systemskiftet overordnet set. Men de har da nok holdt møder omkring situationen

Comment

Sabbi ikke med endnu

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...vinsklassiker/

Comment

Mente mere at nogle ville blive fugtig i fugen over at se Østrøm som 6`er
                    Formuleringen rammer mig måske ikke 100 procent, men jeg er en af dem

Comment

SF har breaket den her

https://fyens.dk/artikel/kasper-lars...d-tre-stoppere

Kasper var rødglødende igår. Han var fucking sur. Han er ikke en glad mand når han ikke spiller. Men han må acceptere en tur på bænken

Når du nu har overværet træningen, er der så nærmere tale om en 3-4-3? Tænker ikke Sander spiller som 8’er?

Comment

Helt sikkert interessant. Men i betragtningen at de bruger ufattelig lidt tid i løbet af ugen på at træne denne opstilling op til kampen er jeg stadig yderst bekymret og tror max på 1p idag. Uanset hvordan man vender og drejer tingene mangler der bare kvalitet på så mange pladser at det skinner igennem. Og det kommer det også til at gøre idag igen
                        Enig jeg tænker vi taber 2 eller 3-1….
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Mange ting idag er klub beslutninger. Men jeg tvivler på at BW har haft nogen indflydelse på systemskiftet overordnet set. Men de har da nok holdt møder omkring situationen
                          Tror alle har kunne se noget drastisk skulle ske som holdet ser ud lige nu. Der skulle rulles hoveder og det har så kostet Bernat og KN pladsen. Det kunne have været værre. Nico må også hænge i en tynd tråd, men reddet nok af systemskiftet, der ikke sætter samme krav til hans defensive mangler.
                          jeg er spændt på at se os med to angribere igen. Bashkim er jeg overbevist om vi får mest ud af med en helt oppe på siden af ham. Østrøm som 6'er bliver interessant. Jeg har ikke den store fidus til ham, da jeg generelt synes han ser langsom ud i tanke og handling. Jeg forventer klart det bliver her vi forstærker os inden vinduet lukker, så han prøves nok mere af nød end af lyst, men han skal da gøre hvad han kan for at gribe chancen han nu får.
                          Tremandsforsvaret tror jeg egentlig passer fint imod et agf-hold som spiller meget på omstillinger. Vi må stå bedre organiseret på den måde og AGF har ikke på bolden den højeste kvalitet i suppen. Det kan forhåbentlig give os initiativ i perioder, hvor Tverskov kan få fripas til at skubbe op og hjælpe midtbanen med at sætte spillet. Imod andre hold kunne jeg godt frygte vi nærmere spiller 5-4-1, fordi dygtige hold kan spille den relativt nemt udenom vores langsomme midtbane, men AGF tror jeg havde foretrukket vi greb kampen an som I de tre første, hvor de kunne stikke kniven ind på omstillinger

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Tror godt Robin kan blive en “åbenbaring”. Han kom ind i en træningskamp (blev streamet), kan ikke huske om det er et halvt eller helt år siden, mener han afløste Okusun på 6eren og lige pludselig var der et helt andet flow, a la JJT. Er dog sikker på, at Robins makker skal være en oprydder. Aron er bestemt en mulighed. Jeg har undret mig meget over Robin ikke har været brugt der siden den træningskamp. Håber jeg stadig kan undres over dette, når jeg går i seng i aften
                            Har nøjagtig samme oplevelse, Polle. Jeg sad også og så det stream fra en træningskamp (det må ha været i vinters?), og var vildt imponeret af Østrøm som var den eneste OB’ er der spillede godt i den kamp. Jeg tror endda jeg selv eller andre skrev om det her i forum - og så så vi aldrig Østrøm på midtbanen igen… indtil i dag.
                            Krydser alt, for at han er lige så god i dag imod gymnasterne!

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Når du nu har overværet træningen, er der så nærmere tale om en 3-4-3? Tænker ikke Sander spiller som 8’er?
                              Syntes det lignede en klassisk 3-5-2

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Tror alle har kunne se noget drastisk skulle ske som holdet ser ud lige nu. Der skulle rulles hoveder og det har så kostet Bernat og KN pladsen. Det kunne have været værre. Nico må også hænge i en tynd tråd, men reddet nok af systemskiftet, der ikke sætter samme krav til hans defensive mangler.
                                jeg er spændt på at se os med to angribere igen. Bashkim er jeg overbevist om vi får mest ud af med en helt oppe på siden af ham. Østrøm som 6'er bliver interessant. Jeg har ikke den store fidus til ham, da jeg generelt synes han ser langsom ud i tanke og handling. Jeg forventer klart det bliver her vi forstærker os inden vinduet lukker, så han prøves nok mere af nød end af lyst, men han skal da gøre hvad han kan for at gribe chancen han nu får.
                                Tremandsforsvaret tror jeg egentlig passer fint imod et agf-hold som spiller meget på omstillinger. Vi må stå bedre organiseret på den måde og AGF har ikke på bolden den højeste kvalitet i suppen. Det kan forhåbentlig give os initiativ i perioder, hvor Tverskov kan få fripas til at skubbe op og hjælpe midtbanen med at sætte spillet. Imod andre hold kunne jeg godt frygte vi nærmere spiller 5-4-1, fordi dygtige hold kan spille den relativt nemt udenom vores langsomme midtbane, men AGF tror jeg havde foretrukket vi greb kampen an som I de tre første, hvor de kunne stikke kniven ind på omstillinger
                                Grubbe har ikke fået 1 sek på A holdet når jeg har set træning. Så tvivler på at Nico føler sig truet lige pt

Comment

Working...
                                X