Fortæl mig mere om, hvordan Okosun helt klart er dygtig nok til at spille 6er med masser aktioner på bolden...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022
Collapse
X
-
Der er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.
jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDer er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.
jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.
Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Problemet er at udfordringerne er fuldstændig de samme. Vi sidder på spillet og kombinerer godt, indtil vi laver en fejl i opspillet og er for langsomme.
Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.
Klart vi bliver bedre med Jebali, Ivan,Sabbi og Max, men selv i bedste lineup er vi ikke et top 6 hold.
- Likes 2
Comment
Comment