Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

    Jeg hører dig helt klart. Men hvem kan gøre det bedre med det spillermateriale? Der er ikke et dårligere forsvar i ligaen, med den opstilling vi har i dag.
    Jørgen bobler, Nico er bedst fremad dog uden at kunne slå et indlæg, kl er altid potioneret dårligt og kan ikke bruge fysikken. Bjørn er jo,et alibi sign. Ikke god ikke dårlig.

    Comment


      Folk råber og skriger med rette, om nye spillere og trænerfyring. Vi er allerede talmæssigt en alt for stor trup, så kommer næppe mere nyt ind, Muccolii, Paulsen og Grubbe er de store transfers vi får fra Svenskeren, han har brugt de par håndøre Thorborg har givet ham. Fyring af Alm sker heller ikke, da det vil “udstille” ledelsens uduelige valg af rådgivningsfirma m.m ved Alms ansættelse.

      Comment


        Mande

        BP - Tverskov - Østrøm

        Michelson - Aron - Ejdum - Jørgen

        Charly - Fenger - Breum


        et bud på en beton defensiv og kontra bold i næste uge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Mande

          BP - Tverskov - Østrøm

          Michelson - Aron - Ejdum - Jørgen

          Charly - Fenger - Breum


          et bud på en beton defensiv og kontra bold i næste uge.
          Ifølge FS blev Paulsen også skadet...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Mande

            BP - Tverskov - Østrøm

            Michelson - Aron - Ejdum - Jørgen

            Charly - Fenger - Breum


            et bud på en beton defensiv og kontra bold i næste uge.
            Fan af din idé. Det kommer desværre bare ikke til at ske..

            Comment


              Så skal vi se på KL igen… FFS

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Lige nu skal Tver tilbage. Bjørn og Kasper er ikke gode nok. Tver kan måske lukke hullet dertil.
                Ja, er overhovedet ikke mere så sikker om det er det rigtige ned Tverskov som 6er, synes han havde mange fejlafleveringer i dag og det var også ringe mod Randers, til mindst i a den halvleg. Han læser spillet fint, men kan ikke rigtig holde fast i bolden, har mange rigtige ideer men det ødelægges alt for ofte med fejlafleveringer, til mindst i dag
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  What a f""" surprice

                  https://fyens.dk/artikel/fynsk-rigma...illiard%C3%A6r

                  Altid det samme

                  https://m.youtube.com/watch?v=J-AhorBvLbU

                  Og nu gider jeg ikke skrive mere før jeg er faldet ned.
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Eneste positive er at vi taber sutten så tidligt at vi har tid og mulighed for at reagere. Jeg holder fast i vi er dårlige som truppens forfatning er. Der er bare noget helt fundamentalt galt særligt i vores defensive organisation. Et blodtab nærmest uanset hvor vi taber bolden på banen og så er vi i opløsning. I en kamp som I dag ser vi det hele tiden. Ingen får fundet sig til rette på banen. Vi halser efter et ellers rimelig håndterbart fcm-hold, som hverken går særlig højt på os eller rammer noget nævneværdigt niveau. De kan stort set bare se os spille os i vores egne problemer og løber de derefter en kontra i semihøj fart, så skal de nok tilkæmpe sig pæne chancer.

                    Det er ikke kun kvaliteten, selvom den også er ringe. Der er noget fundamentalt i vores struktur og tilbageløb som er for usammenhængende. Den slags falder tilbage på træneren og han virker handlingslammet som truppen ser ud nu. Jeg tror egentlig han har en plan A som spiller pæn fodbold under forudsætning af alle er klar. Lige nu mangler der til gengæld flere nøglespillere. Det er en udfordring, men det er en opgave han skal udføre bedre end han har gjort i den her superligastart. Der skal være et fundament hele holdet kan falde tilbage på. Lige nu ligner det vi har en bygning bygger på et fundament af nøglespillere vi slet ikke kan undvære. Det er bare ikke godt nok, og når det har så lange udsigter til de bliver klar og endnu længere til de er i form, har vi så tid til at vente? Har vi tro på de kan vende skuden for en trup som sandsynligvis kommer til at opleve flere af den her slags kampe i de kommende runder? Jeg ville ikke turde satse på det. Jeg havde fyret Alm i morgen. BW må i sit netværk kende en han stoler på kan klare os igennem, og så må han simpelthen banke i bordet overfor Thorborg og sige at han som minimum skal have mulighed for at leje noget ægte kvalitet, hvis ikke han har penge til at købe det. Det minder om JH's første tid med Kryger, kirkeskov og Thomas Mikkelsen det vi henter nu her. Det kan være der er en mening med det og de fine signinger kommer sent i vinduet, men lige nu virkelig det langt fra det niveau OB bør hente spillere fra med de ambitioner vi selv italesætter ikke bare i år, men igennem flere år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      What a f""" surprice

