Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 27/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 27/7

    Har sgu været i tvivl om jeg skulle lave en rapport idag da der er rigeligt med negativitet herinde pt. Men man må jo rapportere det man ser uden filter på både godt og ondt.

    ”Træningen” startede sent da de holdt møde..

    Men hold kæft hvor var det skræmmende at overvære træningen idag. Indrømmet at jeg ikke er fodboldtræner, har aldrig selv spillet fodbold og har aldrig overværet træning i andre klubber. Men Jesus Christ… At man kan bruge 50% af træningen på små lege og ligegyldige ting fatter jeg intet af.
    Fuldstændig ligegyldige små lege for at “sætte noget humør i truppen” her et par dage inden FCM. Gider slet ikke at forklare hvad de gik ud på da det er fuldstændig ligegyldigt IMO

    Da det gøgl var overstået delte man træningen op i 2. Forsvaret og resten

    Forsvaret skulle træne indlæg hvor 4 backkæden skulle være på linie og tage sig af de indlæg der kom. Skjelvik og King skiftede til at lave indlæg. Ja godaw do. Kvaliteten i indlæg som kom ca 10-15 meter efter midten var af så ringe kvalitet at de sjældent nåede ind i feltet eller var i øst og vest.
    På et tidspunkt tog Janus Blond over og slog det ene glimrende indlæg efter det andet ind over som ofte gav nogen kvaler for forsvaret at cleare.
    Problemet er så at man laver denne øvelse uden mostander eller metalfyre. De have kun sig selv at slås med og jeg var langt fra imponeret…. Eneste lyspunkt var HC der kom godt ud af mål og greb sikkert ind flere gange uden fejl. Det må han godt gøre mere under kamp.
    Hvordan kan man dog lave sådan en øvelse uden at bruge et par unge til at genere forsvarsspillerne??? Jeg er rystet.
    De brugte 3 trænere til denne øvelse og måtte også samles bagefter. Ved ikke hvad de snakkede om. Men trænerne kan da næppe have brugt ordene “godt gået”.
    Det var så ringe at jeg tog mit tøj og gik

    Inden jeg pakkede sammen og samtidig med forsvarets træning var der lidt mere kvalitet over den offensive træning på halv bane. Der var mange gode opspil og mange gode præstationer. Breum lavede nogle kongemål og andre gange var det helt skævt. Men han klør på. Den der lavede flest mål som jeg så det var Charly. Det var både med højre og venstre. Inderside og ydresiden af foden. Han virkede skarp. Alt dette så meget fint ud.

    Mange af de unge manglede idag. Østrøm,Grubbe,Kanté,Magnus. Tror der må være noget trænings kamp for U19 et sted

    Sebastian Wille deltog istedet for Magnus og gjorde det rigtig godt. Han bliver nok vores nye 3. Målmand næste sommer når Mandé stopper. Det er mit gæt lige nu

    Fenger træner fuldt med og er nok i truppen i morgen

    Sabbi træner 90% med, men er nok ikke med i morgen da han ikke kan træne med i kontakt øvelser. Han gik også ind før tid. Han er nok først klar til kamp nr 4-5 stykker hvis alt går vel.

    Jebali og Ivan så man ikke noget til. Så det varer længe. Mit gæt er måske September engang

    Lars Elstrup tosser stadig rundt hernede og snakker løs med spillere under træning. Kadrii og Fenger er hans favoritter

    Alt i alt en meget skuffende dag. Men vi prøver igen i morgen

    #2
    https://fyens.dk/artikel/klask-ob-s-...l-t%C3%A6lling

    Thranderson skadet efter du gik. Mulig hjernerystelse, pt tvivlsom til fredagens match
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      https://fyens.dk/artikel/klask-ob-s-...l-t%C3%A6lling

      Thranderson skadet efter du gik. Mulig hjernerystelse, pt tvivlsom til fredagens match
      Der kan man bare se. Jammen det var da prikken over i`et på en lortedag. Nu står vi så med 2 centrale midtbanespillere i truppen tilbage..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Har sgu været i tvivl om jeg skulle lave en rapport idag da der er rigeligt med negativitet herinde pt. Men man må jo rapportere det man ser uden filter på både godt og ondt.

