Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 27/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Chris… Jeg er så rasende lige nu at jeg ryster og min kone ved hun bare skal lade mig være. Det er virkelig sjældent at jeg har prøvet det her..
    Jeg er så sur at jeg har lyst til at smadre noget

    Og jeg er mest af alt trist fordi jeg i træningen ser at det ikke er tilfældigt. Vi er simpelthen så ringe
    Jeg må så bare været hoppet på apati toget, for jeg har ikke lyst til at smadre noget... Jeg er faktisk mere ked af det, end vred. Måske, fordi jeg lidt havde set det komme...? Så kan jeg jo ikke blive så vred?

    Det er lidt den approach, jeg har forsøgt mig med, for tro mig, jeg har igennem året ødelagt rigtigt meget ved at lade min frustration over OB gå ud over mine omgivelser.

    Hvis jeg på forhånd ikke bliver overrasket over, hvor dårlige vi kan være, så hjælper det altså på humøret. Men jeg ved også, hvordan du må have det lige nu. For jeg har også været sådan.

    Det er fandme noget lort.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Chris… Jeg er så rasende lige nu at jeg ryster og min kone ved hun bare skal lade mig være. Det er virkelig sjældent at jeg har prøvet det her..
      Jeg er så sur at jeg har lyst til at smadre noget

      Og jeg er mest af alt trist fordi jeg i træningen ser at det ikke er tilfældigt. Vi er simpelthen så ringe
      Du har helt ret, også træningen i går torsdag var en ren parodi, så jeg er heller ikke overrasket over vort “spil” i aften mod FCM.
      Og endnu en ulykke - i TV opfølgningen blev Alm interviewet, og oplyste at Bjørn P og Frø begge var
      gået ud med skader.
      Last edited by pnl; 29-07-2022, 22:42.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Du har helt ret, også træningen i går torsdag var en ren parodi, så jeg er heller ikke overrasket over vort “spil” i aften mod FCM.
        Og endnu en ulykke - i TV opfølgningen blev Alm interviewet, og oplyste at Bjørn P og Frø begge var
        gået ud med skader.
        Det hele det ramler lige pt. Skaderne hjælper ikke med til det. Men de kan lige våge at bruge det som undskyldning.

        Vi er i forfald og allerede i seriøs fare for nedrykning

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Jeg må så bare været hoppet på apati toget, for jeg har ikke lyst til at smadre noget... Jeg er faktisk mere ked af det, end vred. Måske, fordi jeg lidt havde set det komme...? Så kan jeg jo ikke blive så vred?

          Det er lidt den approach, jeg har forsøgt mig med, for tro mig, jeg har igennem året ødelagt rigtigt meget ved at lade min frustration over OB gå ud over mine omgivelser.

          Hvis jeg på forhånd ikke bliver overrasket over, hvor dårlige vi kan være, så hjælper det altså på humøret. Men jeg ved også, hvordan du må have det lige nu. For jeg har også været sådan.

          Det er fandme noget lort.

          MvH ChrisOB
          Det hjælper enormt at man absolut ingen forventninger har til hverken holdet, træneren, sportschefen eller ledelsen. Faktisk er man ikke engang skuffet, eller overrasket.
          Jeg hader at tabe, jeg hader i særdeleshed at tabe til Herning/Ikast.
          Jeg er dog en smule sur på mig selv over jeg spillede handicap X i odds ( 3-0 )
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det hjælper enormt at man absolut ingen forventninger har til hverken holdet, træneren, sportschefen eller ledelsen. Faktisk er man ikke engang skuffet, eller overrasket.
            Jeg hader at tabe, jeg hader i særdeleshed at tabe til Herning/Ikast.
            Jeg er dog en smule sur på mig selv over jeg spillede handicap X i odds ( 3-0 )
            Jeg kan godt fange mig selv i at blive vred over, at jeg har ikke har høje forventninger til mit hold, min klub, for det burde jeg egentligt have. Virkeligheden har bare ramt mange lige i solar plexus; og der må jeg sige: Er det ikke på tide at antage sig en forventningsfri holdning? At antage sig den approach, at man vil se svesken på disken, før man kommer med nogen som helst positive forventninger? At man skal forberede sig på det værste; inklusiv en nedrykning? Jeg har hele tiden sagt, at før eller siden rykker man ned, hvis man ikke rykker sig ud ad stedet. Det kan ende med endnu en trænerfyring; det kan måske redde klubben fra nedrykning; men hvad så med næste sæson? Ingen (med kvalitet) vil til et hold, der kun lige skal overleve. Så er det jo næsten bedre at spille med de unge, der er kommet igennem systemet.

