Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    slut og vi halter allerede efter...hjemmekamp mod nordsjælland - det er altså en af de kampe der skal vindes hvis man vil luske sig med i top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

      Ja, og opgivende attituder hos spillerne. Det skal sgu` nok blive festligt. Og selvfølgelig mangler vi nogle profiler, men det plejer jo ikke at minimere de personlige fejl ...
      Hvor i hede hule helvede skulle Bernard hen ved det andet mål..? Dette kræver en ny træner - og det er ikke i morgen - men NU. Og så noget disciplin og gejst ind i holdet. Det ligner jo et U13 hold fra somewhere

      Comment


        Undrer mig over at Frø drømmer om udlandet.... det kan da kun være Sunny Beach eller Ibiza !

        Comment


          Fuuuuuuuuck, det var dårligt i 2. halvleg.

          Comment


            Efter at have set træningskampene, hvor nogle endda Jebali m.fl var med, så frygtede jeg dette. Det her stikker dybere og Alm ligner mindre og mindre manden som kan fører os fremad. Ved godt det kun er 1 kamp, men det ligner jo nøjagtigt, det meste af sidste sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Var det ikke ham der lige reddede os fra et 5-0 nederlag? Han er den sidste jeg vil klandre idag.
              Så du kampen ?

              Comment


                Håbløs kamp. På banen og fra bænken. Jeg er lige dele uimponeret af spillerne, Alm og BW!

                Nå ja, der er altid næste sæson…..

                Comment


                  Jammerligt! Men hvad kunne man egentlig regne med, af samme samling talentløshed på banen.

                  ”Hvis vi henter spillere, skal det være i Jebali klassen”

                  Min bare røv, det er som sædvanlig tomme ord.

                  Jeg tror alle omkring OB skal overveje seriøst, om de vil spille superliga næste sæson!

                  Bliver det her mon nogensinde til noget igen??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                    Jammerligt! Men hvad kunne man egentlig regne med, af samme samling talentløshed på banen.

                    ”Hvis vi henter spillere, skal det være i Jebali klassen”

                    Min bare røv, det er som sædvanlig tomme ord.

                    Jeg tror alle omkring OB skal overveje seriøst, om de vil spille superliga næste sæson!

                    Bliver det her mon nogensinde til noget igen??
                    Nok ikke. Det er den sørgelige sandhed. Savner da OB havde et ondt og brutalt hold. Nu har vi bare en samling karakterløse primadonnaer samt en træner og fodbolddirektør, der har det meste i munden, og en ledelse, der ikke er værd at nævne.

                    Ja ja da.

                    Comment


                      Var det ikke for Bernart to kæmpe redninger idag ja så havde vi tabt 0-4.

                      Ja ved godt han har skyld i det andet mål. Men obs 2 midterforsvarer står sgu også og snork sover og lader Skjellerup stå helt fri
                      Last edited by sjn; 18-07-2022, 20:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Efter at have set træningskampene, hvor nogle endda Jebali m.fl var med, så frygtede jeg dette. Det her stikker dybere og Alm ligner mindre og mindre manden som kan fører os fremad. Ved godt det kun er 1 kamp, men det ligner jo nøjagtigt, det meste af sidste sæson.
                        Hvilket vel også kan skyldes at det i store træk er de samme spillere?

                        Jeg tror, at du ville kunne ansætte en hvilken som helst træner, og han ville få det samme ud af dem. Du skal måske overveje at det her handler om TYPER, og en håbløs trupsammensætning, der bare bliver værre af at vores bedste forsvarsspiller og offensive kort er ude med skader.

                        Der findes ikke en træner i verden, der kan få stabile profiler ud af Kasper Larsen, Okosun og Skjelvik. Der findes ikke en træner der kan fjerne de begynderfejl som HC begår. Der findes ikke en træner i verden, der kan ændre Frøkjærs attitude. Han har bare ikke mentaliteten til at blive en topspiller. Talent, måske, men han har absolut intet fokus.

                        Ja, der findes givet trænere der kan få mere ud af holdet, end vi fik i dag, men aldrig nok til det ambitionsniveau som klubben vil have.

                        Der er simpelthen for lidt rygrad, som hver eneste kamp får et slag af den mængde af fejl som ustabile spillere uundgåeligt laver.