        ”Træningen” startede sent da de holdt møde..

        Men hold kæft hvor var det skræmmende at overvære træningen idag. Indrømmet at jeg ikke er fodboldtræner, har aldrig selv spillet fodbold og har aldrig overværet træning i andre klubber. Men Jesus Christ… At man kan bruge 50% af træningen på små lege og ligegyldige ting fatter jeg intet af.
        Fuldstændig ligegyldige små lege for at “sætte noget humør i truppen” her et par dage inden FCM. Gider slet ikke at forklare hvad de gik ud på da det er fuldstændig ligegyldigt IMO

        Da det gøgl var overstået delte man træningen op i 2. Forsvaret og resten

        Forsvaret skulle træne indlæg hvor 4 backkæden skulle være på linie og tage sig af de indlæg der kom. Skjelvik og King skiftede til at lave indlæg. Ja godaw do. Kvaliteten i indlæg som kom ca 10-15 meter efter midten var af så ringe kvalitet at de sjældent nåede ind i feltet eller var i øst og vest.
        På et tidspunkt tog Janus Blond over og slog det ene glimrende indlæg efter det andet ind over som ofte gav nogen kvaler for forsvaret at cleare.
        Problemet er så at man laver denne øvelse uden mostander eller metalfyre. De have kun sig selv at slås med og jeg var langt fra imponeret…. Eneste lyspunkt var HC der kom godt ud af mål og greb sikkert ind flere gange uden fejl. Det må han godt gøre mere under kamp.
        Hvordan kan man dog lave sådan en øvelse uden at bruge et par unge til at genere forsvarsspillerne??? Jeg er rystet.
        De brugte 3 trænere til denne øvelse og måtte også samles bagefter. Ved ikke hvad de snakkede om. Men trænerne kan da næppe have brugt ordene “godt gået”.
        Det var så ringe at jeg tog mit tøj og gik

        Inden jeg pakkede sammen og samtidig med forsvarets træning var der lidt mere kvalitet over den offensive træning på halv bane. Der var mange gode opspil og mange gode præstationer. Breum lavede nogle kongemål og andre gange var det helt skævt. Men han klør på. Den der lavede flest mål som jeg så det var Charly. Det var både med højre og venstre. Inderside og ydresiden af foden. Han virkede skarp. Alt dette så meget fint ud.

        Mange af de unge manglede idag. Østrøm,Grubbe,Kanté,Magnus. Tror der må være noget trænings kamp for U19 et sted

        Sebastian Wille deltog istedet for Magnus og gjorde det rigtig godt. Han bliver nok vores nye 3. Målmand næste sommer når Mandé stopper. Det er mit gæt lige nu

        Fenger træner fuldt med og er nok i truppen i morgen

        Sabbi træner 90% med, men er nok ikke med i morgen da han ikke kan træne med i kontakt øvelser. Han gik også ind før tid. Han er nok først klar til kamp nr 4-5 stykker hvis alt går vel.

        Jebali og Ivan så man ikke noget til. Så det varer længe. Mit gæt er måske September engang

        Lars Elstrup tosser stadig rundt hernede og snakker løs med spillere under træning. Kadrii og Fenger er hans favoritter

        Alt i alt en meget skuffende dag. Men vi prøver igen i morgen
        Det var sidste år vi skulle i top 6 med hårdere træning. Nu skal vi i top 6 i dårlige år - via????
        åbenbart ikke en stærkere trup, man undres.

        Comment


          #5
          Lyder håbløst. Man kan jo skue mod fx cykelsporten for at se, hvad det kræver af flid og disciplin at blive rigtig dygtig.

          Fodboldspillere har altid været forkælede og træningen amatøragtig sammenlignet med andre sportsgrene. Vanvittigt, at de får så stor en hyre!

