Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stort nej tak til både Bo H og David N.

    ​​​Det er lange bolde op i skallen på en taget-spiller med dem begge. Derudover så har David også nogle mangler i hvordan man sætter hold op, han blev jo kørt ud på røv og albuer af et irsk segunda hold på kunst, deres angriber havde rødvinspatter.

    ​​​​Jeg synes der er meget tysk indflydelse i Ådalen i forvejen, men måske sådan en som Alexander Zorniger, men jeg er lidt lunken i forhold til tysk fodbold.

    ​​​​​Giv mig en offensivt indstillet italiener med noget temperament.

    Men mest af alt så kan det jo være fuldstændigt ligegyldigt, hvis man ikke har tænkt sig at investere i en ny træner og ny spillestil med hvad dertil følger.
    Last edited by Striwetforlivet!; 30-07-2022, 17:02.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      *vi er måske ikke så gode på bolden som vi troede vi var

      *vi bløder. Vi er en syg patient

      *alle sten skal vendes i denne uge

      *skader gør det svært

      *vi overvejer ny målmand

      *Vi skal trække i håndbremsen. Den rejse vi er på nu skal ikke fortsætte


      Han er hudløs ærlig
      Nej er ikke gode på Bolden. Okosun tager flot en bold med med brystet, men benene aner ikke hvor bolden er og så triller den væk. Frø overvurdere egen teknik og glemmer det simple. Jørgen og Nico kan ikke lave indlæg osv osv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        *vi er måske ikke så gode på bolden som vi troede vi var

        *vi bløder. Vi er en syg patient

        *alle sten skal vendes i denne uge

        *skader gør det svært

        *vi overvejer ny målmand

        *Vi skal trække i håndbremsen. Den rejse vi er på nu skal ikke fortsætte


        Han er hudløs ærlig
        Er det hvad BW har at sige?

        Har man først opdaget nu at vi ikke et ret gode på bolden? Har han overhovedet sat sig ind i truppens svagheder og mangler?

        Hvis han pjevser over skader, er det fordi han ikke har været god nok til at sikre bredden i truppen.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Ha ha, David Nielsen deler vandende. Skulle han en dag blive OB-træner, så ved jeg sgu ikke, hvordan jeg ville reagere.

          Det kunne være… interessant !

          Kulturmæssigt tror jeg, at han kan noget. Alt andet - jeg ved sgu ikke.

          Kan jo for helvede godt lide Alm, men jeg forstår simpelthen ikke de taktiske dispositioner og det fastlåste system, der aldrig har virket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Ha ha, David Nielsen deler vandende. Skulle han en dag blive OB-træner, så ved jeg sgu ikke, hvordan jeg ville reagere.

            Det kunne være… interessant !

            Kulturmæssigt tror jeg, at han kan noget. Alt andet - jeg ved sgu ikke.

            Kan jo for helvede godt lide Alm, men jeg forstår simpelthen ikke de taktiske dispositioner og det fastlåste system, der aldrig har virket.
            Rygterne siger, at DN er taktisk svag med god motivator. Derfor skal han have dygtige assistenter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Er det hvad BW har at sige?

              Har man først opdaget nu at vi ikke et ret gode på bolden? Har han overhovedet sat sig ind i truppens svagheder og mangler?

              Hvis han pjevser over skader, er det fordi han ikke har været god nok til at sikre bredden i truppen.
              Han siger mange andre ting. Og selvfølgelig har de snakket om de her ting bag lukkede døre. De er jo ikke idioter. Men man deler det sjældent med pressen.
              Nu har Bjørn taget bladet fra munden i et hvis omfang. Og det må være første step. Selverkendelse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han siger mange andre ting. Og selvfølgelig har de snakket om de her ting bag lukkede døre. De er jo ikke idioter. Men man deler det sjældent med pressen.
                Nu har Bjørn taget bladet fra munden i et hvis omfang. Og det må være første step. Selverkendelse
                Det tager virkelig lang tid at få total indsigt i så mange spillere. Især hvis man måske bliver fodret med lidt lyserøde billeder af spillere som involverede personer har ansvar for at de er i klubben…..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det tager virkelig lang tid at få total indsigt i så mange spillere. Især hvis man måske bliver fodret med lidt lyserøde billeder af spillere som involverede personer har ansvar for at de er i klubben…..
                  BW har nu haft et år til at lære truppen at kende. Hvis han ikke har overblik over spillernes mangler, så er det da i høj grad bekymrende.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    BW har nu haft et år til at lære truppen at kende. Hvis han ikke har overblik over spillernes mangler, så er det da i høj grad bekymrende.
                    Ahhh. Han har været her siden 1. Januar….

