Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Randers - OB
Collapse
X
-
Nouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?
Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.
Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.
Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.
Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægIngen tvivl om, at den bedste OB-indsats indtil videre, skal findes på lægterne! :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægNouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?
Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.
Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.
Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.
Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Vi er kompakt i defensiven og skarp med kontra! Rigtig god første halvleg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Laekkert med 2-0 og vigtigt at det er bash og charly der score. Men vi spiller ikke godt og syntes vi har haengt med hovederne fra start af kampen.
Det er lidt den omvendte Verden at vi pludselig er effective, hvad sker der med at vi ikke skal bruge 10-15 100% chancer for at score? Vi vinder ligaen hvis det er en ny standard!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har desværre ikke mulighed for at se kampen, men følger med her og andre steder .. KL og BP har styr på det skriver du. Hvordan hænger det sammen med at HC har haft flere gode aktioner på afslutninger fra RFC ?
- Likes 1
Comment
Comment