Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    En sidste ting baseret på et par podcast, kommentarer herindefra med videre så sytes jeg egentlig at BW siger pænt farvel ved at gå ned til fansne i Viborg, vinke op og tage imod de frustrationer og tilråb der er uagtet at han (nok) har vidst at han var fyret.
    Bevares, han har bragt OB hertil men han kunne også være listet ud af bagdøren.
    Respekt for det.
    Der er betydeligt mere klasse og mandsmod over hans exit end Alms! Respekt for det. Jeg er ikke 100% overbevist om at det bare er BW's skyld, det er nok lige så meget den jobbeskrivelse han har fået stukket i hånden som det er folk der bare har slået op i banen. Der er mange der ikke har gjort deres arbejde ordentligt. Men respekt til BW for at tage ejerskab for ansvaret, skylden deler han imo!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      Lige en opsamling på den såkaldte gangster-sag omkring AIK og BW:
      Björn Wesström er ikke direkte beskyldt for specifikke ulovligheder, men hans navn er blevet nævnt i forbindelse med en række kontroversielle og potentielt ulovlige aktiviteter relateret til hans tid som sportsdirektør og administrerende direktør i AIK Stockholm. Her er de centrale punkter:
      1. Mystiske Fakturaer: Under en narkotika-razzia blev der fundet mystiske fakturaer på en spillerhandel, som Björn Wesström måtte svare på spørgsmål om. Disse fakturaer har rejst spørgsmål om økonomiske uregelmæssigheder og potentielle ulovlige transaktioner.
      2. Samarbejde med Universal Twenty Two: AIK Stockholm indgik et samarbejde med agentvirksomheden Universal Twenty Two i 2017, mens Wesström var sportsdirektør. Universal Twenty Two er blevet beskyldt for at have tætte forbindelser til kriminelle bander i Sverige. Specifikt er Jadama Masireh, Head of Scouting i Universal Twenty Two, blevet anklaget for at modtage penge fra kriminelle bander og for at have en magtfuld position i AIK.
      3. Økonomiske Fordele til Agenter: Der er påstande om, at agentvirksomheden Universal Twenty Two tjente et tocifret millionbeløb på salget af Alexander Isak fra AIK til Borussia Dortmund i 2017. En del af disse penge skulle angiveligt være gået til agenter med forbindelser til kriminelle miljøer.
      4. Forbindelser til Kriminelle Bander: Der er beskyldninger om, at AIK Stockholm, under Wesströms ledelse, havde tætte forbindelser til kriminelle bander gennem samarbejdet med Universal Twenty Two. Dette inkluderer påstande om, at unge AIK-spillere blev lokket med dyre gaver som dyre ure.
      Selvom Wesström ikke er direkte anklaget for ulovligheder, er hans involvering i disse aktiviteter og hans ledende rolle i AIK Stockholm under samarbejdet med Universal Twenty Two blevet stærkt kritiseret og har ført til omfattende mediedækning og spekulationer om hans ansvar​
      Ja, enten har han været venner med de forkerte, eller så har han ikke haft en skid styr på sin forretning.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Kunne være grineren, hvis BW bliver den nye sportsdirektør i FCK

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          Lige en opsamling på den såkaldte gangster-sag omkring AIK og BW:
          Björn Wesström er ikke direkte beskyldt for specifikke ulovligheder, men hans navn er blevet nævnt i forbindelse med en række kontroversielle og potentielt ulovlige aktiviteter relateret til hans tid som sportsdirektør og administrerende direktør i AIK Stockholm. Her er de centrale punkter:
          1. Mystiske Fakturaer: Under en narkotika-razzia blev der fundet mystiske fakturaer på en spillerhandel, som Björn Wesström måtte svare på spørgsmål om. Disse fakturaer har rejst spørgsmål om økonomiske uregelmæssigheder og potentielle ulovlige transaktioner. Har rejst spørgsmål... hvad var svarene? Blev nogen anklaget/dømt?
          2. Samarbejde med Universal Twenty Two: AIK Stockholm indgik et samarbejde med agentvirksomheden Universal Twenty Two i 2017, mens Wesström var sportsdirektør. Universal Twenty Two er blevet beskyldt for at have tætte forbindelser til kriminelle bander i Sverige. Specifikt er Jadama Masireh, Head of Scouting i Universal Twenty Two, blevet anklaget for at modtage penge fra kriminelle bander og for at have en magtfuld position i AIK. Igen, blev beskyldt, men ikke anklaget/dømt.
          3. Økonomiske Fordele til Agenter: Der er påstande om, at agentvirksomheden Universal Twenty Two tjente et tocifret millionbeløb på salget af Alexander Isak fra AIK til Borussia Dortmund i 2017. En del af disse penge skulle angiveligt være gået til agenter med forbindelser til kriminelle miljøer. Påstande/angiveligt... nogen anklaget/dømt?
          4. Forbindelser til Kriminelle Bander: Der er beskyldninger om, at AIK Stockholm, under Wesströms ledelse, havde tætte forbindelser til kriminelle bander gennem samarbejdet med Universal Twenty Two. Dette inkluderer påstande om, at unge AIK-spillere blev lokket med dyre gaver som dyre ure. Påstande/beskyldninger... nogen anklaget/dømt?
          Selvom Wesström ikke er direkte anklaget for ulovligheder, er hans involvering i disse aktiviteter og hans ledende rolle i AIK Stockholm under samarbejdet med Universal Twenty Two blevet stærkt kritiseret og har ført til omfattende mediedækning og spekulationer om hans ansvar​
          Omfattende mediedækning? Den var begrænset til meget få medier.

