Uffff.. Det huer mig ikke at skulle skrive det.. Men Jebali udgik med skade idag efterfulgt af begge læger som var i Ådalen.
Midt under noget 11 mod 11 hvor det lignede A mod B.
Der blev lige stille 30 sekunder og trænerteamet måtte stikke hovederne sammen for at lægge nye planer. Man kunne godt se at det skabte lidt uro..
Før Jebalis skade var det
HC Bernat
Nico KL BP JS
Okosun Tver
Charly Jebali Breum
Kadrii
Charly skiftede med Sander under spillet og Breum gik i højre
Efter var det
HC Bernat
NM KL BP JS
Okosun Tver
Breum Frø Sander
Kadrii
Men der er helt sikker ikke lagt noget 100% fast mht de 4 forreste. Vi må se om det bare var en forskrækkelse med Jebali eller noget der er mere alvorligt. Men han så ikke glad ud
Så var Momo Diarra på besøg idag og fik den helt store rundtur af Steffen. Lød til at han idag var fodboldinvalid. Men ellers en voksen flot fyr.
Så efter min vurdering er 4 ud af 10 marksspillere(som startede pokalfinalen) ude til kampen mod FCN: Fenger,Jebali,Ivan og Sabbi. Frø spiller heller ikke fuld tid. Det var umiddelbart heller ikke meningen at han skulle starte inde.
Jeg er lidt bekymret
Midt under noget 11 mod 11 hvor det lignede A mod B.
Der blev lige stille 30 sekunder og trænerteamet måtte stikke hovederne sammen for at lægge nye planer. Man kunne godt se at det skabte lidt uro..
Før Jebalis skade var det
HC Bernat
Nico KL BP JS
Okosun Tver
Charly Jebali Breum
Kadrii
Charly skiftede med Sander under spillet og Breum gik i højre
Efter var det
HC Bernat
NM KL BP JS
Okosun Tver
Breum Frø Sander
Kadrii
Men der er helt sikker ikke lagt noget 100% fast mht de 4 forreste. Vi må se om det bare var en forskrækkelse med Jebali eller noget der er mere alvorligt. Men han så ikke glad ud
Så var Momo Diarra på besøg idag og fik den helt store rundtur af Steffen. Lød til at han idag var fodboldinvalid. Men ellers en voksen flot fyr.
Så efter min vurdering er 4 ud af 10 marksspillere(som startede pokalfinalen) ude til kampen mod FCN: Fenger,Jebali,Ivan og Sabbi. Frø spiller heller ikke fuld tid. Det var umiddelbart heller ikke meningen at han skulle starte inde.
Jeg er lidt bekymret
Comment