Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-VB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Problemet er jo, at det ikke "kun" er denne ene træningskamp, det var galt imod Horsens plus i størstedelen af sidste sæson. Der skulle jo gerne være lidt fremgang at spore. Nej, men at stille op på den måde, når det har vist sig ikke, at fungerer er naivt samt mangle på indsigt.
Jeg siger ikke alt er perfekt, men jeg kommer ikke til at slibe leen på baggrund af to træningskampe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men det er jo heller ikke det vi kommer til at spille sæsonen igennem med. Det er da helt vildt en gravstemning en træningskamp kan give herinde.
Der er en del i truppen som ikke er gode nok, uanset om man vil være positiv.
Der erfolk i start 11 som er direkte ringe
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er som vi ved. Nico, jørgen, KL, BK og Sander er ikke gode nok.
Altså man køber ikke bedre spillere og erstatter de svage punkter, man henter noget ungt og uprøvet som reserve for de dårlige spillere.
Meget smartere end Hemme’s plan med at træne hårdere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Selvfølgelig ved Alm da godt, det ikke er den optimale opstilling i forsvaret. Men hvis planen er at spille med Tverskov på midten i størstedelen af sæsonen giver det da mening at spille ham der i opstarten også og få de relationer på plads. Så kommer BP forhåbentlig til en af de næste dage, og så ryger han direkte ind i stedet for Jørgen.
Jeg siger ikke alt er perfekt, men jeg kommer ikke til at slibe leen på baggrund af to træningskampe.Last edited by Mwape; 09-07-2022, 14:18.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
BW’s plan lyder til at være at hente nogle unge så som King og Grubbe, til at presse dem til pludselig at blive bedre. Og så lukker vi færre mål ind.
Altså man køber ikke bedre spillere og erstatter de svage punkter, man henter noget ungt og uprøvet som reserve for de dårlige spillere.
Meget smartere end Hemme’s plan med at træne hårdere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Synes faktisk vi skal starte sæsonen med en del af de yngre i start 11. Hvis de falder igennem i løbet af kampen kan man sætte de "rutinerede" ind. Foretrækker det i stedet for "the usual suspects", som kører videre i samme sløve spor !
I OB kører konceptet “ vi skal lige sikre top 6” med de rutinerede. Når det kikser afløses det af “ vi skal lige sikre overlevelse” når det er sikret er sæsonen gået.
Underligt at vi ikke har udviklet en eneste markspiller siden Falk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvor savner jeg dog det gode gamle forsvar med Schjönberg, Hansen, Hemmingsen, Detlefsen og Nedergaard, som bare skrællede igennem
- Likes 1
Comment
-
Hold nu kæft den defensiv stinker. De bringer intet offensivt og er svage defensivt. Ikke fordi der ikke bliver kæmpet. Men der mangler simpelthen kvalitet på mange pladser. Idag var Jebali og Okosun de bedste IMO. Tverskov var også god i 1. Halvleg
Dagens overraskelse var helt klart Agon. Super godt indhop.
Dagens skuffelser var hele bagkæden og Sander S
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHold nu kæft den defensiv stinker. De bringer intet offensivt og er svage defensivt. Ikke fordi der ikke bliver kæmpet. Men der mangler simpelthen kvalitet på mange pladser. Idag var Jebali og Okosun de bedste IMO. Tverskov var også god i 1. Halvleg
Dagens overraskelse var helt klart Agon. Super godt indhop.
Dagens skuffelser var hele bagkæden og Sander S
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Så enig og til dem der så siger, at det også var klassespillere, i forhold til dem, vi har nu, så har de selvfølgelig ret. Omvendt, så vil jeg sige, at jeg ønskede, at vi bare havde spillere, der spillede med samme entusiasme og viljestyrke som dem, du her nævner. De spillere der starter for os virker, for det meste, sådan middle-of-the-road agtige, går det, så går det, og hvis det ikke går, så får vi alligevel vores løn. Der mangler i den grad tænding og vilje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Blød mellemvare. Kæmper fint og gør hvad han kan. Det fungerer bare ikke
- Likes 1
Comment
Comment