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Ahhh. Han har været her siden 1. Januar….
                      Tænker du ikke at han har skævet til OB før han tiltrådte?

                      Han blev trods alt præsenteret i juli sidste år, dog med tiltrædelse 1. januar.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Tænker du ikke at han har skævet til OB før han tiltrådte?

                        Han blev trods alt præsenteret i juli sidste år, dog med tiltrædelse 1. januar.
                        Det vi ved er, at han har været ansat siden 1. Januar. Synes det er lige lovlig friskt at han skal stå til regnskab for OB-arbejde i en periode hvor han var ansat i en storklub i Sverige. Men du må da gerne have den holdning. Jeg synes dog personligt at den ef tynd. Men din første pointe ryger naturligvis også lidt….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Det vi ved er, at han har været ansat siden 1. Januar. Synes det er lige lovlig friskt at han skal stå til regnskab for OB-arbejde i en periode hvor han var ansat i en storklub i Sverige. Men du må da gerne have den holdning. Jeg synes dog personligt at den ef tynd. Men din første pointe ryger naturligvis også lidt….
                          Du har da helt ret, selvfølgelig har han hverken set en OB kamp, eller skænket klubben en tanke, fra han underskrev kontrakten i juli 21 til han tiltrådte i januar 22. Så han anede jo intet om hvordan det stod til.

                          Hvor læser du iøvrigt at jeg stiller ham til ansvar for noget inden tiltrædelsen?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Rygterne siger, at DN er taktisk svag med god motivator. Derfor skal han have dygtige assistenter.
                            Men er Frank Hjortebjerg ikke nemlig det? En super dygtig assistent?

                            Både David og Bo skal være velkommen. Der er brug for noget nyt, i hvert fald sæsonen ud.

                            Det lyder helt åndsvagt, vi har kun spillet 3 kampe!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han siger mange andre ting. Og selvfølgelig har de snakket om de her ting bag lukkede døre. De er jo ikke idioter. Men man deler det sjældent med pressen.
                              Nu har Bjørn taget bladet fra munden i et hvis omfang. Og det må være første step. Selverkendelse
                              Præcist. At sige "vi er ikke dygtige nok på bolden" er jo et eller andet sted (60-70 procent) og sige at vi ikke er dygtige nok til at spille fodbold. Derfor tror jeg også at det betyder at der må komme folk ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Jeg tror ikke på det er træneren der er problemet. Heller ikke denne gang. Hvor mange trænere har vi snart ikke set komme med meritter og gåpåmod, for så at blegne i bedste OB stil, og blive fyret som en fiasko et år eller to efter.

                                Men noget er ruskede galt i OB.
                                Alle spillere falder jo markant i niveau, ved ankomst til OB. Hvorfor.? Jeg ved det ikke, sikkert flere forskellige ting. Jeg vil vove at påstå, at de fleste spillere spiller markant under deres eget niveau. Forklarer også hvorfor spillere blomstrer når de forlader OB. Hvis man kunne forklare hvorfor, så tror jeg det er nøglen. Man har prøvet med andre spillere, anden træner, forbedre træningsfaciliteter, mv. Ingen forbedring.

                                Vedr. Bo H så tror jeg heller ikke han kan løfte OB ud af det morads vi er i.
                                Jeg er nødt til at blande mig, da det simpelthen er noget vrøvl ...
                                Der er ingen magi involveret og flere af spillerne har været bedst i OB.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X