                        Uanset hvilken træner vi har.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Vi er helt nede på niveau med Vejlekampen. Der er lige 20 min I første halveg, hvor jeg tænker vi er ved at finde det. Desværre lukker vi det ned efter Charly dømmes korrekt offside og dykker ned på det der fuldstændig rædderlige bundniveau vi viser engang imellem, men alligevel sjældent på hjemmebane foran et velbesøgt stadion. Denne gang er det særligt bekymrende fordi vi virkelig ikke har et slagkraftigt mandskab. Nul angribere og flere offensive kræfter er ude og kommer jo ikke bare i form med et trylleslag, forsvarsmæssigt skal Bjørn og Kasper finde hinanden og med en usikker målmand bag sig kan det også have lidt udsigter. Tverskov med debut som erklæret anfører og han bærer det ikke med den ære og stolthed den slags fortjener. Okosun ved siden af ham sejler selvfølgelig, men der bliver slet ikke presset op og smadret igennem som vi eksempelvis så i pokalfinalen. Vi står for langt fra dem over hele linjen og det er sgu en anføres opgave som minimum at få forrest, men også få medspillerne med. I stedet raller vi rundt så pinligt at Alm og trænerteamet i desperation må gå totalt på kompromis med spillestil og smide BP og Okosun frem. Selv noget så simpelt som bare at smide bolde langt på dem bliver pisset væk med bolde ned bag dem eller direkte til fcn-spillere. Jeg plejer at være nogenlunde optimistisk, men med mindre vi går på kompromis og spiller en anden slags fodbold, så tror jeg vi taber indtil vi har 2-3 stykker mere i fin form eller at BW får købt noget vaskeægte kvalitet. De spillere vi har nu er enten ikke i form, ikke spillet ordentligt ind eller mest sandsynligt bare alt for ringe til at vi skal spille på en måde, hvor vi skal styre kampene. En betondefensiv med 3-5-2 og massere fysik kan måske redde et par grimme point, men det tror jeg næppe vi ændre til.

                          Comment


                            Det er godt nok en soergelig forfatning vi er I, og jeg har faktisk ogsaa mistet haaber paa at Alm kan aendret noget som helst uanset hvilken slags spillere han faar paa holdet. Han virker som om han er laast fast I en spillestil og ikke har talent til aendre spillet I forhold til dagen eller ligge en plan A, B og C. Vi spiller meget daarligt I hele kampen I dag, der er ingen tegn paa vi kommer tilbage I kampen og alligevel goer Alm intet foer efter 75 min.

                            Vores erfarende spillere er heller ikke gode nok. Sats paa de unge og byg paa med tiden. Desvaerre er det ogsaa ved at vaere tid til at bernat stepper op, men det ligner ikke han har lagt noget paa. Han fylder ikke meget og har problemer med placeringer flere gange.

                            Jeg er ikke mere "optimistisk" I aar end de tidligere aar efter denne kamp og er nok en anelse bekymret.

                            Vi mangler vildskab og fight paa banen og paa baenken.

                            Comment


                              Den her kamp er fuldstændigt billedet på hvad alt der er galt i OB og har været den seneste sæson.

                              Vi sværger til et koncept som tydeligt ikke fungerer eller som ikke én eneste spiller på holder passer til.
                              I sidste sæson vandt vi 4 kampe i hele grundspillet med samme tydelige problem, vi kan ikke true offensivt og når de andre hold har slået tilpas nok kontra mod et forsvar som ikke har kvalitet nok, ja så går det galt.
                              Udover det, har spillerne slet ikke mandsmod, vilje og hjerte nok til, trods alt at kunne fighte kampene igennem, hvis nogle kan huske 2-0 nederlaget til Vejle i sidste kamp i grundspillet, hvor nedrykningsfaren for alvor blev en realitet.

                              De har lært at spille første fase under Alm, men det kan alle trænere lære og det havde vi også under Kent, men i de næste faser sker der ingenting udover heldige tilfældigheder.
                              Jeg kan ihvertfald ikke huske et angreb med gode kombinationer i åbent spil som der bliver scoret på og da slet ikke flere gange i samme kamp.
                              Det er leverpostej med slatten bacon på toppen og over tid rykker så er det noget man rykker ned på.

                              Hvilke spillere skal ændre kamp billedet på enkelt mands situationer ? Breum en ung knægt på 18 år er den eneste jeg lige kan få øje på.
                              Simplethen for sløjt det her OB og Thorborg.
                              Der skal friske øjne på det her og nogle som er villige til at kaste de penge i det som potentialet og omgivelserne berettiger til.

                              Den hedder første div efter sæsonen hvis ikke der sker ændringer inde transfer vinduet lukker - Dét er helt sikkert !

                              Comment


                                Jeg kan slet ikke tåle at høre spillerne sige, at vi spillede "god fodbold" i dag. Hvad fanden er det trænerne står for og prædiker i hverdagen, hvis det her kan falde ind under den kategori?

                                Comment

                                Working...
                                X