Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Fortæl mig mere om, hvordan Okosun helt klart er dygtig nok til at spille 6er med masser aktioner på bolden...

    Comment


      #17
      Okosun laver dårlig tilbagelevering til Kasper Larsen, den sidder så skævt at det vil kræve en hurtig forsvarsspiller at afværge den. KL taber godt tre meter mod Nuamah på fire meters løb, og så er han alene igennem og kan score.

      1:1 de samme fejl og udfordringer som sidste sæson.

      Comment


        #18
        NUUUUUUUUUUUJ overligger!

        Comment


          #19
          Jeg så lige bashkim.....

          Comment


            #20
            Der er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
            Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
            kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
            ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.

            jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.

            Comment


              #21
              Kadrii småskadet?

              Comment


                #22
                … ikke overraskende samme spil koncept som giver nul skud på mål statistikken. Hvis det var det “offensive” element strategien handlede om, så er jeg slemt skuffet her et år efter.
                Som kamp billedet er nu, kan OB kun vinde ved en kæmpe Nordsjælland fejl og eller på dødbold.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Der er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
                  Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
                  kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
                  ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.

                  jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.
                  Problemet er at udfordringerne er fuldstændig de samme. Vi sidder på spillet og kombinerer godt, indtil vi laver en fejl i opspillet og er for langsomme.

                  Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.

                  Comment


                    #24
                    Fiks afslutning fra Frø

                    Comment


                      #25
                      Vi er bedre med og SLs bedst klædte direktør

                      Comment


                        #26
                        Kasper Larsen kunne ikke spille sig på et godt første divisions hold. Kæft han er let at sætte

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Problemet er at udfordringerne er fuldstændig de samme. Vi sidder på spillet og kombinerer godt, indtil vi laver en fejl i opspillet og er for langsomme.

                          Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.
                          Men når man ikke forstærker truppen. Så får man mere af det samme.
                          Klart vi bliver bedre med Jebali, Ivan,Sabbi og Max, men selv i bedste lineup er vi ikke et top 6 hold.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Vi er bedre med og SLs bedst klædte direktør
                            Det bringer minder tilbage til Torben Storm

                            Comment


                              #29
                              Har Mickelson betalt entre? Han kigge jo fodbold.

                              Comment


                                #30
                                Wow hvor er Kasper Larsen dog en direkte skandale. Okosun ligeså

                                Comment

                                Working...
                                X