          Så det er ligesom med Skat, du er skyldig indtil andet er bevist

          Du/I kommer med så mange påstande og beskyldninger, som I bare slynger ud fordi I åbenlyst ikke kan lide manden. Synes det er usmageligt, men sådan er vi jo alle så forskellige

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Kunne være grineren, hvis BW bliver den nye sportsdirektør i FCK
            Der er jeg nødt til lige at sige.

            Du er helt forelsket i manden jo og kan åbenlyst slet ikke se klart her.

            Wesstrøm var en katastrofe for jer og har medvirket i stærkt tvivlsomme sager i tiden hos AIK ... alligevel mener du at der er en mulighed for at FCK skulle hyre den her omvandrende katastrofe, når det drejer sig om at være sportsdirektør ... du har altså mistet overblikket her, fordi du åbenlyst elsker typen Wesstrøm.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Der er jeg nødt til lige at sige.

              Du er helt forelsket i manden jo og kan åbenlyst slet ikke se klart her.

              Wesstrøm var en katastrofe for jer og har medvirket i stærkt tvivlsomme sager i tiden hos AIK ... alligevel mener du at der er en mulighed for at FCK skulle hyre den her omvandrende katastrofe, når det drejer sig om at være sportsdirektør ... du har altså mistet overblikket her, fordi du åbenlyst elsker typen Wesstrøm.
              Nej, det gør jeg faktisk ikke, men mener man skal behandle folk ordentligt. Det mener du åbenbart ikke ?

              Jeg hentyder bare til, at PC er på vej væk og BW (som har arbejdet for en af de største klubber i Norden) er ledig. Når han nu er sådan en stor katastrofe, ville jeg da klappe i mine hænder, hvis det kan svække FCK

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Omfattende mediedækning? Den var begrænset til meget få medier.
                Det er så vildt med dig....
                Samtlige store svenske medier har fulgt sagen, aviser, tv udsendelser, og den fandt også vej til udlandet. Sagen har været stor og endte med en nominering til den fornemmeste journalist pris i Sverige.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Kunne være grineren, hvis BW bliver den nye sportsdirektør i FCK
                  Har vist været en tur i Belgien ifl nogen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Kunne være grineren, hvis BW bliver den nye sportsdirektør i FCK
                    Men ville nok passe bedre til fcn.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Det er så vildt med dig....
                      Samtlige store svenske medier har fulgt sagen, aviser, tv udsendelser, og den fandt også vej til udlandet. Sagen har været stor og endte med en nominering til den fornemmeste journalist pris i Sverige.
                      Det samme med dig...

                      Du dokumenterer ALDRIG noget... kun fremfører påstande. Kan du linke til de tvudsendelser, da jeg ikke kan finde dem ?

                      Igen, igen, igen... har BW været anklaget for noget eller dømt (hvis man fraregner folkedomstolen) ?
                      Så man er skyldig indtil du har bestemt, at det er man ikke
                      Last edited by Online; 29-05-2024, 16:52.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Har vist været en tur i Belgien ifl nogen.
                        Korrekt. Men det er jo ikke ensbetydende med at han fik det ledige job

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det samme med dig...

                          Du dokumenterer ALDRIG noget... kun fremfører påstande. Kan du linke til de tvudsendelser, da jeg ikke kan finde dem ?

                          Igen, igen, igen... har BW været anklaget for noget eller dømt (hvis man fraregner folkedomstolen) ?
                          Så man er skyldig indtil du har bestemt, at det er man ikke
                          Hvad er det for påstande jeg kommer med?
                          Det jeg har skrevet om, er jo ikke påstande eller noget jeg har fundet på.

                          Igen, du er for vild. Jeg har gentagende gang sagt, at jeg ikke tror BW er kriminel. Hvad er det jeg har dømt ham skyldig i? Ud over et forfærdelig rod i AIK...

                          Jeg ved ikke om du er ude i en eller anden provokation, eller om du bare overhovedet ikke læser eller ser de indlæg jeg skriver til dig. Tænker det er det sidste, da du som regel forsvinder hurtigt igen.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Korrekt. Men det er jo ikke ensbetydende med at han fik det ledige job
                            Hvem har været i Belgien? Børn W?
                            Noget man er gået glip af?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Hvem har været i Belgien? Børn W?
                              Noget man er gået glip af?
                              Ja Bjørn Wesstrøm har været i Belgien angående et job.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Hvem har været i Belgien? Børn W?
                                Noget man er gået glip af?
                                Umiddelbart efter hans reelle fyring for et stykke tid siden. Ikke den i mandags. Som jeg hører det

                                Comment

                                Working...
                                X