"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Måske ikke men bare det at man har 11 spillere til de 11 pladser de er ment til at spille er vel en forbedring .. at man ikke skal have Skjelvik centralt eller andre nødløsninger fra start..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Måske ikke men bare det at man har 11 spillere til de 11 pladser de er ment til at spille er vel en forbedring .. at man ikke skal have Skjelvik centralt eller andre nødløsninger fra start..
Ikke den store profil som jeg havde håbet på. Har dog altid godt kunne li' Bjørn som spiller og han kan kun være bedre end Larsen og Skjelvik. Ham og Ivan kunne sikkert blive gode sammen med Tverskov foran
Ikke den store profil som jeg havde håbet på. Har dog altid godt kunne li' Bjørn som spiller og han kan kun være bedre end Larsen og Skjelvik. Ham og Ivan kunne sikkert blive gode sammen med Tverskov foran
Vi må se hvad KL siger til 5 måneder på bænken. Kunne godt få ham til at søge væk. Så kan vi opgradere igen
Hvis nogen er lunkne, vil jeg anbefale at læse kommentarerne til Hammarbys afskedstweet inkl de mange citattweets. Han er decideret elsket og en skriver, at aftenens kamp var hans bedste siden Tyskland og måske en af de bedste ever
Hvis nogen er lunkne, vil jeg anbefale at læse kommentarerne til Hammarbys afskedstweet inkl de mange citattweets. Han er decideret elsket og en skriver, at aftenens kamp var hans bedste siden Tyskland og måske en af de bedste ever
Har også ret god indstilling, men tænker ikke han er ung eller på top 6 niveau. Men helt sikkert bedre end KL.
Norge er jo lidt lavere niveau
Comment