Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 23/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Kasper Larsen tænker jeg er 3 valg bag BP og Mihajlo og det er helt i orden så må han tilspille sig en plads i startelveren derfra, fordi der er for mange indlæg i dag som han skal have clearet.

    Jeg synes det er mærkeligt at der ikke er flere der kan se at Okosun ikke duer så centralt i banen, det er jo helt tydeligt i dag i første halvleg i opspillet vi spiller konsekvent udenom Okosun, fordi han ikke kan være med i det opspil.

    ​​​​​Vi kan heller ikke fastholde det etablerede angrebsspil fordi de erobrer og bryder igennem når han skal på bolden, jeg så ham drive bolden engang i dag og det var tilbage i banen. Det er jo netop et af de steder hvor vi skal bevare bolden når vi er foran med to.

    Vi kan heller ikke spille os ud af Randers pres i 2 halvleg fordi vores midtbane er færdig og den er færdig fordi den har løbet en halvmarathon på det tidspunkt, Jeppe kan ikke bære hele midtbanen alene og det gør at de kommer til alt for mange chancer som tilgengæld går udover HC, et langt stykke hen af vejen så står han faktisk en god kamp, men det er heller ikke nemt at være målmand i 30 minutters skydetelt.

    Rent defensivt kommer Okosun imellem meget men det er ikke mere end Tverskov gør, Tverskov bidrager bare med så meget mere.

    Vi skal enten have en boldspillende 6'er ind, hvilket jeg vil foreslå at vi gør, fordi hvis Tverskov sætter sig så får vi først klø. Alternativt skal vi spille Isaam på en dybere position fordi han netop både kan holde på bolden, vende spillet og løber fint i vejen for modstanderen.

    ​​​​​​Man kan også spørge sig selv om hvilket superligahold man tror ville starte med Okosun på den centrale midt? Jeg kan ikke komme på et eneste.
    Jeg kan desværre godt komme på et enkelt..

    Men ellers meget enig. Okosuns hovedspil rager muligvis meget væk defensivt, mens hans spil hæmmer os mere

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg er fuldstændig enig i, at man mangler at forstærke midtbanen. Der er mange steder hvor der mangler kvalitet. Derfor tror jeg også, at OB er en seriøs nedrykningskandidat i denne sæson

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Meget enig. Okosun er alt for langsom i sin boldomgang og han laver for mange fejlafleveringer. Det bliver straffet ekstra hårdt når han ligger på 6’er positionen og samtidig får vi slet ikke nok ud af hans luftstyrke i det offensive, når han ligger så lavt. Vi skal have en bedre 6’er ind ved siden af Tverskov og så kan Okosun kæmpe om pladserne længere fremme på banen. Kasper Larsen skal også snart have en tur på bænken.
    Kasper Larsen tænker jeg er 3 valg bag BP og Mihajlo og det er helt i orden så må han tilspille sig en plads i startelveren derfra, fordi der er for mange indlæg i dag som han skal have clearet.

    Jeg synes det er mærkeligt at der ikke er flere der kan se at Okosun ikke duer så centralt i banen, det er jo helt tydeligt i dag i første halvleg i opspillet vi spiller konsekvent udenom Okosun, fordi han ikke kan være med i det opspil.

    ​​​​​Vi kan heller ikke fastholde det etablerede angrebsspil fordi de erobrer og bryder igennem når han skal på bolden, jeg så ham drive bolden engang i dag og det var tilbage i banen. Det er jo netop et af de steder hvor vi skal bevare bolden når vi er foran med to.

    Vi kan heller ikke spille os ud af Randers pres i 2 halvleg fordi vores midtbane er færdig og den er færdig fordi den har løbet en halvmarathon på det tidspunkt, Jeppe kan ikke bære hele midtbanen alene og det gør at de kommer til alt for mange chancer som tilgengæld går udover HC, et langt stykke hen af vejen så står han faktisk en god kamp, men det er heller ikke nemt at være målmand i 30 minutters skydetelt.

