Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Folk skal simpelthen ikke begynde at kaste Westrøm under bussen allerede... At man kan mene at Alm ikke er den rigtige er helt fint. Han har været her er godt stykke tid efterhånden. Men at afskrive Bjørn efter godt 8 måneder i nyt job, hvor han har vist en handlekraft større end vi længe har set er helt væk i min bog. Og det må meget gerne pakkes væk med det samme, for det er simpelthen for useriøst.
    Jeg har ikke set noget fra BW, der imponerer. Tværtimod fristes jeg til at sige. Mange tvivlsomme transfers, løntunge spillere uden niveau, der stadig er her, dårlig kultur.

    Men jo, han skal have mere tid, og det hjælper heller ikke noget at skifte hele tiden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Paulsen er simpelthen foran Kjerrumgaard i angriber-hierarkiet. Hvorfor har man overhovedet rykket ham op så?
      Lige som med Vestergaard , og hvad striben af unge ellers hedder, så er det for at fremvise et vis antal af eget avl i truppen. Måske for at opretholde en status i DBU regi. Ihverfald ikke for at give de unge den spilletid der kræves for at udvikle dem.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Tverskov tilbage med anførerbindet … hvordan gik det? Så ikke kampen og læser først kommentarer nu men han har ikke været nævnt ..
        Fin spiller; ikke en anfører, der pisker ild i øjnene på de andre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Jeg syntes faktisk det er i orden at være kritisk overfor Wesström, især når man ser på hans ageren på transfermarkedet.
          Bjørn Paulsen passer ikke godt ind på et hold der gerne vil spille den op bagfra.
          Mucolli er bare et mærkeligt indkøb der ligner en der skal være 2/3. valg på alle de forreste positioner. Jeg troede vi var færdige med at købe reservespillere udefra?
          Joel King blev hentet fordi vi alle var enige om at Skjelvik var for dårlig. King har desværre bare vist sig at være ringere.
          Ivancevic er bestemt en fin spiller, men han er heller ikke skræddersyet til den måde vi gerne vil spille på.
          Jeg syntes allerede der er flere tvivlsomme handler fra Björns side, desværre.
          Manden har været her i 8 mdr. og kommer med en klar plan og har masser af erfaring fra et langt højere plan. Desuden er de 2 første lige kommet til, så de skal da have en chance ligesom Kante og Ivancevic spillede rigtig godt i slutnigen af sidste sæson. BW har en masse han skal rydde op i, før han kan vurderes helt.Der skal altså flere vinduer til.

          Comment


            Det er jo helt til grin og blive ved at tro på og fastholde vanvidsfortællingen om at OB er et top 6 hold etc. Ledelsen pisser på os fans gang på gang..Nu er der gået 10-11 år med taber attitude og manglende engagement. Hvis spillerne tror at de med dagens og dele af sidste sæsons indstilling kan spille med i den sjove ende af tabellen, så skriger det til himlen. Det er utroværdigt ud over alle grænser.
            Jeg ved det er første kamp og meget kan ske, men det er flovt det der bliver præsteret idag.
            Vi tabte alle træningskampe. Spillerne virker modløse uden tro på projekter. Jeg er ikke tryg ved situationen, og tænker det kommet til at handle om overlevelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              Jeg tænker meget sjældent på, om jeg er masochist. Men når jeg har gjort det de sidste 11 år, er det efter at have set OB spille...
              Så tror jeg ikke på at det er sjældent ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Jeg er ikke uenig, men BW skal have længere tid. Den første der står for skud, foruden enkelte spillere, der bare ikke er gode nok, må være AA. Han har bare ikke formået at skabe en struktur der gør, at spillerne har noget at falde tilbage på, når plan A ikke virker.
                Men, som du skriver, så har BW allerede nu, foretaget handler, der stritter i alle forskellige retninger. Hver for sig kunne de give mening: for at styrke en specifik position på banen, et ungt talent der måske kan blomstre hos os, et godt tilbud vi ikke kan sige nej til. Spørgsmålet er bare, om det ikke sker for tit, i forhold til strategien?
                Og så er jeg lidt nervøs med hensyn til, at BW for nogen tid siden sagde, at man skulle være en klub, hvor spillere der ville videre kun skulle være i et par år (correct me, if i`m wrong) - sådan forstod jeg det. Årsagen til min nervøsitet her er, at det ikke forekommer mig en god måde, hvorpå man kan lave en god og sund kultur i en klub. En sammenligning her kunne måske være GOG: de ved, at de ikke har samme økonomi som klubber fra de store byer, så de er klar over, at store stjerner kun har kort tid hos dem, MEN, de har så gennemført en kultur i klubben, for alle spillere i alle aldre, at de har mulighed for at agere på den måde. I modsætning står vi med en klub, hvor kulturen først skal bygges op. Og det er svært, når man har en trup, hvor spillernes kompetencer stritter i alle retninger.