          Om det står bedre eller værre til i OB ved jeg, som dig, ikke noget om.

          Åh gud, den her sæson….

          Comment


            #6
            Negativiteten kommer, desværre, ikke ud af ingenting. Gad vide om jeg ikke selv skal tage ned i Ådalen i morgen for at se med egne øjne, hvad der foregår dernede. Jeg kan huske flere træninger under Lars Olsen, hvor jeg stod med min makker og snakkede om, at det var lige før, at vi kunne være med i det tempo, men holdet vandt alligevel, da kampdagene løb af staben. Når et hold, der har vist skræmmende lavt bundniveau, så åbenbart bliver lallet rundt få dage før endnu en vigtig kamp, kan man ikke lade være med at tro, at det man ser til træning, det også vil afspejle sig i kampene.

            Det kan vel føles lidt som om, at man ser nogen danse glade rundt, mens huset brænder, når man i forvejen ikke ligefrem har fået humøret hævet af hverken præstationer, resultater og den efterfølgende debat herinde.

            Personligt fik mit humør en nøk nedad, da jeg så et interview med Alm efter Randers-kampen, hvor han i fulde ramme alvor mente, at vi fortjente mindst ét point. Det bringer ubehagelige minder tilbage fra tidligere tiders benægtelses-cirkus i OB. Nøjagtigt som OB's "Godt kæmpet!" opslag efter turen i vridningsmaskinen i det kronjyske. Godt kæmpet? De holdt helt op med det de sidste 25 minutter og var svineheldige med i det hele taget at få det point hjem. Det var ikke "godt kæmpet". Det var: "Phew. Der var vi sgu heldige, gutter"

            Jeg vil så gerne kunne sige "kom igen, det bliver bedre næste gang", men jeg frygter seriøst endnu en kæmpe nedtur på fredag. Hvor apatien fra banen vil smitte uundgåeligt af på tribunerne, der giver så meget, men får så lidt igen.

            Derfor kan man også fristes til at blive vred, som trådstarter bliver, når han tager til Ådalen for at se engagement og koncentration, men i stedet får serveret... sommerlejr og elendige indlæg. Jeg får næsten lyst til kun at skrive positive indlæg fra nu af indtil fredag. Jeg vil tage "ja hatten" på de næste par dage, og endnu mere på fredag, der tilfældigvis er min fødselsdag.

            Kom nu for pokker drenge; giv os noget godt at skrive om. At føle.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Jeg tror man skal passe på med, at se en enkelt træning med lidt alternative øvelser, som et tegn på at vi træner dårligt.

              Har selv været i Ådalen og se træning 3 gange i optakten, og har alle gange tænkt undervejs; "Hold kæft, hvor spiller de hurtigt" og der har været høj intensitet og kvalitet ud fra min vurdering.
              (Jeg har selv spillet fodbold på et okay niveau og mener godt, at jeg kan vurdere om der er intensitet på)

              ChrisOB, nu har du jo selv skrevet i et indlæg, at du elsker at trolle, så jeg tager det ikke for mere end det er, når du igen igen igen er negativ. Men hvordan du kan nå fra et referat fra en enkelt træning til "Hvor apatien fra banen vil smitte uundgåeligt af på tribunerne, der giver så meget, men får så lidt igen." - det forstår jeg nok ikke lige... Du er nærmest sådan lidt krænket på fans'nes vegne. Det er sgu skørt og fuldstændig i modfase til alt, hvad jeg forstår ved det at være Fan.

              Det er helt faktuelt, at vi mangler kvalitet i forsvarsspillet, men apati synes jeg absolut ikke, jeg har set. Dårligt spil har der været rigeligt af, men dårlig indstilling og apati, kan jeg ikke genkende.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Jeg tror man skal passe på med, at se en enkelt træning med lidt alternative øvelser, som et tegn på at vi træner dårligt.