    Rent defensivt kommer Okosun imellem meget men det er ikke mere end Tverskov gør, Tverskov bidrager bare med så meget mere.

    Vi skal enten have en boldspillende 6'er ind, hvilket jeg vil foreslå at vi gør, fordi hvis Tverskov sætter sig så får vi først klø. Alternativt skal vi spille Isaam på en dybere position fordi han netop både kan holde på bolden, vende spillet og løber fint i vejen for modstanderen.

    ​​​​​​Man kan også spørge sig selv om hvilket superligahold man tror ville starte med Okosun på den centrale midt? Jeg kan ikke komme på et eneste.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg kan ikke begejstres over Okosun, bolderobringer er fine nok, men det skulle man meget gerne have når man ligger to nede på den defensive midt.

    Jeg synes vi vigtig den position er hele sidste efterår, ligeså snart enten Aron eller JJ var væk så kollapser vores midtbane.

    Det er et problem at spille med en spiller som Okosun så centralt i banen, han trækker tempoet ud af kampen og smider bolden væk og det er ude foran eget felt. Skal man spille Okosun så sal det være som targetspiller oppe foran.

    Vi burde spille med to boldspillende 6'ere hvor de skiftevist kan komme med offensivt fordi højreback skubber ind og spiller ekstra midtbane-spiller.
    ​​​​
    Meget enig. Okosun er alt for langsom i sin boldomgang og han laver for mange fejlafleveringer. Det bliver straffet ekstra hårdt når han ligger på 6’er positionen og samtidig får vi slet ikke nok ud af hans luftstyrke i det offensive, når han ligger så lavt. Vi skal have en bedre 6’er ind ved siden af Tverskov og så kan Okosun kæmpe om pladserne længere fremme på banen. Kasper Larsen skal også snart have en tur på bænken.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg kan ikke begejstres over Okosun, bolderobringer er fine nok, men det skulle man meget gerne have når man ligger to nede på den defensive midt.

    Jeg synes vi vigtig den position er hele sidste efterår, ligeså snart enten Aron eller JJ var væk så kollapser vores midtbane.

    Det er et problem at spille med en spiller som Okosun så centralt i banen, han trækker tempoet ud af kampen og smider bolden væk og det er ude foran eget felt. Skal man spille Okosun så sal det være som targetspiller oppe foran.

    Vi burde spille med to boldspillende 6'ere hvor de skiftevist kan komme med offensivt fordi højreback skubber ind og spiller ekstra midtbane-spiller.
    ​​​​

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så du syntes ikke han har hovedansvaret for målet, når han fuldstændig upresset vælger at spille en FCN mand?

    Hvis Okosun er at betragte som en af vores bedste, så er det samtidig et meget godt fingerpeg på hvorfor vi aldrig kommer i top 6.
    Det er jo vores problem. Vi har kun 2 top 6 spillere og den ene er skadet.

    vi kommer aldrig i top 6 med det nuværende hold. Der er alt for mange på holdet som har toppet. Og deres top er ikke stabil top 6.

    det her hold bliver ikke top 6 i dårlige år og top 4 som udgangspunkt.

    BW kan ikke løse det med den trupsammensætning og det hold.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes faktisk, at Okusun er en af vores bedre spillere. Utrolig fysik og mange bolderobringer. Jeg giver ham faktisk kun 50/50 på det første mål den anden dag. Kasper Larsen sover, og Bernat står forkert i målet. Nok nærmere 40/60
    Fair nok. Det er bare i mine øjne en fuldstændig vanvittig skæv holdning. Ser ham som vores største svaghed.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Vi skrev om det i optaktstråden, og jeg kaldte det en revolution hvis breum tog venstre kanten (eller bare en startplads)

    Desværre sker der ingen revolutioner i OB og jeg kan desværre lave en mike-drop.


