Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 27/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Synes nu egentligt ordet "apati" er meget dækkende for vores indsats i 2. Halvleg mod Farum og de sidste 25 mod Randers. Hvad vil du ellers kalde det?

Hvad end træthed du har ind i knoglerne af dommedagsstemningen, lige så træt i knoglerne, hvis ikke mere, er jeg over middelmådigheden i både spil og resultater.

Det skaber frustrationer. Frustrationer skaber dommedagsstemning.

Der er altid en koalition imellem de to ting. For mig virker det som om, at du er mere optaget af dommedagsstemningen end af det reelle der skaber den.

Der er, imo, en masse at tage fat på i den afdeling. Og ja én af dem er, at før eller siden rykker vi altså ned, hvis holdet ikke bliver forstærket. At udelukke det på baggrund af, hvad der er sket de foregående sæsoner, det er vel også en letkøbt måde at argumentere på, på samme måde som dem der kommer med dommedagsforudsigelser?

Så imellem os har vi 65 års erfaring med at se OB. Og bedre hold end det vi har nu er i den tid altså rykket ned. Det samme kan det nuværende hold. Vil du benægte det?

MvH ChrisOB

Apati betyder at man er sløv og ligeglad. Især i det sidste kvarter imod Randers, vil jeg mene at et ord som “panik” er 10 gange mere rammende end apati. Og ordet panik er stort set det modsatte af apati.
    - men okay, det er jo ikke en diskussionsklub for ordkløvere det her, so who cares

Selvfølgelig kan OB rykke ned. Jeg påpeger blot det usaglige i, at vi skal råbe nedrykning og ulven kommer, for 11. sæson i træk efter 2 kampe og med et transfervindue, der er pivåbent.

Du har ret til at være frustreret, og jeg har ret til, at synes, at debatten kunne være en anelse mere nuanceret.

Jeg tænker at vi ender på en plads imellem nr 7-10 og DET er sygt frustrerende!!!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Generelt har du ret men synes du fejler i hensigt af Aron. Han er den i holdet sim har mentaliteten. Kan rigtig god huske hvor han kom ind i foråret, tror det var mod Sønderjyske, hvor holdet spillede helt lammet og sløj og han sætte med det samme et tegn med en fed herretackling, den næsten følgte en halv minut senere. Og det var en typisk Aron. Han er også den som betaler kontant tilbage for film eller for en svinestreg en medspiller fik. Han går forrest der fysisk og verbalt. Men desværre var han hidtil ret alene i holdet med den mentalitet. Håber Bjørn har også noget af det og tror Ivan the Beast kan god blive den tredje der. Men tre i hele truppen, det er stadig tyndt.
      Ja på det parameter har du ret. Men jeg ønsker nogle der som hold trækker de andre op. Jeg har set en del tour de france, også i år. christopher juul jensen er sådan en jeg tænker på. Hans hold vinder 2 etaper og han har ført og slidt for holdet i holdets interesseret. Det er den spirit jeg savner selvom det er en anden sportsgren. Klart at Vindergaard! Får mest opmærksomhed, men der er hårdt arbejde og ydmyghed bag.
      Bortset fra i pokalfinalen så savner jeg ydmyg arbejde for holdet. Aron kan det, men trækker ikke i de andre.
      Jonas havde ikke vundet turen uden Wout, Primos, Sepp, osv

