Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Ja, men ikke mange hopper på den mere
    Der dukkede jo 7.500 og til premieren, og de sidste sæsoner har tilskuertallet også været fint. Måske en rigtig boykot burde være på sin plads "Keine Leistung - Keine Fans"!

    Comment


      Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige... ALT hvad der er galt i OB blev atter udstillet. Ingen sammenhæng, ingen rygrad, no nothing. Vi skulle ha tabt 12-6. Vi har en målmand, der svinger så gevaldigt, at man knap nok fatter det. Vi har backer, der ser trætte ud efter en time, ja et helt hold, der gisper efter vejret da kampen var slut. Jeg er simpelthen målløs. Det hold rykker ned.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
        Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

        Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

        Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

          Der dukkede jo 7.500 og til premieren, og de sidste sæsoner har tilskuertallet også været fint. Måske en rigtig boykot burde være på sin plads "Keine Leistung - Keine Fans"!
          Kunne faktisk være fedt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
            Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

            Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

            Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
            Ved ikke med BP. Tror han er for dårlig og indstilling er ikke alt. Men vi har en dårlig VB, en HB som ikke kan dække op. En KL der ikke kan bruge sin fysik. Og HC er vel nærmest som ham Karius.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
              Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

              Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

              Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
              Vores midtbane melder sig også helt ud af kampen i anden halvleg.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Vores midtbane melder sig også helt ud af kampen i anden halvleg.
                Det blev rigtig skidt da Kadrii og Frø gik ud. Ikke at Frø strålede, men noget ændrede det da

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Tænk, at man kan øve sig så længe, skifte så mange spillere og alligevel blive ved at lave de samme fejl både taktisk og personligt.

                  Det er afsindigt.
                  Hvis jeg bliver sat til at øve mig i at kunne jonglere 500 gange med bolden, så vil jeg også fejle igen og igen, da jeg ganske enkelt ikke magter det ... heller ikke med en del øvelse.
                  Det er det samme når spillere på topniveau laver kontinuerlige fejl, det er på grund af manglende evner og derfor ekstremt logisk Bo :).
                  Det er jeg med på at du nok godt ved, men det virker bare ikke helt sådan i det du skriver der :)?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Status efter 2 kampe :

                    OB er blevet udspillet på stort set alle parametre af 2 sekunda hold eller som helt sikkert skal slåes hvis man vil i top 6. Vi kan stadigt ikke skabe chancer i åbent spil med mindre det er på kontra, som alle hold helt ned i serie 6 kan finde ud af.

                    Vi ser enormt svage ud fysisk (Michelson især) og på fart (Okosun) som efterlader et udtryk uden tempo og dynamik.

                    Generelt set mangler der bare grundlæggende kvalitet og hele linjen hvis målsætningen ikke er nedrykning som pilen peger meget konsekvent på nu.

                    Ydermere så kan træneren ikke længere fredes. Han er ansvarlig for bl.a det taktiske på dagen, hvilket er tabt to gange i træk nu, samt taktiske ændringer/indskiftninger m.m som kan ændre kampbilledet, hvilket også er fejlet BIG TIME ligeledes to kampe i streg.

                    Det mest bekymrende er, at jeg ikke engang tror vi rykker op igen med det samme med dette hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige... ALT hvad der er galt i OB blev atter udstillet. Ingen sammenhæng, ingen rygrad, no nothing. Vi skulle ha tabt 12-6. Vi har en målmand, der svinger så gevaldigt, at man knap nok fatter det. Vi har backer, der ser trætte ud efter en time, ja et helt hold, der gisper efter vejret da kampen var slut. Jeg er simpelthen målløs. Det hold rykker ned.

                      MvH ChrisOB
                      Fuldstændigt rigtigt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
                        Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

                        Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

                        Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
                        Det er en målmands lod. Fejlene har det med at udvaske alt det gode. Han redder os fra et stort nederlag, men sørger for at de kommer tilbage i kampen. For mig er det desværre det sidste, jeg vil huske.

                        At vi så derefter helt giver op, det er jo et testamente til hvad vi har sagt så længe: Det hold kan ikke trænes bedre. Spillerne skal udskiftes. Træneren skal muligvis også skiftes. Det her er ikke holdbart.

