Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    "Et OB hold som mange omkring Superligaen havde meget store forventninger til. De havde jo en dårlig sæson sidste år". Hold da kæft, hvilke planet har en journalist været nedfrosset på, når han siger sådan (hørt i P4). Vi har haft dårlige sæsoner i snart 10 år, og blandt andet i tipsbladet havde 7 eksperter (også journalister) dem i bunden af ligaen.

    Comment


      #92
      Jeg husker Bashkims kritik af Alms manglende fokus på træningen af offensive relationer, og en spiller (tror det var Frø?) der udtalte at der er en tendens blandt de offensive spillere til at kigge ned, tage det ekstra træk der formøbler en mulighed frem for at spille den større. Vores offensiv er fuldstændig tandløs og fantasiforladt uden Jebali, og Frø samt Sabbis (som dog ikke er på banen i dag) præstationer og deres tendenser til at træffe de forkerte beslutninger får mig til at tænke på om Kadrii havde fat i noget i sin tid…eller om jeg er blevet tiltagende kritisk overfor Alm og den stilstand vi har været i, en enkelt pokalfinale til trods

      Comment


        #93
        1 chance på dødbold har man skabt på 74 min.

        Det er simpelthen under al kritik !

        Konceptet virker ikke nøjagtigt som sidste sæson

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Jeg husker Bashkims kritik af Alms manglende fokus på træningen af offensive relationer, og en spiller (tror det var Frø?) der udtalte at der er en tendens blandt de offensive spillere til at kigge ned, tage det ekstra træk der formøbler en mulighed frem for at spille den større. Vores offensiv er fuldstændig tandløs og fantasiforladt uden Jebali, og Frø samt Sabbis (som dog ikke er på banen i dag) præstationer og deres tendenser til at træffe de forkerte beslutninger får mig til at tænke på om Kadrii havde fat i noget i sin tid…eller om jeg er blevet tiltagende kritisk overfor Alm og den stilstand vi har været i, en enkelt pokalfinale til trods
          Synes da CH gør det godt, og forstår sin rolle

          Comment


            #95
            Alt for sent han skifter, min tillid til Alm er ikke blevet større efter i dag
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #96
              Så ligner vi Horsens

              Comment


                #97
                Paulsen er simpelthen foran Kjerrumgaard i angriber-hierarkiet. Hvorfor har man overhovedet rykket ham op så?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Alt for sent han skifter, min tillid til Alm er ikke blevet større efter i dag
                  Enig og det virker som om han ikke har en plan B og hvis han har, kommer det alt for sent til udtryk.

                  Comment


                    #99
                    der var så en plan B - men hvorfor venter han SÅ længe? Vi er bagud og det er en hjemmekamp der skal give 3 point...og nu så med skjelvik som midtstopper...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Så ligner vi Horsens
                      Gid vi havde lige så mange point som dem ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Enig og det virker som om han ikke har en plan B og hvis han har, kommer det alt for sent til udtryk.
                        Tvivler snart på Alm har en plan A overhovedet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          muligvis ikke - men noget skal der jo ske...få dog som minimum nogle friske kræfter ind....
                          Helt enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Synes da CH gør det godt, og forstår sin rolle
                            CH har gjort det fint, og jeg anfægter ikke at enkelte spillere kan gøre det godt og nogle (Jebali) oftere end andre (Frø fx). Det føles bare ikke som om at der er systematik i vores offensive spil, men at vi håber på tryllerier fra vores individualister (Jebali, Sabbi og Frø), hvilket vi har en del af. Selv Mucolli-købet blev præsenteret med den vinkel, at han kunne give noget X-faktor. Jeg har naturligvis intet imod x-faktor, tværtimod, men x-faktor skal supplere et system snarere end at være fundamentet for vores offensive spil, hvilket bedømt ud fra spil og indkøb virker til at være tilfældet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Paulsen er simpelthen foran Kjerrumgaard i angriber-hierarkiet. Hvorfor har man overhovedet rykket ham op så?
                              ja - og man signede ham for 3 år - troede det var en spiller man havde høje forventninger til...måske man skulle få sent ham på leje hurtigst muligt

                              Comment


                                Det var en kamp der skal give 3 point. Godt nok en ringe forestilling.
                                NT må åbne pungen eller droppe take om top 6 i dårlige sæsoner.

                                Comment

                                Working...
                                X