                      https://fyens.dk/artikel/fynsk-rigma...illiard%C3%A6r

                      Altid det samme

                      https://m.youtube.com/watch?v=J-AhorBvLbU

                      Og nu gider jeg ikke skrive mere før jeg er faldet ned.
                      ​​​​​​
                      Er det ikke 1 år siden han gjorde det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Eneste positive er at vi taber sutten så tidligt at vi har tid og mulighed for at reagere. Jeg holder fast i vi er dårlige som truppens forfatning er. Der er bare noget helt fundamentalt galt særligt i vores defensive organisation. Et blodtab nærmest uanset hvor vi taber bolden på banen og så er vi i opløsning. I en kamp som I dag ser vi det hele tiden. Ingen får fundet sig til rette på banen. Vi halser efter et ellers rimelig håndterbart fcm-hold, som hverken går særlig højt på os eller rammer noget nævneværdigt niveau. De kan stort set bare se os spille os i vores egne problemer og løber de derefter en kontra i semihøj fart, så skal de nok tilkæmpe sig pæne chancer.

                        Det er ikke kun kvaliteten, selvom den også er ringe. Der er noget fundamentalt i vores struktur og tilbageløb som er for usammenhængende. Den slags falder tilbage på træneren og han virker handlingslammet som truppen ser ud nu. Jeg tror egentlig han har en plan A som spiller pæn fodbold under forudsætning af alle er klar. Lige nu mangler der til gengæld flere nøglespillere. Det er en udfordring, men det er en opgave han skal udføre bedre end han har gjort i den her superligastart. Der skal være et fundament hele holdet kan falde tilbage på. Lige nu ligner det vi har en bygning bygger på et fundament af nøglespillere vi slet ikke kan undvære. Det er bare ikke godt nok, og når det har så lange udsigter til de bliver klar og endnu længere til de er i form, har vi så tid til at vente? Har vi tro på de kan vende skuden for en trup som sandsynligvis kommer til at opleve flere af den her slags kampe i de kommende runder? Jeg ville ikke turde satse på det. Jeg havde fyret Alm i morgen. BW må i sit netværk kende en han stoler på kan klare os igennem, og så må han simpelthen banke i bordet overfor Thorborg og sige at han som minimum skal have mulighed for at leje noget ægte kvalitet, hvis ikke han har penge til at købe det. Det minder om JH's første tid med Kryger, kirkeskov og Thomas Mikkelsen det vi henter nu her. Det kan være der er en mening med det og de fine signinger kommer sent i vinduet, men lige nu virkelig det langt fra det niveau OB bør hente spillere fra med de ambitioner vi selv italesætter ikke bare i år, men igennem flere år.
                        Alm er helt væk fra vinduet i det interview han giver til Viaplay efter kampen
                        alm er ikke løsningen men problemet
                        der må og SKAL ske noget NU

                        Comment


                          Selvom jeg aldrig troede at jeg skulle sige det, og var sikker på at Alexander Juel var fortid i OB, så er vi nu tvingende nødt til at hente ham tilbage i det sidste halve år af hans kontrakt. Han kender holdet og spillestil, det kan måske være redningen fra nedrykning ovenpå alle de skader vi nu løber ind i.
                          Last edited by Faurskov; 29-07-2022, 21:58.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Selvom jeg aldrig skulle sige det, og var sikker på at Alexander Juel var fortid i OB, då er vi nu tvingende nødt til at hente ham tilbage i det sidste halve år af hans kontrakt. Han kender holdet og spillestil, det kan måske være redningen fra nedrykning ovenpå alle de skader vi nu løber ind i.
                            https://bold.dk/fodbold/nyheder/aale...e-med-dansker/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Er det ikke 1 år siden han gjorde det?
                              Jeg kan ikke deltage i nogle debatter lige nu.

                              ​​​​​Det handler om at man skal være helt ualmindeligt naiv for at tro på at, den her klub, er blevet ledet så dårligt ved et tilfælde. Så inkompetent er det jo ikke nogen der er.

                              Comment


                                Det er tragikomisk at vores elskede klub skal ledes af de klodrianer.
                                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                                lykke, ulykke de gange på rad,
                                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                                solskin og skyer de følges og ad.
                                Jorderigs guld
                                er prægtig muld,
                                Himlen er ene af salighed fuld.
                                - Kingo, 1681

                                Comment

                                Working...
                                X