Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det kommer til at koste point at vi ikke spiller med Issam
    Et stort problem når Jebali ikke kan spille. Det virker som om konseptet er at spille Jebali og så håbe han tryller. Når han er væk sker der meget lidt kreativt som samtidig er effektivt.
    Ivan ude efterlader forsvaret med KL. Kl er altid et skridt bagefter modstanderen og formår ikke at udnytte hans gode fysik.
    I bedste opstilling vil jeg sige vi kunne blive nummer 8. Men en dårlig start og mindre selvtillid betyder vi kommer til at være i light nedryknings fare som i sidste sæson.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Det er åbenlyst et kæmpe problem med alle de skader.
      Tænker vi er nødsaget til at lægge vores spil lidt om til den lidt mere primitive side. Vi har simpelthen ikke råd til at spille med så stor risiko i pasningsspillet især på vores egen banehalvdel. Alm må på et tidspunkt indse at en af grundene til alle de personlige fejl vi laver nok skyldes at vores opspil er for højt anlagt og risikobetonet ifht de spillertyper vi har og det har vores modstandere læst for længe siden. Vi skal simpelthen have vores fundament (defensive base) på plads og så må vi i en periode spille mere kontrabetonet og evt udnytte Charlys fart på dybdeløb og Okosuns luftstyrke en tand længere fremme på banen.
      Hvis jeg skal være lidt grov, så er al boldbesidelse en risiko for vores spillere. Der kan komme fejl upåagtet modstanderens pres.

      Jeg er enig. Vi skal genopfinde os selv. Problemet er bare... får vi så det optimale ud af Jebali, hvis vi kommer til at spille mere primitivt? Vil Breum udvikle sig sådan? Jeg tvivler. Min bekymring går på, at fordi vi har så forskellige typer, så vil der altid komme en slagside, når man forsøger at lægge stilen om. Det gør det faktisk svært uanset hvilken spillestil man vælger.

      Man kan jo heller ikke lave en jordbærtærte ud af pærer og bananer.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Efter have set Breum i opstarten til træning hvor han konstant er en af de bedste. Hvis ikke den bedste.. Ville det da være dumt ikke at gå all in på hans udvikling da man jo tydeligt går efter et snareligt OC lignende salg på ham. Syntes allerede at han er bedre end SS og der går nok ikke længe inden han er 1-2 klasser bedre. Han skal lige begynde at sætte lidt flere mål på kontoen. Men det kræver at han kommer på venstrekanten
        Ja Breum er klasse og bliver bedre. Det er jeg ikke i tvivl om.
        Mit indlæg var mere et udtryk for min resignering og min stigende mistillid til, at Alm kan/vil se det åbenlyse.
        Lidt samme følelse jeg har med Okosun og Kasper.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Hvis jeg skal være lidt grov, så er al boldbesidelse en risiko for vores spillere. Der kan komme fejl upåagtet modstanderens pres.

          Jeg er enig. Vi skal genopfinde os selv. Problemet er bare... får vi så det optimale ud af Jebali, hvis vi kommer til at spille mere primitivt? Vil Breum udvikle sig sådan? Jeg tvivler. Min bekymring går på, at fordi vi har så forskellige typer, så vil der altid komme en slagside, når man forsøger at lægge stilen om. Det gør det faktisk svært uanset hvilken spillestil man vælger.

          Man kan jo heller ikke lave en jordbærtærte ud af pærer og bananer.

          MvH ChrisOB
          Enig i at det er en svær balancegang og vi skal ikke ændre alt, men som minimum nogle justeringer ifht de ting som vi ofte bliver straffet på ( personlige fejl i forbindelse med at spille os ud af modstandernes første pres). Det ser flot ud når det lykkes, men vi bliver bare for ofte straffet i vores opspil alt for lavt på banen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Det kommer til at koste point at vi ikke spiller med Issam
            Nogen som kan huske hvornår vi har vundet uden ham

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Er Aron virkelig blevet så ringe efter sin skade, at han ikke kan komme på hold længere? Han var da bedste mand konsekvent i en periode sidste efterår?

              Okosun er uhyggeligt ringe på bolden, og i og med Tverskov ikke er verdens hurtigste har vi virkelig brug for noget speed på midten. Der er Aron ikke hurtig, men dog hurtigere end Okosun og så med noget mere bold i benene.
              Enig, synes det er åbenlyst.