                Har selv været i Ådalen og se træning 3 gange i optakten, og har alle gange tænkt undervejs; "Hold kæft, hvor spiller de hurtigt" og der har været høj intensitet og kvalitet ud fra min vurdering.
                (Jeg har selv spillet fodbold på et okay niveau og mener godt, at jeg kan vurdere om der er intensitet på)

                ChrisOB, nu har du jo selv skrevet i et indlæg, at du elsker at trolle, så jeg tager det ikke for mere end det er, når du igen igen igen er negativ. Men hvordan du kan nå fra et referat fra en enkelt træning til "Hvor apatien fra banen vil smitte uundgåeligt af på tribunerne, der giver så meget, men får så lidt igen." - det forstår jeg nok ikke lige... Du er nærmest sådan lidt krænket på fans'nes vegne. Det er sgu skørt og fuldstændig i modfase til alt, hvad jeg forstår ved det at være Fan.

                Det er helt faktuelt, at vi mangler kvalitet i forsvarsspillet, men apati synes jeg absolut ikke, jeg har set. Dårligt spil har der været rigeligt af, men dårlig indstilling og apati, kan jeg ikke genkende.
                Apati og dårlig indstilling er måske (måske!) at strække den, men der er godt nok heller ikke nogen, der viser vilje og mod. Ingen, der går forrest og råber de andre op i modgang.

                Oh well, de tjener jo mellem 50-250.000 kr/måned på at hygge sig, så det går jo nok…

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                  Jeg tror man skal passe på med, at se en enkelt træning med lidt alternative øvelser, som et tegn på at vi træner dårligt.

                  Har selv været i Ådalen og se træning 3 gange i optakten, og har alle gange tænkt undervejs; "Hold kæft, hvor spiller de hurtigt" og der har været høj intensitet og kvalitet ud fra min vurdering.
                  (Jeg har selv spillet fodbold på et okay niveau og mener godt, at jeg kan vurdere om der er intensitet på)

                  ChrisOB, nu har du jo selv skrevet i et indlæg, at du elsker at trolle, så jeg tager det ikke for mere end det er, når du igen igen igen er negativ. Men hvordan du kan nå fra et referat fra en enkelt træning til "Hvor apatien fra banen vil smitte uundgåeligt af på tribunerne, der giver så meget, men får så lidt igen." - det forstår jeg nok ikke lige... Du er nærmest sådan lidt krænket på fans'nes vegne. Det er sgu skørt og fuldstændig i modfase til alt, hvad jeg forstår ved det at være Fan.

                  Det er helt faktuelt, at vi mangler kvalitet i forsvarsspillet, men apati synes jeg absolut ikke, jeg har set. Dårligt spil har der været rigeligt af, men dårlig indstilling og apati, kan jeg ikke genkende.
                  bare lige for at understrege. Jeg siger ikke at vi træner dårligt. Vi havde bare efter min mening en dårlig træning. Der er forskel

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                    Jeg tror man skal passe på med, at se en enkelt træning med lidt alternative øvelser, som et tegn på at vi træner dårligt.

                    Har selv været i Ådalen og se træning 3 gange i optakten, og har alle gange tænkt undervejs; "Hold kæft, hvor spiller de hurtigt" og der har været høj intensitet og kvalitet ud fra min vurdering.
                    (Jeg har selv spillet fodbold på et okay niveau og mener godt, at jeg kan vurdere om der er intensitet på)

                    ChrisOB, nu har du jo selv skrevet i et indlæg, at du elsker at trolle, så jeg tager det ikke for mere end det er, når du igen igen igen er negativ. Men hvordan du kan nå fra et referat fra en enkelt træning til "Hvor apatien fra banen vil smitte uundgåeligt af på tribunerne, der giver så meget, men får så lidt igen." - det forstår jeg nok ikke lige... Du er nærmest sådan lidt krænket på fans'nes vegne. Det er sgu skørt og fuldstændig i modfase til alt, hvad jeg forstår ved det at være Fan.