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Ja på det parameter har du ret. Men jeg ønsker nogle der som hold trækker de andre op. Jeg har set en del tour de france, også i år. christopher juul jensen er sådan en jeg tænker på. Hans hold vinder 2 etaper og han har ført og slidt for holdet i holdets interesseret. Det er den spirit jeg savner selvom det er en anden sportsgren. Klart at Vindergaard! Får mest opmærksomhed, men der er hårdt arbejde og ydmyghed bag.
        Bortset fra i pokalfinalen så savner jeg ydmyg arbejde for holdet. Aron kan det, men trækker ikke i de andre.
        Jonas havde ikke vundet turen uden Wout, Primos, Sepp, osv
        Der er vi helt enig. Der er måske alt alt for "hyggeligt" og "venligt" der i truppen. Som sagt er Aron alt for alene der, om det betyder han kan ikke trække de andre eller de andre har en mentalitet man kan ikke trække der kan diskuteres.
        HUsikre også at det var Aron som gik i konfrontation med Lieder under træningen dertid og at der var vel andre som gerne gav ham ret.... men der kommer ikke meget fra resten af truppen. Her ligger sikker også en stor opgave for BW: ikke kun at finde spillere med fodboldkvaliter men som også kan rykke holdet mentalt. Klsre før lidt tid en meget interessant artikel om Union Berlins succes hvor de beskrives at mentaliteten bliver meget højt prioriteret i deresxs luting/ trupsamnensltning, faktisk er det det vigtigste. Og så lykkes de med et forholdsvis små budget at have stor succes. De har en trup som bare "VIL" og er villig at give alt derfor og fighter med og for hinanden.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Der er vi helt enig. Der er måske alt alt for "hyggeligt" og "venligt" der i truppen. Som sagt er Aron alt for alene der, om det betyder han kan ikke trække de andre eller de andre har en mentalitet man kan ikke trække der kan diskuteres.
          HUsikre også at det var Aron som gik i konfrontation med Lieder under træningen dertid og at der var vel andre som gerne gav ham ret.... men der kommer ikke meget fra resten af truppen. Her ligger sikker også en stor opgave for BW: ikke kun at finde spillere med fodboldkvaliter men som også kan rykke holdet mentalt. Klsre før lidt tid en meget interessant artikel om Union Berlins succes hvor de beskrives at mentaliteten bliver meget højt prioriteret i deresxs luting/ trupsamnensltning, faktisk er det det vigtigste. Og så lykkes de med et forholdsvis små budget at have stor succes. De har en trup som bare "VIL" og er villig at give alt derfor og fighter med og for hinanden.
          Spændende Jeg var med Tram i Berlin og pludselig kom der mange Union fans med. Der er vist 4 år siden. Jeg havde ikke hørt om holdet før (nok uvidenhed), men siden har jeg fulgt dem lidt. Jeg ser ikke så meget bundesliga, mere PL.

Comment

Generelt har du ret men synes du fejler i hensigt af Aron. Han er den i holdet sim har mentaliteten. Kan rigtig god huske hvor han kom ind i foråret, tror det var mod Sønderjyske, hvor holdet spillede helt lammet og sløj og han sætte med det samme et tegn med en fed herretackling, den næsten følgte en halv minut senere. Og det var en typisk Aron. Han er også den som betaler kontant tilbage for film eller for en svinestreg en medspiller fik. Han går forrest der fysisk og verbalt. Men desværre var han hidtil ret alene i holdet med den mentalitet. Håber Bjørn har også noget af det og tror Ivan the Beast kan god blive den tredje der. Men tre i hele truppen, det er stadig tyndt.
            Du har ret i at Aron er en fighter og jeg mener også at han har en rolle i truppen. Det der er med Aron, er at der er mere fight end evne.

Jeg mener at der i truppen er fight i Mihajlo, Max Fenger, og jeg tror også i BP og så tror jeg at en spiller som Kheemdee har det aggressive udtryk som jeg tænker er det folk mener med fight.

Jeg tænkte på det tidligere i dag. Fordi der jo har været så meget tale om kultur og traditioner i forhold til OBs strategi.

Der er selvfølgeligt noget i hvornår man er begyndt at komme på stadion, for mig, er det personificeret i en spiller som Michael Hemmingsen, som også havde masser af fight. For senere generationer tænker jeg at det er spillere som Djemba-Djemba og HHA, der symboliserer det der.

Og de var allesammen fightere og fysiske, men de var altså også ret gode fodboldspillere. Der tror jeg det er rigtigt svært i dag at finde den pakke der, selvom jeg faktisk også synes at der er masser af fight/fysik i spillere som Tverskov og Jebali, selvom det kommer til udtryk på en anden måde. En spiller som JJ, ville jeg gerne se hans snit per kamp for løbet kilometer.
            ​​​​
            Så skal man heller ikke glemme, at spillet i dag, er markant hurtigere end hvis, man som jeg, er begyndt at se fodbold i 90'erne, der er mange flere højintense løb.

