Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemningstiltag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemningstiltag

    [Til “stemningsfolkene”]

    Først og fremmest en kæmpe tak til alle jer, der sætter rammerne for stemningen på stadion. I gør et kæmpe arbejde og uden jer kom der ikke knap 7000 til en sommerferiekamp mod Farum. Det er sagt tusind gange før, men den udvikling stiften (og en smule også Barfod) er gået igennem de sidste par år er for en meget stor del vedkommende jeres fortjeneste.

    Jeg har en lille bøn til jer. Kunne det være muligt at mindske brugen af de store flag. Os der stod oppe bagved kunne stort set ikke se noget af kampen (hvilket måske var meget godt). I forvejen veksler man godt udsyn for skrål, stemning og eufori ved at stå på stiften, men det er trods alt rarest bare at kunne se kampen.

    Jeg er med på at flagene giver et fint visuelt udtryk, men der er som nævnt også nogle ret store gener forbundet med dem.

    Når det er sagt - keep up the good work

    /Klebgjelp

    #2
    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
    [Til “stemningsfolkene”]

    Først og fremmest en kæmpe tak til alle jer, der sætter rammerne for stemningen på stadion. I gør et kæmpe arbejde og uden jer kom der ikke knap 7000 til en sommerferiekamp mod Farum. Det er sagt tusind gange før, men den udvikling stiften (og en smule også Barfod) er gået igennem de sidste par år er for en meget stor del vedkommende jeres fortjeneste.

    Jeg har en lille bøn til jer. Kunne det være muligt at mindske brugen af de store flag. Os der stod oppe bagved kunne stort set ikke se noget af kampen (hvilket måske var meget godt). I forvejen veksler man godt udsyn for skrål, stemning og eufori ved at stå på stiften, men det er trods alt rarest bare at kunne se kampen.

    Jeg er med på at flagene giver et fint visuelt udtryk, men der er som nævnt også nogle ret store gener forbundet med dem.

    Når det er sagt - keep up the good work

    /Klebgjelp
    “Godt brølt, Løve”. Godt, seriøst og reelt argument.

    Comment


      #3
      Nu vi er i gang.. Jeg synes det er for dumt at lave fenerbahce til udskiftede spillere når man er bagud. Virker både til at fansne og spillerne ikke gider det.
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Nu vi er i gang.. Jeg synes det er for dumt at lave fenerbahce til udskiftede spillere når man er bagud. Virker både til at fansne og spillerne ikke gider det.
        enig. Der er gået inflation i opråb af spillere

        Comment


          #5
          Er der en venlig sjæl der lige ligger teksten op til de nye spillersange?

          Og som altid godt kæmpet, fedt at vi holder fast i at få gang i hele stadion.

          ​​​​​Jeg savner 8:17 det må gerne fortsætte i al evighed.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Er der en venlig sjæl der lige ligger teksten op til de nye spillersange?

            Og som altid godt kæmpet, fedt at vi holder fast i at få gang i hele stadion.

            ​​​​​Jeg savner 8:17 det må gerne fortsætte i al evighed.
            Kan denne her bruges?
            https://destribede.dk/sangbog/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

              Kan denne her bruges?
              https://destribede.dk/sangbog/
              Det er en fin bog, der er mere de nye spiller sange.

              Comment


                #8
                Og når der ikke bliver flaget, er det også et problem. Skønt, at vi ikke har større problemer

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Det er en fin bog, der er mere de nye spiller sange.
                  [Mel. "I love you baby"

                  Åh Gustav Grubbe,
                  En ægte Odense-dreng.
                  Åh Gustav Grubbe,
                  Du kom hjem igen.
                  Åh Gustav Grubbe,
                  Byen synger dit navn!]

                  [Mel. Anders Møller C.

                  Charly Hor-ne-man, Charly Horneman]

                  Der er et par andre til de nye spillere, som jeg dog ikke lige kan huske på stående fod.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                    [Mel. "I love you baby"

                    Åh Gustav Grubbe,
                    En ægte Odense-dreng.
                    Åh Gustav Grubbe,
                    Du kom hjem igen.
                    Åh Gustav Grubbe,
                    Byen synger dit navn!]

                    [Mel. Anders Møller C.

                    Charly Hor-ne-man, Charly Horneman]

                    Der er et par andre til de nye spillere, som jeg dog ikke lige kan huske på stående fod.
                    Tak skal du have :-)

                    Comment


                      #11
                      Jeg må sige, at flere af teksterne simpelthen er for ringe! Ikke for at belære, men vi har brug for flere jambiske vers, hvor der er tryk på sidste stavelse. De sange lyder meget bedre, og ikke mindst højere. Fx lyder det meget bedre at synge oB med tryk på B, end odenseee. Måske kan vi lave en sangkonkurrence?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Jeg må sige, at flere af teksterne simpelthen er for ringe! Ikke for at belære, men vi har brug for flere jambiske vers, hvor der er tryk på sidste stavelse. De sange lyder meget bedre, og ikke mindst højere. Fx lyder det meget bedre at synge oB med tryk på B, end odenseee. Måske kan vi lave en sangkonkurrence?
                        Det er da altid lækkert med konstruktiv feedback. Så giv endelig noget af den...

                        Comment


                          #13
                          Gode tiltag på vej

                          http://blokb.dk/udvidelse-af-stemningsafsnittet/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja, det lyder fint med udvidelsen af stemningsafsnit, det er virkelig meget træng der. Ideen i hensigt af trapperne er også rigtig godt op oplagt.
                            Og det viser hvilken stærke udvikling fanscenen tog. Kun fem, seks år tilbage stod vi ofte der med en halvtom stemningstribune og havde det svært at skabe stemning om at støtte holdet og nu er RMN højlydt i gang i 90+minutter.
                            Det er klasse at der opstod sådan en stærk sammenarbejde mellem de forskellige grupper og med klubben. Tak til alle som tog arbejdshandsker på!
                            Vi er helt sikker den klub i Danmark som kan vise den største fremgang og bedste udvikling i hensigt af fanscenen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Håber ikke at dette får nogen indflydelse ift dem som står for stemningsskabelsen

                              https://fyens.dk/artikel/ob-får-bøde...l-efter-jebali

                              At der bliver noget boycot som sidst

                              Comment

                              Working...
                              X