Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 14/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 14/7

    Uffff.. Det huer mig ikke at skulle skrive det.. Men Jebali udgik med skade idag efterfulgt af begge læger som var i Ådalen.
    Midt under noget 11 mod 11 hvor det lignede A mod B.

    Der blev lige stille 30 sekunder og trænerteamet måtte stikke hovederne sammen for at lægge nye planer. Man kunne godt se at det skabte lidt uro..

    Før Jebalis skade var det

    HC Bernat
    Nico KL BP JS
    Okosun Tver
    Charly Jebali Breum
    Kadrii

    Charly skiftede med Sander under spillet og Breum gik i højre

    Efter var det

    HC Bernat
    NM KL BP JS
    Okosun Tver
    Breum Frø Sander
    Kadrii

    Men der er helt sikker ikke lagt noget 100% fast mht de 4 forreste. Vi må se om det bare var en forskrækkelse med Jebali eller noget der er mere alvorligt. Men han så ikke glad ud

    Så var Momo Diarra på besøg idag og fik den helt store rundtur af Steffen. Lød til at han idag var fodboldinvalid. Men ellers en voksen flot fyr.

    Så efter min vurdering er 4 ud af 10 marksspillere(som startede pokalfinalen) ude til kampen mod FCN: Fenger,Jebali,Ivan og Sabbi. Frø spiller heller ikke fuld tid. Det var umiddelbart heller ikke meningen at han skulle starte inde.

    Jeg er lidt bekymret

    #2
    Og nej….

    Det er ikke Blonds skyld….

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Uffff.. Det huer mig ikke at skulle skrive det.. Men Jebali udgik med skade idag efterfulgt af begge læger som var i Ådalen.
      Midt under noget 11 mod 11 hvor det lignede A mod B.

      Der blev lige stille 30 sekunder og trænerteamet måtte stikke hovederne sammen for at lægge nye planer. Man kunne godt se at det skabte lidt uro..
      Sindssyg nyhed at komme med... Den berømte bredde på de offensive pladser ser da ud til at komme hurtigt i spil.

      Comment


        #4
        Kadrii på toppen alligevel .. og også senest i træningskamp …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Glæder mig til at vi ikke løber ind i skader. Tusind tak for træningsrapporterne, men hvor er det bitter læsning nogen gange.

          Comment


            #6
            Lidt fra Sportfyn om dagens træning

            https://fyens.dk/artikel/bæven-i-ob-...gik-af-træning

            Comment


              #7
              Jeg tror vi er mange der er bekymrede, og også var det inden Jebali udgik. Vi har en anstændig start11’er, men nøj hvor er det skrøbeligt når nøglespillerne er ude.

              Comment


                #8
                Nogen der overværer træning og kan berette om Jebali er med?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nogen der overværer træning og kan berette om Jebali er med?
                  Jebali er desværre ingen steder at se i dag.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg

                    Jebali er desværre ingen steder at se i dag.
                    Hvad med Kante?
                    siden 1887

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Hvad med Kante?
                      Han kommer først i morgen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg

                        Jebali er desværre ingen steder at se i dag.
                        Dohhh. Det lignede desværre også noget man bare ikke lige kunne massere væk.

                        Tak

                        Comment


                          #13
                          Det er muligt, andre fans tænker det samme om deres klub, da det jo for de fleste er den eneste klub, man følger tæt.

                          Men for pokker, jeg synes, vi har flere skader end hvad der med rimelighed kan forventes. Med tanke på hvor latterligt dyre fodboldspillere er, så ville det nok være en ret god investering med nogle flere (og bedre?) folk til sundhedsstaben.

                          Med mindre jeg grundet diverse bias har stirret mig blind på situationen, og skadesfrekvensen er inden for normalen. Det er bestemt en mulighed.
                          Last edited by Jungledyret; 16-07-2022, 12:00.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det er muligt, andre fans tænker det samme om deres klub, da det jo for de fleste er den eneste klub, man følger tæt.

                            Men for pokker, jeg synes, vi har flere skader end hvad der med rimelighed kan forventes. Med tanke på hvor latterligt dyre fodboldspillere er, så ville det nok være en ret god investering med nogle flere (og bedre?) folk til sundhedsstaben.

                            Med mindre jeg grundet diverse bias har stirret mig blind på situationen, og skadesfrekvensen er inden for normalen. Det er bestemt en mulighed.
                            men problemet er når man kun har 2 top top spillere og når de er ude, så koster det. Man kan kun håbe på stolpe ind.

                            Comment


                              #15
                              Kan se i følge træningsplanen, så træner OB i morgen kl 16, nogle der ved om det er på stadion eller stadig i ådalen.

                              Comment

                              Working...
                              X