            Og folk må og skal forberede sig på, at vi sagtens kan tabe lige så stort mod AGF. Og ugen efter i Brøndby. Det er faktisk sundere end at stå med det lille spinkle håb - og så få det fuldstændigt smadret af nogen, der dækker op på serieniveau. Intet kan udelukkes med det hold. Og det nuværende hold uden de skadede spillere? Endnu mindre.

            Hellere lade sig glædeligt overraske end at blive ved med at klynge sig til "så dårligt er det da heller ikke". Jo det, er netop så dårligt. Derfor forbered dig på, at det kan blive lige så dårligt næste gang. Og så blive helt glad, hvis det viser sig ikke at blive det. Og så ugen efter forbered dig på at bundniveauet ikke er længere væk end den næste kamp. And repeat. Indtil resultaterne og udtrykket er blevet bedre. Og det kan, desværre, kun for alvor blive bedre, når det ikke længere er Skjelvik, Kasper Larsen, Okosun, m.m der udgør kernen på et hold med ambitioner højere end 3 kampe og 9 mål lukket ind.

            Jeg håber ikke de pågældende spillere læser med herinde; men hvis de gør: Sorry, guys. Men når præstationerne og resultaterne ikke er bedre end det, der bliver vist, så må I enten finde et højere niveau eller leve med, at der er nogen, der synes I er, ja undskyld, helt ufatteligt dårlige.

            MvH ChrisOB

            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jeg kan godt fange mig selv i at blive vred over, at jeg har ikke har høje forventninger til mit hold, min klub, for det burde jeg egentligt have. Virkeligheden har bare ramt mange lige i solar plexus; og der må jeg sige: Er det ikke på tide at antage sig en forventningsfri holdning? At antage sig den approach, at man vil se svesken på disken, før man kommer med nogen som helst positive forventninger? At man skal forberede sig på det værste; inklusiv en nedrykning? Jeg har hele tiden sagt, at før eller siden rykker man ned, hvis man ikke rykker sig ud ad stedet. Det kan ende med endnu en trænerfyring; det kan måske redde klubben fra nedrykning; men hvad så med næste sæson? Ingen (med kvalitet) vil til et hold, der kun lige skal overleve. Så er det jo næsten bedre at spille med de unge, der er kommet igennem systemet.

              Og folk må og skal forberede sig på, at vi sagtens kan tabe lige så stort mod AGF. Og ugen efter i Brøndby. Det er faktisk sundere end at stå med det lille spinkle håb - og så få det fuldstændigt smadret af nogen, der dækker op på serieniveau. Intet kan udelukkes med det hold. Og det nuværende hold uden de skadede spillere? Endnu mindre.

              Hellere lade sig glædeligt overraske end at blive ved med at klynge sig til "så dårligt er det da heller ikke". Jo det, er netop så dårligt. Derfor forbered dig på, at det kan blive lige så dårligt næste gang. Og så blive helt glad, hvis det viser sig ikke at blive det. Og så ugen efter forbered dig på at bundniveauet ikke er længere væk end den næste kamp. And repeat. Indtil resultaterne og udtrykket er blevet bedre. Og det kan, desværre, kun for alvor blive bedre, når det ikke længere er Skjelvik, Kasper Larsen, Okosun, m.m der udgør kernen på et hold med ambitioner højere end 3 kampe og 9 mål lukket ind.

              Jeg håber ikke de pågældende spillere læser med herinde; men hvis de gør: Sorry, guys. Men når præstationerne og resultaterne ikke er bedre end det, der bliver vist, så må I enten finde et højere niveau eller leve med, at der er nogen, der synes I er, ja undskyld, helt ufatteligt dårlige.

              MvH ChrisOB
              Da Enrico fortalte, at man havde indset at man bagudrettet ikke havde været gode nok, fik jeg en opblomstring af optimisme. Som du også påpegede dengang, så var det blåøjet og naivt at tro, at nu ville ti års elendigheder vende.
              Jeg kom tilbage i den realistiske tilgang, og troede dog på intet tidspunkt i sidste sæson på nedrykning, dertil var Sønderjyske og VB for ringe ligesom AGF var i opløsning.

              Jeg har ikke på noget tidspunkt ladet mig imponere af BW, blot fordi han retorisk er i den modsatte ende af skalaen end Hemmingsen. Som jeg flere gange har påpeget, Tom snak er stadig Tom snak, også selvom det nu er på svensk.