                        Det kan ikke passe at vi kan blive trykket så voldsomt og ligne drenge mod mænd.

                        Det var ren katastrofe. Det kan ingen i og omkring OB være tilfredse med. Enten er vi i dårlig form eller også træner vi for hårdt. Det er en dårlig combo med dårlige spillere.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Hvor mange afslutninger tillader vi lige det sidste kvarter? 15 eller sådan noget?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
                            Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

                            Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

                            Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
                            På et tidspunkt må vi også stoppe med at pege på det forsvar, selvom der helt sikkert kan findes dårlige situationer, også i dag.

                            Vi er simpelthen også nødt til at snakke om nu, at vi spiller på en måde der INTET godt gør for vores forsvarsspillere. Det er ikke en stil der tager højde for, at vi har backs der er udfordrede på det taktiske arbejde defensivt og som ikke er stærke 1v1, og det er ikke en stil der tager højde for, at vi har forholdsvis store og tunge midterforsvarere som ikke er gode til at skulle forsvare bagrum eller dække store arealer selv.

                            Vi spiller som om, at vi har nogle af de individuelt bedste spillere i bagkæden i hele ligaen, og det er vi ikke i nærheden af at have, og vi er ikke i nærheden af at få det. Det er totalt uholdbart at spille på den her måde, når presset og det defensive arbejde fra de 6 forreste kollektivt ikke er bedre. Den er gal med balancen på holdet, og vores forsvarsspillere og keepere føler sig bare mere og mere udsatte og bliver kørt længere og længere ned på selvtilliden. 2 kampe inde, og så ligner Paulsen allerede en mand der er udfordret på det punkt, det er fandeme ringe trænerarbejde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Hold da op. De sidste 20 minutter var jo katastrofalt dårlige. Det er vildt at vi kan føre 2-0 så langt inde i kampen, og så skal vi alligevel være glade for at få 1 point fordi Randers brænder så mange store muligheder
                              Umiddelbart en hurtig tanke herfra: VI ER IKKE BEDRE!.
                              Der skal bare en høj bold ind i feltet i det område Kasper Larsen dækker og BUM. Frøkjær var forfærdelig og det var vildt at han fik så mange minutter på banen. De sidste 20 minutter var alle OB-spillere helt væk og jeg er virkelig bekymret for om vi kan overleve i superligaen når vi kan have så lavt et bundniveau over hele linjen.
                              Vigtigt at vi får et point med idag og tæt på et mirakel på trods af at vi fører med 2 så langt inde i kampen. Men DET er jo også noget vi efterhånden har set alt for mange gange.

                              Comment


                                Hold da kæft en anden halvleg.

                                I første halvleg havde Randers 3 forsøg, hovedstødsforsøget fra Brock-madsen var det største. I 2 halvleg tror jeg Randers ender med at have plus 15 forsøg, det er godt nok miserabelt.

                                I 2 halvleg spadserer Randers konsekvent ned gennem vores venstreside og smækker indlæg ind i feltet vores forsvar vinder alt for få af de dueller derinde. KL og Nico springer især i øjnene. Vi kan heller ikke holde i bolden og smider den konsekvent væk.

                                HC har nogle virkelig gode redninger men vi er heldige at han ikke koster et mål i dag, jeg er i tvivl om hvorvidt han skal have den der tager stolpen ind.

                                Vores midtbane er ikke eksisterende, fordi vi gerne vil stå dybt og spille på omstillinger, det fungerer i første halvleg men det fungerer overhovedet ikke i anden hvor Randers slår over til at spille med indlæg.

                                På kanterne synes jeg at Sander kæmper, Nouck gør et virkeligt godt indtryk Breum kommer også ind med noget.

                                Frø ligger på 10'eren og har et godt forsøg på stolpen, men er også væk fra kampen.

                                Bashkim med et tiltrængt mål.

                                ​​​​​​Inden 2 halvleg var jeg spændt på hvad Alm havde tænkt sig at smide ind, det blev Luca og Aron, hvis man ikke skal spille talenterne når man er foran med 2, hvornår skal man så gøre det? Så fair nok med indskiftningenaf af Luca, men Aron har jeg lidt svært ved at se, han kan jo heller ikke holde i bolden og der står stort set Randers på alt i 2 halvleg.

                                Comment

                                Working...
                                X