​​​​​Når Fenger sætter sig ned efter 60 minutter med krampe i begge ben, så er det ikke et udtryk for en lad attitude, eller for at han er i dårlig form, det er et spørgsmål om hvad der rent fysisk er muligt. Du kan ikke spille direkte fodbold med et højt genpres i 90 minutter som OB gerne vil, du er nød til at have perioder i kampen hvor du holder i bolden. Og sætter din modstander ud og løbe de her højintensive løb. Fordi ellers så sker der det, der skete i Randers, vi går død på en time og vi har ikke truppen til at kunne lave de indskiftninger der skal til for at så mange nøglespillere kan spille sådan.

Og skal vi holde i bolden, så skal vi kunne spille i etablerede angrebsspil og det kræver at vi har evnerne til det også på vores midtbane, det er dér jeg ser vores dilemma.

​​​​​​

​​​​​

​​​​​​

Comment

Tilknytningen af Ivan og BP viser måske også det er noget BW er opmærksom på. De står i hvert fald for noget af det samme som Aron. Fenger tror jeg også har det i sig, men skal nok lige have et par år mere på bagen inden respekten omkring ham for alvor mærkes. Til gengæld er det bare også vigtigt de her verbale spillere også viser kvalitet. Deres råb og fight giver ikke den store effekt, hvis de bliver viftet væk som BP gjorde ved Eghos scoring I weekenden eller Aron spillede sin første lange tid i OB. Oliver Lund var også sådan en klassisk "jeg går forrest type", men han rykkede jo heller ingenting når han kostede 5-6 mål pr. sæson. Kan BP og Ivan finde rigtig godt sammen i midterforsvaret, Aron finde niveauet fra sidste efterår og Max lige nå 10-12 scoringer på en sæson, så tror jeg på bundniveuet hæves. Når så mange fightende og verbale spillere ramme et solidt niveau, så vil det kunne løfte hele kulturen i vores trup.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har sgu været i tvivl om jeg skulle lave en rapport idag da der er rigeligt med negativitet herinde pt. Men man må jo rapportere det man ser uden filter på både godt og ondt.

”Træningen” startede sent da de holdt møde..

Men hold kæft hvor var det skræmmende at overvære træningen idag. Indrømmet at jeg ikke er fodboldtræner, har aldrig selv spillet fodbold og har aldrig overværet træning i andre klubber. Men Jesus Christ… At man kan bruge 50% af træningen på små lege og ligegyldige ting fatter jeg intet af.
                Fuldstændig ligegyldige små lege for at “sætte noget humør i truppen” her et par dage inden FCM. Gider slet ikke at forklare hvad de gik ud på da det er fuldstændig ligegyldigt IMO

Da det gøgl var overstået delte man træningen op i 2. Forsvaret og resten

Forsvaret skulle træne indlæg hvor 4 backkæden skulle være på linie og tage sig af de indlæg der kom. Skjelvik og King skiftede til at lave indlæg. Ja godaw do. Kvaliteten i indlæg som kom ca 10-15 meter efter midten var af så ringe kvalitet at de sjældent nåede ind i feltet eller var i øst og vest.
                På et tidspunkt tog Janus Blond over og slog det ene glimrende indlæg efter det andet ind over som ofte gav nogen kvaler for forsvaret at cleare.
                Problemet er så at man laver denne øvelse uden mostander eller metalfyre. De have kun sig selv at slås med og jeg var langt fra imponeret…. Eneste lyspunkt var HC der kom godt ud af mål og greb sikkert ind flere gange uden fejl. Det må han godt gøre mere under kamp.
                Hvordan kan man dog lave sådan en øvelse uden at bruge et par unge til at genere forsvarsspillerne??? Jeg er rystet.
                De brugte 3 trænere til denne øvelse og måtte også samles bagefter. Ved ikke hvad de snakkede om. Men trænerne kan da næppe have brugt ordene “godt gået”.
                Det var så ringe at jeg tog mit tøj og gik

Inden jeg pakkede sammen og samtidig med forsvarets træning var der lidt mere kvalitet over den offensive træning på halv bane. Der var mange gode opspil og mange gode præstationer. Breum lavede nogle kongemål og andre gange var det helt skævt. Men han klør på. Den der lavede flest mål som jeg så det var Charly. Det var både med højre og venstre. Inderside og ydresiden af foden. Han virkede skarp. Alt dette så meget fint ud.

