Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg skal gerne indrømme at det er af nød at jeg vil spille King derovre.

    Vi taber midtbanen fuldstændigt hvis du rykker Tverskov tilbage. Du har ingen inde centralt der kan kontrollere en midtbane eller holde tempoet i en kamp og hverken Aron eller Okosun kan spille bolden frem i banen, så skal Jeppe gøre det fra bagkæden og så bliver det lange bolde op imod en kant som bliver most af en Randers back og så er de på bolden igen.

    Derudover så vil du spille med en midtbane som forærer alt for mange chancer og bolde væk. Vi taber hvis vi stiller med Aron og Okosun inde centralt.

    Jeg overvejer om man kan rykke Frø tilbage i banen så man spiller

    Tverskov Mucolli Frø

    Men det kræver virkelig at Frø kan gå ind og tage en for holdet.

    ​​​​
    Sådan ser vi ting forskelligt. Syntes King er det dårligste køb siden BW kom til. Og måske også lidt før. Der er selvfølgelig konkurrence om den plads i OB.
    Jeg tænker bestemt at Frø spiller igen med alle de skader der er

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sådan ser vi ting forskelligt. Syntes King er det dårligste køb siden BW kom til. Og måske også lidt før. Der er selvfølgelig konkurrence om den plads i OB.
      Jeg tænker bestemt at Frø spiller igen med alle de skader der er
      Måske meget godt vi får en ny Chefscout hvis man har vurderet King som værende god nok til top seks..

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Sådan ser vi ting forskelligt. Syntes King er det dårligste køb siden BW kom til. Og måske også lidt før. Der er selvfølgelig konkurrence om den plads i OB.
        Jeg tænker bestemt at Frø spiller igen med alle de skader der er
        Jeg falder heller ikke ned ad stolen over King. Jeg giver han lidt line fordi jeg tror han er købt ind til at skulle konkurrere med Jørgen og det gør han, så må vi se om han kan tage et skridt op.

        Jeg er ganske enkelt traumatiseret af at se Sabbi spille den højrekant hele sidste sæson. Når vi spiller med indadvendte kanter så skal de simpelthen kunne lave mål med venstre.

        Det irriterer mig grænseløst at man ikke kan prøve Kadrii af på den der position.

        Comment


          #49
          Kante med i truppen:
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/her-er...od-randers-fc/
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Mon ikke han bliver match-winner i dag

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Mon ikke han bliver match-winner i dag

              Ville være en pragtfuld debut!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Svært at se Daniel Høegh i lyseblåt. Mindes at han i et interview efter en tabt kamp næsten græd af ærgrelse

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                  Svært at se Daniel Høegh i lyseblåt. Mindes at han i et interview efter en tabt kamp næsten græd af ærgrelse
                  At Randers så kun skulle af med 750.000 for ham er også svær at glæde sig over.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Mon ikke han bliver match-winner i dag
                    Eller DH

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      At Randers så kun skulle af med 750.000 for ham er også svær at glæde sig over.
                      Ja den var oplagt, men timingen åbenbart Ikke rigtig. Som de siger i optakten har Randers FC overhalet OB sportsligt. Derfor må vi selvfølgelig gerne slå dem idag

                      Comment


                        #56
                        Hc kommer ikke op til hjørnet og bokser i den tomme luft.

                        Comment


                          #57
                          Frø ødelægger en omstilling. Bliver sku så træt af hans fejlrate.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Frø ødelægger en omstilling. Bliver sku så træt af hans fejlrate.
                            Enig. En Frøkær classic. Man bliver bare så træt.

                            Comment


                              #59
                              Sidder på Tenerife og den lokale cafe kan ikke få signal igennem Vil I opdatere?

                              Comment


                                #60
                                10 minutter og Frøkjær har lavet 3 fejl af betydning. Håber da Nouck har noget mere at tilbyde.

                                Comment

                                Working...
                                X