                Comment


                  En dygtig træner havde jo nok spillet efter de kompetencer der nu er på holdet. Du kan ikke forvente Okusun som spilfordeleren. Du kan ikke forvente Kadrii gør sig som ene angriber, det har han aldrig været god til.
                  Der hvor det også bliver problematisk for mig, er de intetsigende spillere der løber rundt på banen i dag. Sander, Frø, Kadrii og Michelson. Det var satme skidt, et hav af tabte bolde og dueller og generel usynlighed.

                  En mere kynisk træner kunne dog sagtens få mere ud af den her trup, selvom den er rigtig dårligt sammensat. Det var tydeligt set fra tribunen, at OB tabte kampen efter 3 min og Alm tabte klart den taktiske kamp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Manden har været her i 8 mdr. og kommer med en klar plan og har masser af erfaring fra et langt højere plan. Desuden er de 2 første lige kommet til, så de skal da have en chance ligesom Kante og Ivancevic spillede rigtig godt i slutnigen af sidste sæson. BW har en masse han skal rydde op i, før han kan vurderes helt.Der skal altså flere vinduer til.
                    Jeg har skam heller ikke afskrevet Wesström, og jeg er helt klar på at give Paulsen og Mucolli en chance, det skal alle nye spillere have. Det ændrer dog ikke ved at jeg syntes at Paulsen som spillertype ikke er et godt match til vores spillestil, samt at Mucolli generelt bare er et mærkeligt indkøb og jeg har svært ved at se idéen i at hente ham.
                    Men jeg håber da de overrasker mig positivt.

                    Comment


                      Jaja, spillet var lort - Men - Mohamed Kefing Kantes entre, kæft jeg elsker den energi!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Jaja, spillet var lort - Men - Mohamed Kefing Kantes entre, kæft jeg elsker den energi!
                        Han var da ikke med!!
                        Ingen over klubben

                        Comment


                          There`s always next season

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Holmjr Se indlæg

                            Han var da ikke med!!
                            Han var da herlig da han fik overrakt blomster. Han havde det for vildt - Arme op over hovedet, vinker til alle, storsmiler og gør det hele før hans navn bliver råbt op. Jeg elskede det - kæmpe energi! En hel anden attitude end alle de andre der fik overrakt blomster.

                            Comment


                              Hvordan vil OB egentlig spille? Det minder meget om Chelsea under Lampard, hvor der bare blevet kastet folk frem og defensiven var noget man bare ignorerede. Det kommer bare aldrig til at virke. Den gamle tese med, at du skal have styr på den defensive struktur først lever bare i bedste velgående. Bare kig på FCNs hjørnespark, de laver samme finte to gange og begge gange snorksover vi. Der må sku da være nogen der har ansvaret her? Tænker specielt en Kasper Larsen bør dirigere og læse spillet meget bedre. Der er kort sagt intet der fungere defensivt, hverken dødbolde eller generelt spil.

                              Løsningen kunne være en simpel defensiv tankegang, hvor backs primært bare skal forsvare. Tverskov ligger som ene 6'er med to 8'ere foran sig. Så har vi Breum og Jebali på kanterne med en Fenger på toppen. 4-5-1. Få styr på forsvaret og hjælp dem så meget som muligt. Ellers så rykker vi ned.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Han var da herlig da han fik overrakt blomster. Han havde det for vildt - Arme op over hovedet, vinker til alle, storsmiler og gør det hele før hans navn bliver råbt op. Jeg elskede det - kæmpe energi! En hel anden attitude end alle de andre der fik overrakt blomster.
                                Min Fejl. kunne heller ikke forstå hvis du har set en der spillede idag der viste energi
                                Ingen over klubben

                                Comment

                                Working...
                                X