              OSE er som regel gode til at tale deres tvivlsomme materiale rigtig godt op. Gennem taberslutspillet prøvede man i vanlig OSE stil at bilde omgivelserne ind at nu var vi på rette vej, og vi havde en stærk trup.
              Tverskov spillede okay på den centrale midt, og så jublede man tossegod, og indbildsk. OSE fordi de øjnede at man ikke behøvede at bruge penge på erstatning af JJ. Alm fordi han troede at han havde opfundet den dybe tallerken.
              OSE, Alm , BW røg lige i fælden, og gik rundt og troede at holdet havde niveau, blot fordi vi blev næstbedst i et enormt ringe taberslutspil med SDJ, VB, AGF i opløsning og FCN under opbygning. Måske har man gået og klappet hinanden på ryggen, og glædet sig over holdets styrke, måske endda bildt hinanden ind at det var tilfældigt/uheldigt at vi i grundspillet havde et pointsnit på 0,9.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Jeg synes BW i samtalen med AA efter kampen lignede en gangsterboss, som gav en håndlanger en sidste chance...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jeg synes BW i samtalen med AA efter kampen lignede en gangsterboss, som gav en håndlanger en sidste chance...
                  Det er en chance, vi ikke har råd til.

                  Alm har været her så længe, at det er tydeligt, hvad han kan - og ikke kan.

                  Alm er en teoretiker, der med de rette spillere og den rette trupsammensætning har et interessant koncept. Alm har en virkelig dårlig trup her i OB, og det kommer ikke til at fungere. Alm har ingen plan B, og ingen vilje til at sadle om efter forholdene, og det har vi brug for nu.

                  Ellers rykker vi ned. Det er den akutte del.

                  Langsigtet - eller kronisk - er vi i mine øjne i dårligere forfatning end nogensinde. BW har om noget kun bidraget til en endnu dårligere trupsammensætning. Jeg er ekstremt skuffet over BW, og jeg er ret sikker på, at han ikke er her om et år eller to, og så begynder vi - igen, igen, igen og igen - helt forfra. Alt dette med en ledelse, der ikke er sit ansvar værd.

                  At være OB-fan…..

                  Comment


                    #39
                    Med den start på sæsonen, inklusive træningskampe, og med skadesituationen pt. er der ikke meget, der tyder på point mod AGF og Brøndby.
                    Med det jeg har set mod FCN Randers og FCM er jeg vildt bekymret for at vi rykker ned. For hvad er lyspunktet, hvor skal vildskab og point på kontoen komme fra. Spillerne virker allerede modløse, de går død i 2 halvleg. Hvem hiver holdet op viser vejen, Ingen pt. Træneren virker faglig kompetent men samtidig også total kedelig og mere tør en Wasa knækbrød. Forskellige trænere har forsøgt sig uden held og ledelsen bliver ved at bilde sig selv ind at det er muligt at nå top 6 år efter år. Det er jo naivt og det skriger til himlen. At være med i top 6 kræver bedre spillere og mere økonomi end ledelsen åbentbart er villig til puttet i projektet. At ledelsen nægter at se facts i øjnene kommer til at fører holdet og klubben lige ned i 1 division. Jeg kan ikke se hvordan vi skal få point på kontoen med holdets formåen lige nu plus de skader der er i truppen. Jeg er stærkt bekymret på min klubs vegn.
                    Last edited by Oraklet; 30-07-2022, 11:57.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er en chance, vi ikke har råd til.

                      Alm har været her så længe, at det er tydeligt, hvad han kan - og ikke kan.

                      Alm er en teoretiker, der med de rette spillere og den rette trupsammensætning har et interessant koncept. Alm har en virkelig dårlig trup her i OB, og det kommer ikke til at fungere. Alm har ingen plan B, og ingen vilje til at sadle om efter forholdene, og det har vi brug for nu.

                      Ellers rykker vi ned. Det er den akutte del.

                      Langsigtet - eller kronisk - er vi i mine øjne i dårligere forfatning end nogensinde. BW har om noget kun bidraget til en endnu dårligere trupsammensætning. Jeg er ekstremt skuffet over BW, og jeg er ret sikker på, at han ikke er her om et år eller to, og så begynder vi - igen, igen, igen og igen - helt forfra. Alt dette med en ledelse, der ikke er sit ansvar værd.

                      At være OB-fan…..
                      Nu ved jeg godt, at man ikke skal blande sig i folks fritid, men vildt/imponerende at Alm også har haft tid til at skrive en skønlitterær bog.

                      Som en relativ ny træner ville jeg se ungdomskampe, andre SL kampe, analysere kampe, snuse efter potentielle nye spillere o.lign., selv når jeg ikke var på arbejde.

                      Ved ikke om han gør det, men føler mere at han ser sig selv som "træner" og intet andet (det må BW & CO. tage sig af). Ikke at han ikke er passioneret, men mere pragmatisk ser det som et job... og hvis det skulle glippe kan han bare fortsætte forfattervejen eller et andet filosofisk projekt.