    Det bekræfter mig bare i at OB er samme sted, og med samme kultur som for 10 år siden. Hvis du er talent i OB skal du vlre exeptionel (falk), eller gribe halmstrået når det er der (OC) og ellers bare skynd dig væk, red din karriere.

    Selvfølgelig er det sat på spidsen og sæsonen er lang
    Tja tjo, omvendt er det en anden 18-årig, der direkte erstatter ham (er med på, at Breum kunne være blevet rykket over på sin mere naturlige plads på venstrefløjen i stedet), så værre er det altså heller ikke at være talent i OB for tiden. Fenger og Frøkjær er vel også efterhånden etableret som faste startere, når de ellers er skadesfri, og det skal Breum også nok snart blive.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes faktisk, at Okusun er en af vores bedre spillere. Utrolig fysik og mange bolderobringer. Jeg giver ham faktisk kun 50/50 på det første mål den anden dag. Kasper Larsen sover, og Bernat står forkert i målet. Nok nærmere 40/60
    Så du syntes ikke han har hovedansvaret for målet, når han fuldstændig upresset vælger at spille en FCN mand?

    Hvis Okosun er at betragte som en af vores bedste, så er det samtidig et meget godt fingerpeg på hvorfor vi aldrig kommer i top 6.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Han havde en forfærdelig dag forleden og nok sin dårligste kamp i striwet, men til gengæld har han både i kampene sidste sæson og i optaktkampene vist fine takter. Derudover er Randers et indlægshold de tilspiller sig typisk mange dødbolde og her er okosun guld. Vi har vidst ikke indkasseret mål på dødbolde med okosun på banen
    Helt enig. Den første scoring af FCN går på Okosuns bekostning og han havde en off-day sidste mandag med flere fejl mere som kunne have kostet. Men ellers gjorde han det fint så håber han kommer tilbage i dag. Vi kan rigtig god bruge en pragtkamp af ham hvis vi vil hente point i dag.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes faktisk, at Okusun er en af vores bedre spillere. Utrolig fysik og mange bolderobringer. Jeg giver ham faktisk kun 50/50 på det første mål den anden dag. Kasper Larsen sover, og Bernat står forkert i målet. Nok nærmere 40/60
    Han havde en forfærdelig dag forleden og nok sin dårligste kamp i striwet, men til gengæld har han både i kampene sidste sæson og i optaktkampene vist fine takter. Derudover er Randers et indlægshold de tilspiller sig typisk mange dødbolde og her er okosun guld. Vi har vidst ikke indkasseret mål på dødbolde med okosun på banen

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg synes faktisk, at Okusun er en af vores bedre spillere. Utrolig fysik og mange bolderobringer. Jeg giver ham faktisk kun 50/50 på det første mål den anden dag. Kasper Larsen sover, og Bernat står forkert i målet. Nok nærmere 40/60

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Charly på kanten synes jeg godt man kan forsvare, han er uheldig at få et mål annulleret i FCN kampen, så fair nok at han får chancen fra start.

    Jeg har lidt svært ved at se Sanders rolle, men det kan være at det er tænkt som noget rotation. Jeg er ikke i tvivl om at Breum nok skal få sin spilletid.

    Og så selvsagt Okosun helt centralt i banen, det kan værre at vi kan hente brock-Madsen til at ligge inde ved siden af, når nu vi er i Randers alligevel.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Frøkjær gik og klagede lidt over ryggen, så ved ikke om han er 100 % klar og Fenger gik ud til sidst, ved ikke om det var en skade.
    Beklager mit sure opstød, men så har han undskyldningen for endnu en gang at spille en elendig kamp uden defensivt fokus og lad attitude.... håber jeg skal æde mine ord i mig igen !

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Frøkjær gik og klagede lidt over ryggen, så ved ikke om han er 100 % klar og Fenger gik ud til sidst, ved ikke om det var en skade.
    Mon ikke de bare spares lidt. Må man håbe. Selvom jeg frygter at de ikke er i form til at gøre den store forskel

    Leave a comment:

Working...
X