                    Det er helt faktuelt, at vi mangler kvalitet i forsvarsspillet, men apati synes jeg absolut ikke, jeg har set. Dårligt spil har der været rigeligt af, men dårlig indstilling og apati, kan jeg ikke genkende.
                    Som jeg har prøvet at forklare adskillige gange nu, så handler det ikke kun om en enkelt dårlig træning. Den ligger sig bare oven i det rent faktuelle, synes jeg, at spillerne på banen leverer markant mindre end hvad folkene på tribunen gør og har gjort. Jeg er negativ, fordi der er BUNKER af ting at være negativ over. Vi opnår ikke vores målsætninger. Vi taber flere fodboldkampe, end vi vinder.

                    Jeg er krænket på tilhængernes vegne, at vores klub, p.t har så middelmådigt et fodboldhold. Det kan du måske ikke lige kringle i dit eget sind, men OB's vel og ve ligger mig så ekstremt meget på sinde; og jeg kan se og mærke apatien vokse hos dem, jeg i 30 år har set OB sammen med. Det er muligt, at du har en anden forståelse af, hvad det vil sige at være fan; men jeg har min; og jeg kommer til hver eneste kamp, jeg kan komme til; jeg synger og engagerer mig i hvert eneste sekund. Men når det så er slut, så er det vel i min ret at påpege, at jeg, vi, ikke får nær så meget tilbage fra spillerne, som de modtager af støtte til kampene. Og til træningskampene i Ådalen. Og flere andre funktioner, hvor jeg også er dukket op. I de her dage er det 11 år siden jeg sad i Athen og så OB vinder over Panathinaikos; og jeg hoppede med på tribunen imod Villareal. Jeg føler, at jeg har decideret RET til at være negativ, når min klubs ry og rygte bliver smadret af ugidelige spillere og lige så ugidelige ledere, der tilsyneladende ikke aner hat af, hvordan man sætter et ordentligt fodboldhold sammen. Jeg troller skam ikke; jeg lever og ånder OB hver eneste dag.

                    Og før jeg lyder (endnu) mere som en martyr; så overlever jeg nok endnu en person, der tror, at han har en bedre definition af det at være OB-fan, end den jeg har. Og ikke kan genkende når man forsøger at ironisere over eget virke. Og jeg har skam også spillet fodbold på et "okay" niveau; og jeg har skam også set det nuværende OB-hold træne. Men hvad vigtigere er: Jeg har set det nuværende OB-hold SPILLE, og man kan vist roligt sige, objektivt, at det ikke har været for godt. Og resultaterne har afspejlet dette. Hvis Lars Olsens hold havde spillet kampe, som de trænede, så havde vi tabt rub og stub. Det nuværende hold vinder ikke kampe, uanset hvor godt - eller dårligt de træner. Det er et objektivt faktum. Og som en anden bulldogg, vil jeg fastholde, at gå efter struben, når holdet gang på gang skuffer, det er enhver OB-tilhængers pligt. At holde ledelsen op på deres egne ord om truppen.

                    Og som trådstarter har bemærket: Så er der vel kun én måde at slippe af med mig på: At holdet begynder at modbevise min igen igen igen negativitet og vinder fodboldkampe. Imens må du trækkes med min "trolling" som i al sin enkelthed er rendyrket passion. Der har varet ved i 30 år. Lige fra træningskampe i Hillerød til CL-kval kampe i Grækenland. Så kan du beholde din egen definition af, hvad det vil sige at være fan.

                    MvH ChrisOB

                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      bare lige for at understrege. Jeg siger ikke at vi træner dårligt. Vi havde bare efter min mening en dårlig træning. Der er forskel
                      Lad os håbe træningen bliver bedre i morgen. :-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        ChrisOB, jeg er ikke ude efter hverken dig eller din måde at være Fan på (kan dog konstatere, at du er lidt af en Grønskolling, da jeg selv har over 35 år på bagen på stadion).