              Okosun har spillet gode kampe uden fejl, men han er simpelthen ikke dygtig nok i boldomgangen på den plads.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Ja Breum er klasse og bliver bedre. Det er jeg ikke i tvivl om.
                Mit indlæg var mere et udtryk for min resignering og min stigende mistillid til, at Alm kan/vil se det åbenlyse.
                Lidt samme følelse jeg har med Okosun og Kasper.
                Det er jo ikke kun Alm der har indflydelse. De er et team bestående af 3 trænere der holder møder og bliver enige om det. Det er sådan jeg forstår det. Hvis de ikke er enige bestemmer Alm.
                Mht Breum er det jo fordi vi har 1000 spillere til VK og meget lidt til HK pt. Så derfor har de vurderet at i “det samlede billede” giver det mest mening at sætte Breum i højre da han også er god der. Alle kan se at Breum skal spille i venstre. Men pga skader er han ofret lidt i en samlet vurdering

                Jeg har set næsten hver træning under hele opstarten og jeg forstår udemærket godt hvorfor Okosun starter inde. Han har klart været en af de bedste til hver træning og når han har spillet i træningskampene. Også bedre end Aron der stadigvæk ikke er den spiller han var før sin skade. Jeg syntes han slider lidt med det men gør hvad han kan for at komme 100% tilbage. Så valget af Okosun forstår jeg fra det at Alm har at vælge imellem

                Mht Kasper må jeg bare sige at han nok er den 2. bedste spiller til rådighed i centerforsvaret hvis man ser bort fra Tverskov. Jørgen er en katastrofe og Østrøm ligner ikke en der er klar til den position i superligaen pt. Han skal ud og udvikle sig på et lidt lavere niveau.
                Havde man beholdt Khemdee kunne han måske have kommet i spil.
                Når/hvis Ivan bliver klar bliver Kasper klart 3.valg. Det tror jeg alle kan se. Også ham selv. Men han er nød til at klø på og gøre sit bedste.
                Hvis Omar viser sig at være god er jeg sikker på at KL er væk senest næste sommer. Han accepterer ikke bænken

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Jebali, Ivanceyig Sabbi ude for flere uger mere:
                  https://fyens.dk/artikel/offensiven-...%A6re-klar?rss
                  Isaam og Mihajlo er virkelig savnet på det her hold.

                  Med de tre ude så synes jeg man skal stille sådan her op:


                  HC

                  Nico Kl BP Skjelvik

                  Jeg er i tvivl om hvorvidt Kl eller BP er bedst som venstrestopper.

                  Tverskov Frø Aron/Grubbe

                  ​​​​​Det er virkelig et problem at vi mangler en spiller til at ligge inde ved siden af Tverskov du kommer ikke til at stabilisere hverken forsvar eller forløse offensiven så længe det du har der ikke er bedre, man kunne måske prøve Østrøm af, men han mangler nok lige et års tid på et lavere niveau. Grubbe kunne være en mulighed.

                  King Okosun Breum

                  ​​​​​Vi er godt nok tynde på den sidste tredje del. Sander fungerer ikke på en højrekant og det eneste vi har deroppe der reelt kunne fungere er Kadrii, men han er skadet og eller ude af form. Jeg tror Breum spiller den, fordi man gerne vil have at han laver nogle mål med venstrebenet. Jeg sætter King der, han er okay offensivt og har i det mindste et venstreben.
                  ​​​
                  Okosun ind centralt. Med Issam, Kadrii og Fenger ude, så er der Sander og Charly tilbage, der er ikke nogen af de to der kan bruges som opspilssation, det bedste bud er Okosun fordi han er fysisk stærk nok til at spille der. Så kan Charly sættes ind for Okosun og Sander sættes ind for Breum, Augustinus-Jessen måske for King så har man stadig beholdt noget at skyde med på bænken. Er Fenger ved at være klar kan han få et indhop på 9'eren og så Charly med et indhop på højrekanten.
                  ​​​​​​
                  Så ser det sådan her ud

                  HC
                  Nico Kl BP Skjelvik
                  Tverskov Frø Grubbe/Aron
                  ​​​King Okosun Breum



                  ​​​​​​

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Isaam og Mihajlo er virkelig savnet på det her hold.

                    Med de tre ude så synes jeg man skal stille sådan her op:


                    HC

                    Nico Kl BP Skjelvik

                    Jeg er i tvivl om hvorvidt Kl eller BP er bedst som venstrestopper.