Mange af de unge manglede idag. Østrøm,Grubbe,Kanté,Magnus. Tror der må være noget trænings kamp for U19 et sted

Sebastian Wille deltog istedet for Magnus og gjorde det rigtig godt. Han bliver nok vores nye 3. Målmand næste sommer når Mandé stopper. Det er mit gæt lige nu

Fenger træner fuldt med og er nok i truppen i morgen

Sabbi træner 90% med, men er nok ikke med i morgen da han ikke kan træne med i kontakt øvelser. Han gik også ind før tid. Han er nok først klar til kamp nr 4-5 stykker hvis alt går vel.

Jebali og Ivan så man ikke noget til. Så det varer længe. Mit gæt er måske September engang

Lars Elstrup tosser stadig rundt hernede og snakker løs med spillere under træning. Kadrii og Fenger er hans favoritter

Alt i alt en meget skuffende dag. Men vi prøver igen i morgen
                Det kan jeg forklare dig, jeg har både spillet sekundafodbold og er uddannet pædagog.
                Mennesker præsterer bedre når de har det godt og det er det man forsøger at vedligeholde med sådan en aktivitet :).
                Last edited by Entusiastens; 27-07-2022, 22:19.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Tilknytningen af Ivan og BP viser måske også det er noget BW er opmærksom på. De står i hvert fald for noget af det samme som Aron. Fenger tror jeg også har det i sig, men skal nok lige have et par år mere på bagen inden respekten omkring ham for alvor mærkes. Til gengæld er det bare også vigtigt de her verbale spillere også viser kvalitet. Deres råb og fight giver ikke den store effekt, hvis de bliver viftet væk som BP gjorde ved Eghos scoring I weekenden eller Aron spillede sin første lange tid i OB. Oliver Lund var også sådan en klassisk "jeg går forrest type", men han rykkede jo heller ingenting når han kostede 5-6 mål pr. sæson. Kan BP og Ivan finde rigtig godt sammen i midterforsvaret, Aron finde niveauet fra sidste efterår og Max lige nå 10-12 scoringer på en sæson, så tror jeg på bundniveuet hæves. Når så mange fightende og verbale spillere ramme et solidt niveau, så vil det kunne løfte hele kulturen i vores trup.
                  Jeg ved det ikke. Jeg er måske uenig, jeg ka't hit u af det.

Altså vi viser jo rigtig god fight når vi kommer tilbage efter at have været bagud. Vi viser sådan set også god fight, når vi fysisk går døde for tidligt, fordi vi har løbet solen sort.

Jeg tror vi skal lidt den anden vej, forstå mig ret, men lærer at være mere kølige på bolden. Lade det andet hold fighte, lad dem løbe, lad dem knokle sig selv lidt ned.

Vi skal gøre lære det som kommentatorerne tit sagde i 90'erne "OB spiller bolden klogt rundt".

​​​​​​Det er bare en tanke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Du har ret i at Aron er en fighter og jeg mener også at han har en rolle i truppen. Det der er med Aron, er at der er mere fight end evne.

Jeg mener at der i truppen er fight i Mihajlo, Max Fenger, og jeg tror også i BP og så tror jeg at en spiller som Kheemdee har det aggressive udtryk som jeg tænker er det folk mener med fight.

Jeg tænkte på det tidligere i dag. Fordi der jo har været så meget tale om kultur og traditioner i forhold til OBs strategi.

Der er selvfølgeligt noget i hvornår man er begyndt at komme på stadion, for mig, er det personificeret i en spiller som Michael Hemmingsen, som også havde masser af fight. For senere generationer tænker jeg at det er spillere som Djemba-Djemba og HHA, der symboliserer det der.

Og de var allesammen fightere og fysiske, men de var altså også ret gode fodboldspillere. Der tror jeg det er rigtigt svært i dag at finde den pakke der, selvom jeg faktisk også synes at der er masser af fight/fysik i spillere som Tverskov og Jebali, selvom det kommer til udtryk på en anden måde. En spiller som JJ, ville jeg gerne se hans snit per kamp for løbet kilometer.
                    ​​​​
                    Så skal man heller ikke glemme, at spillet i dag, er markant hurtigere end hvis, man som jeg, er begyndt at se fodbold i 90'erne, der er mange flere højintense løb.