                      Håber I forstår, hvad jeg mener da det er lidt kluntet skrevet (sidder og venter på at se CEs debut i Norge)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Med den start på sæsonen, inklusive træningskampe, og med skadesituationen pt. er der ikke meget, der tyder på point mod AGF og Brøndby.
                        Med det jeg har set mod FCN Randers og FCM er jeg vildt bekymret for at vi rykker ned. For hvad er lyspunktet, hvor skal vildskab og point på kontoen komme fra. Spillerne virker allerede modløse, de går død i 2 halvleg. Hvem hiver holdet op viser vejen, Ingen pt. Træneren virker faglig kompetent men samtidig også total kedelig og mere tør en Wasa knækbrød. Forskellig trænere har forsøgt sig uden held og ledelsen bliver ved at bilde sig selv ind at det er muligt at nå top 6 år efter år. Det er jo naivt og det skriger til himlen. At være med i top 6 kræver bedre spillere og mere økonomi end ledelsen åbentbart er villig til puttet i projektet. At ledelsen nægter at se facts i øjnene kommer til at fører holdet og klubben lige ned i 1 division. Jeg kan ikke se hvordan vi skal få point på kontoen med holdets formåen lige nu plus de skader der er i truppen. Jeg er stærkt bekymret på min klubs vegn.
                        Når Jebali, Sabbi og Aron kommer tilbage, så har vi den trup som nåede at redde røven sidste sæson. Dette år er efterslæbet større, og bundmodstanderne bedre ser ikke Horsens og Lyngby som bedre end SdrJyske og Vejle var i slutningen af sæsonen.
                        Man kan ikke se HC har fået en sæson mere. Man køber BP som er et typisk OB køb. En der nogenlunde har samme styrke som ham han erstatter. Bp ville måske være udemærket hvis Tver spillede i CF, og det mener jeg desværre er nødvendigt nu, selvom det tynder midtbane ud. Men så er Alm tvunget til at gå væk fra 4-2-4 og på den måde støtte forsvaret.
                        jeg ved godt Ivan kommer i klemme her, med mindre han kan slå BP, hvilket er muligt. De er vel nogenlunde samme niveau.

                        Lige nu er opgaven ret let for BW. Han skal fortælle NT at det er penge eller nedrykning. Det vil kræve køb leje af Løssel eller det niveau. Det vil kræve 2 centrale midtbane spillere. I det bedste af alle verdner ville der også komme en god 9’er, men tænker vi kan klare overlevelse uden.

                        han kan afskibe følgende uden Erstatning:
                        KL
                        HC/mande
                        king
                        østrøm (bliver jo alligevel ikke brugt)

                        med erstatning kan han slippe BK, Sander, Frø




                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Nu ved jeg godt, at man ikke skal blande sig i folks fritid, men vildt/imponerende at Alm også har haft tid til at skrive en skønlitterær bog.

                          Som en relativ ny træner ville jeg se ungdomskampe, andre SL kampe, analysere kampe, snuse efter potentielle nye spillere o.lign., selv når jeg ikke var på arbejde.

                          Ved ikke om han gør det, men føler mere at han ser sig selv som "træner" og intet andet (det må BW & CO. tage sig af). Ikke at han ikke er passioneret, men mere pragmatisk ser det som et job... og hvis det skulle glippe kan han bare fortsætte forfattervejen eller et andet filosofisk projekt.

                          Håber I forstår, hvad jeg mener da det er lidt kluntet skrevet (sidder og venter på at se CEs debut i Norge)
                          Kan følge det. Er lidt som en ansat der gør hvad man skal og intet mere. Møder kl 8, arbejder går hjem kl 16 og mest for at forsørge familien.


                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Kan følge det. Er lidt som en ansat der gør hvad man skal og intet mere. Møder kl 8, arbejder går hjem kl 16 og mest for at forsørge familien.

                            Men tror ikke at så mange går op i dit arbejde
                            siden 1887

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Men tror ikke at så mange går op i dit arbejde
                              Det er korrekt, men sandsynligvis flere end du tror.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Nu ved jeg godt, at man ikke skal blande sig i folks fritid, men vildt/imponerende at Alm også har haft tid til at skrive en skønlitterær bog.

                                Som en relativ ny træner ville jeg se ungdomskampe, andre SL kampe, analysere kampe, snuse efter potentielle nye spillere o.lign., selv når jeg ikke var på arbejde.

                                Ved ikke om han gør det, men føler mere at han ser sig selv som "træner" og intet andet (det må BW & CO. tage sig af). Ikke at han ikke er passioneret, men mere pragmatisk ser det som et job... og hvis det skulle glippe kan han bare fortsætte forfattervejen eller et andet filosofisk projekt.

                                Håber I forstår, hvad jeg mener da det er lidt kluntet skrevet (sidder og venter på at se CEs debut i Norge)
                                Jeg er overbevist om at Ricardo og Viggo ikke havde meget fritid i deres tid som træner i OB. De brændte for det og havde fine resultater.

                                Comment

                                Working...
                                X