Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Paulsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

En hård mand på banen, der både kunne give noget fysik og tage imod, men aldrig som et dumt svin eller en der tuder. Det var der fanme mange der kunne lære af i dagens fodbold!

En mand der kun har misset 5 kampe i trøjen grundet skader, dels en hjernerystelse. Det er sgu stærkt, trods han jo har bøvlet lidt med anklen. Tænker, at mange nok på stående fod husker ham som værende mere ude med skader end han faktisk har været. Det har altid fulgt ham lidt det "rygte".

God vind til krigeren.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Tak til Paulsen. Kæmpe hjerte og mega respekt herfra. Jeg blev skudt i skoene (af et kvaj) allerede sidst i 1. division, hvor jeg påstod han ikke var god nok og skulle ud af start 11'eren, at jeg ikke havde forstand på fodbold. Fred være med det.
      Men wauw.. sikke et fighter hjerte og sikke en holdkammerat. God vind fremover.

Comment

Tak for alt Bjørninho! En fighter af Guds nåde vi kommer til at savne.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Den eneste OB’er fundet værdig til en trøje med navn herhjemme de seneste mange år. Jeg vil altid ærgre mig over Jesper Hansen ikke fik ham til klubben i de unge år.
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Kæmpe respekt til ham for hans altid tilstede værende kampgejst, han er den sidste viking. Måske der kunne opstå en mulighed i fremtiden for at ansætte ham i klubbens staff? Tak for alt, Björn.

Comment

Working...
            X