​​​​​Når Fenger sætter sig ned efter 60 minutter med krampe i begge ben, så er det ikke et udtryk for en lad attitude, eller for at han er i dårlig form, det er et spørgsmål om hvad der rent fysisk er muligt. Du kan ikke spille direkte fodbold med et højt genpres i 90 minutter som OB gerne vil, du er nød til at have perioder i kampen hvor du holder i bolden. Og sætter din modstander ud og løbe de her højintensive løb. Fordi ellers så sker der det, der skete i Randers, vi går død på en time og vi har ikke truppen til at kunne lave de indskiftninger der skal til for at så mange nøglespillere kan spille sådan.

Og skal vi holde i bolden, så skal vi kunne spille i etablerede angrebsspil og det kræver at vi har evnerne til det også på vores midtbane, det er dér jeg ser vores dilemma.

​​​​​​

​​​​​

​​​​​​
                    Det er forskellen mellem indsats ug udstråling vi skal tale om. Der er sjældent at vi kan klage om indsatsen. Du nævner for eks JJ, som var anfører: løber meget, fighter, er klubmand, men hvor er ild i øjnene? Men kunne han rive de andre med, især når vi blev presset, oplevede modvind? Eller Tverskov? Klasse fodboldspiller, men hvor er "du kan vinde mod os, men det koster", "rør min kammerat - og der koster", " vores hjemmebane - din apokalypse"?
                    Og pointtab i Randers var i mine øjne ikke resultat af fysisk træthed. Det var resultat af to ting: manglende kvalitet på midtbanen at holde fast i bolden og mangelnde udstråling af tro på os selv, så spillere blev mere og mere bange, nervøs og hektisk.
                    ​​​​​
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Det er forskellen mellem indsats ug udstråling vi skal tale om. Der er sjældent at vi kan klage om indsatsen. Du nævner for eks JJ, som var anfører: løber meget, fighter, er klubmand, men hvor er ild i øjnene? Men kunne han rive de andre med, især når vi blev presset, oplevede modvind? Eller Tverskov? Klasse fodboldspiller, men hvor er "du kan vinde mod os, men det koster", "rør min kammerat - og der koster", " vores hjemmebane - din apokalypse"?
                      Og pointtab i Randers var i mine øjne ikke resultat af fysisk træthed. Det var resultat af to ting: manglende kvalitet på midtbanen at holde fast i bolden og mangelnde udstråling af tro på os selv, så spillere blev mere og mere bange, nervøs og hektisk.
                      ​​​​​
                      Det kan godt være du har ret, jeg har det lidt svært med "ild i øjnene" fordi det er så svært at definere, Mihajlo har jo det der ære forbundet med sit mål, som er rigtig godt. Jeg kan bare bedre forholde mig til tingene når de bliver lidt mere konkrete.

Jeg synes faktisk godt at det her hold kan sætte sig selv op, det største eksempel er pokalfinalen, men også når de kommer bagud så er det tit at de kommer tilbage igen, det er der mange hold der ikke kan, Hvis først de kommer bagud så taber de.

I forhold til Randers så hænger fysisk træthed sammen med manglende evne til at holde fast i bolden, når du ikke har bolden så skal du enten løbe meget mere eller acceptere at modstanderen står og hælder bolde ind i feltet og kommer til afslutninger, det er derfor det ender som det gør, vi har ikke kræfterne til at tage løbene de sidste 30 minutter i kampen. Jeg er fuldstændig enig i at det er på midtbanen, men det der konkret er problemet på midtbanen er ikke, som jeg ser det, ild i øjnene, det er manglende evner på bolden, i særdeleshed i forhold til pasningsspillet og dermed evnerne til at holde fast i bolden.

I forhold til det sidste har du ret, der kan godt være noget med den umiddelbare selvtillid, men det hænger sammen med resultaterne, selvtilliden har nok været ganske fin i pausen i seneste kamp. Man kan ikke rigtigt tvinge den slags på plads, det gode ved sådan noget er at det går over, for lidt selvtillid går over igen, for meget, det skal også nok gå over igen ;-).

Men både spillertrup og tilhængere har brug for nogle succesoplevelser.