                    Tverskov Frø Aron/Grubbe

                    ​​​​​Det er virkelig et problem at vi mangler en spiller til at ligge inde ved siden af Tverskov du kommer ikke til at stabilisere hverken forsvar eller forløse offensiven så længe det du har der ikke er bedre, man kunne måske prøve Østrøm af, men han mangler nok lige et års tid på et lavere niveau. Grubbe kunne være en mulighed.

                    King Okosun Breum

                    ​​​​​Vi er godt nok tynde på den sidste tredje del. Sander fungerer ikke på en højrekant og det eneste vi har deroppe der reelt kunne fungere er Kadrii, men han er skadet og eller ude af form. Jeg tror Breum spiller den, fordi man gerne vil have at han laver nogle mål med venstrebenet. Jeg sætter King der, han er okay offensivt og har i det mindste et venstreben.
                    ​​​
                    Okosun ind centralt. Med Issam, Kadrii og Fenger ude, så er der Sander og Charly tilbage, der er ikke nogen af de to der kan bruges som opspilssation, det bedste bud er Okosun fordi han er fysisk stærk nok til at spille der. Så kan Charly sættes ind for Okosun og Sander sættes ind for Breum, Augustinus-Jessen måske for King så har man stadig beholdt noget at skyde med på bænken. Er Fenger ved at være klar kan han få et indhop på 9'eren og så Charly med et indhop på højrekanten.
                    ​​​​​​
                    Så ser det sådan her ud

                    HC
                    Nico Kl BP Skjelvik
                    Tverskov Frø Grubbe/Aron
                    ​​​King Okosun Breum



                    ​​​​​​
                    King på højrekant simpelthen? Jeg ville overveje at rykke Tverskov tilbage for en kort stund og lade Aron og Okosun spille lidt mere simpelt. Stå lidt længere tilbage på banen og have Breum og Charly på kanterne i en masse dybdeløb

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      King på højrekant simpelthen? Jeg ville overveje at rykke Tverskov tilbage for en kort stund og lade Aron og Okosun spille lidt mere simpelt. Stå lidt længere tilbage på banen og have Breum og Charly på kanterne i en masse dybdeløb
                      Jeg skal gerne indrømme at det er af nød at jeg vil spille King derovre.

                      Vi taber midtbanen fuldstændigt hvis du rykker Tverskov tilbage. Du har ingen inde centralt der kan kontrollere en midtbane eller holde tempoet i en kamp og hverken Aron eller Okosun kan spille bolden frem i banen, så skal Jeppe gøre det fra bagkæden og så bliver det lange bolde op imod en kant som bliver most af en Randers back og så er de på bolden igen.

                      Derudover så vil du spille med en midtbane som forærer alt for mange chancer og bolde væk. Vi taber hvis vi stiller med Aron og Okosun inde centralt.

                      Jeg overvejer om man kan rykke Frø tilbage i banen så man spiller

                      Tverskov Mucolli Frø

                      Men det kræver virkelig at Frø kan gå ind og tage en for holdet.

                      ​​​​
                      Last edited by Striwetforlivet!; 22-07-2022, 14:51.

                      Comment


                        #41
                        hc
                        gg. Rø. Bp. Js
                        at. Jt
                        ch. Am. Jb
                        bk
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg skal gerne indrømme at det er af nød at jeg vil spille King derovre.

                          Vi taber midtbanen fuldstændigt hvis du rykker Tverskov tilbage. Du har ingen inde centralt der kan kontrollere en midtbane eller holde tempoet i en kamp og hverken Aron eller Okosun kan spille bolden frem i banen, så skal Jeppe gøre det fra bagkæden og så bliver det lange bolde op imod en kant som bliver most af en Randers back og så er de på bolden igen.

                          Derudover så vil du spille med en midtbane som forærer alt for mange chancer og bolde væk. Vi taber hvis vi stiller med Aron og Okosun inde centralt.

                          Jeg overvejer om man kan rykke Frø tilbage i banen så man spiller

                          Tverskov Mucolli Frø

                          Men det kræver virkelig at Frø kan gå ind og tage en for holdet.

                          ​​​​
                          Jeg ser Frø på bænken, ikke i startopstillingen !

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg ser Frø på bænken, ikke i startopstillingen !
                            Ja, så der kan man sige vi to ikke er helt enige ;-)

                            Comment


                              #44
                              Hør lige Medianos optakt til kampen

                              26:42

                              https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000570567482
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hør lige Medianos optakt til kampen

                                26:42

                                https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000570567482
                                Ja ikke meget tro på OB-succes

                                Comment

                                Working...
                                X