                        Jeg synes bare at “apati” er et nedladende ord overfor spillerne. Det indikerer vel, at de har resigneret og givet op. Det mener jeg ikke er fair.

                        Desuden er jeg nok bare træt ind i knoglerne, over den dommedagsstemning der hersker blandt fans, hver gang vi spiller dårligt. Som du sikkert vil give mig ret i er der blevet råbt op om, “at i år rykker vi ned”, undervejs i hver eneste af de sidste 10 sæsoner. Fakta er, at vi aldrig har været i reel fare for det.
                        Nu har vi spillet 2(!) kampe og så begynder det igen… Transfervinduet er stadigt åbent i en måned endnu - det er sgu liidt unuanceret til min smag.

                        Comment


                          #13
                          Synes nu egentligt ordet "apati" er meget dækkende for vores indsats i 2. Halvleg mod Farum og de sidste 25 mod Randers. Hvad vil du ellers kalde det?

                          Hvad end træthed du har ind i knoglerne af dommedagsstemningen, lige så træt i knoglerne, hvis ikke mere, er jeg over middelmådigheden i både spil og resultater.

                          Det skaber frustrationer. Frustrationer skaber dommedagsstemning.

                          Der er altid en koalition imellem de to ting. For mig virker det som om, at du er mere optaget af dommedagsstemningen end af det reelle der skaber den.

                          Der er, imo, en masse at tage fat på i den afdeling. Og ja én af dem er, at før eller siden rykker vi altså ned, hvis holdet ikke bliver forstærket. At udelukke det på baggrund af, hvad der er sket de foregående sæsoner, det er vel også en letkøbt måde at argumentere på, på samme måde som dem der kommer med dommedagsforudsigelser?

                          Så imellem os har vi 65 års erfaring med at se OB. Og bedre hold end det vi har nu er i den tid altså rykket ned. Det samme kan det nuværende hold. Vil du benægte det?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Apati og dårlig indstilling er måske (måske!) at strække den, men der er godt nok heller ikke nogen, der viser vilje og mod. Ingen, der går forrest og råber de andre op i modgang.

                            Oh well, de tjener jo mellem 50-250.000 kr/måned på at hygge sig, så det går jo nok…
                            Der rammer du noget.
                            Fint Tver er anfører, men hvem pokker står frem med kæben når der skal fightes og hvem af de rutinerede tilbyder sig og går forrest.
                            Ingen lige nu - det er et kæmpe problem!

                            Hvor er de rutinerede? Kl, jørgen, Aron, Onosun, Tver, BK. Ingen af dem skyder brystet frem og viser vejen.
                            Jeg har selv været efter HC, NM, men det er ikke her rutinen er. Max og Breum fighter som oftest, men ville være godt med noget gejst fra de rutinerede.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Der rammer du noget.
                              Fint Tver er anfører, men hvem pokker står frem med kæben når der skal fightes og hvem af de rutinerede tilbyder sig og går forrest.
                              Ingen lige nu - det er et kæmpe problem!

                              Hvor er de rutinerede? Kl, jørgen, Aron, Onosun, Tver, BK. Ingen af dem skyder brystet frem og viser vejen.
                              Jeg har selv været efter HC, NM, men det er ikke her rutinen er. Max og Breum fighter som oftest, men ville være godt med noget gejst fra de rutinerede.
                              Generelt har du ret men synes du fejler i hensigt af Aron. Han er den i holdet sim har mentaliteten. Kan rigtig god huske hvor han kom ind i foråret, tror det var mod Sønderjyske, hvor holdet spillede helt lammet og sløj og han sætte med det samme et tegn med en fed herretackling, den næsten følgte en halv minut senere. Og det var en typisk Aron. Han er også den som betaler kontant tilbage for film eller for en svinestreg en medspiller fik. Han går forrest der fysisk og verbalt. Men desværre var han hidtil ret alene i holdet med den mentalitet. Håber Bjørn har også noget af det og tror Ivan the Beast kan god blive den tredje der. Men tre i hele truppen, det er stadig tyndt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X