Og så lige i forhold til midtbanen, var BW ikke ude og sige at han kunne få noget bedre end JJ til pengene? Det mangler vi godt nok og se.
                      ​​​​
                      ​​​​​​

Comment

Det her er til gengæld apati! Jøsses noget lort

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                          Det her er til gengæld apati! Jøsses noget lort
                          Jeg skulle til at spørge dig, om hvad du så ville kalde det her, men det taler vel for sig selv....

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Lad os håbe træningen bliver bedre i morgen. :-)

MvH ChrisOB
                            Tja. Orkede ikke at skrive noget torsdag. Men… Min tanke er er hele tiden….. Et dette virkelig det? Er dette hvad vi kan?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tja. Orkede ikke at skrive noget torsdag. Men… Min tanke er er hele tiden….. Et dette virkelig det? Er dette hvad vi kan?
                              Ja lige nu er det i hvert fald. Om det også er sådan længere hen? Jeg ville forsøge at indgyde bare en smule håb, så det gør jeg: Jeg vil stadig se det hold med de skadede spillere tilbage og tilbage i form, før jeg vil begrave vores hold helt.

Jeg tror stadig Jebali, Fenger, Ivancevic, Sabbi, Thrandarsson kan gøre en forskel. Både kvalitetsmæssigt og indstillingsmæssigt. Men uden dem, lige nu, er vi desværre med afstand ligaens dårligste hold.

Det er ikke sikkert, at vi forbliver sådan, men når man stadig har en målmand, der ikke indgyder sikkerhed, sammen med "rutinen" på midten, uden de nævnte spillere, så er det dér vi er. Så bliver vi ikke bedre. Så kan vi ikke mere end dét.

Kasper Larsen er ufatteligt dårlig til at dække op. Totalt blottet for overblik. Men han får intet hjælp af en helt håbløst præsterende midtbane. Systemet har spillet fallit og passer bare ikke til de spillere vi har. Og da slet ikke nu uden de skadede spillere.

Om det forbliver sådan, det er stadig, et åbent spørgsmål. Jeg vælger at tro på at de skadede spillere tilbage i form vil kunne gøre en forskel. Om vi til den tid er helt nede i sækken, det vil vise sig.

Så fat mod! Der er stadig noget at hænge sin hat på, selv om ALT skriger sammenbrud lige nu.

Jeg vil håbe, at du ikke mister lysten til at rapportere fra Ådalen, også selv om den i aften var hård for nerverne.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Ja lige nu er det i hvert fald. Om det også er sådan længere hen? Jeg ville forsøge at indgyde bare en smule håb, så det gør jeg: Jeg vil stadig se det hold med de skadede spillere tilbage og tilbage i form, før jeg vil begrave vores hold helt.

Jeg tror stadig Jebali, Fenger, Ivancevic, Sabbi, Thrandarsson kan gøre en forskel. Både kvalitetsmæssigt og indstillingsmæssigt. Men uden dem, lige nu, er vi desværre med afstand ligaens dårligste hold.

Det er ikke sikkert, at vi forbliver sådan, men når man stadig har en målmand, der ikke indgyder sikkerhed, sammen med "rutinen" på midten, uden de nævnte spillere, så er det dér vi er. Så bliver vi ikke bedre. Så kan vi ikke mere end dét.

Kasper Larsen er ufatteligt dårlig til at dække op. Totalt blottet for overblik. Men han får intet hjælp af en helt håbløst præsterende midtbane. Systemet har spillet fallit og passer bare ikke til de spillere vi har. Og da slet ikke nu uden de skadede spillere.

Om det forbliver sådan, det er stadig, et åbent spørgsmål. Jeg vælger at tro på at de skadede spillere tilbage i form vil kunne gøre en forskel. Om vi til den tid er helt nede i sækken, det vil vise sig.

Så fat mod! Der er stadig noget at hænge sin hat på, selv om ALT skriger sammenbrud lige nu.

Jeg vil håbe, at du ikke mister lysten til at rapportere fra Ådalen, også selv om den i aften var hård for nerverne.

MvH ChrisOB
                                Chris… Jeg er så rasende lige nu at jeg ryster og min kone ved hun bare skal lade mig være. Det er virkelig sjældent at jeg har prøvet det her..
                                Jeg er så sur at jeg har lyst til at smadre noget

Og jeg er mest af alt trist fordi jeg i træningen ser at det ikke er tilfældigt. Vi er simpelthen så ringe

Comment

Working...
                                X