Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvilken målmand taler du om
    Dem begge vel egentlig

    Aner faktisk ikke hvem der står for Vejle... Men ser dog ringere ud end Bernat.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

      Må ærligt indrømme, lige siden den dag han gjorde JJT til anfører, har jo totalt tabt respekten for Alm. Tverskov er den eneste logiske anfører for OB. Har været i OB i mange år, kender klubben, kender fans og er velanset blandt fans. Kommunikere fint på banen og sammen med Jebali vores klart bedste spiller. Og så den der Kadrii som 9ér.... Håbløst
      Alle de kriterier opfyldte JJ jo også. Og så havde han været med gennem opstarten.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Enig, det undrer mig, at man åbenbart ikke har lært meget af sidste sæson.Det ser i hvert fald sådan ud.
        Et midterforsvar med KL og Jørgen, det er seriøst noget man kan rykke den med.

        Comment


          #79
          I forhold til ALM, så er det rigtigt at truppen er elendigt sat sammen. Men det er i mine øjne dybt godnat,at sætte KL og JS sammen i forsvaret. Især når det har vist store usikkerheder med dem og så Joel King på vb. Så må man indtil vores serber er tilbage og/eller vi får en forstærkningen, have JT tilbage i midterforsvaret som en midlertidig løsning. Det andet her er jo rystende usikkert. Ikke mindst når vi skal møde bedre modstandere end Horsens samt Vejle.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Et midterforsvar med KL og Jørgen, det er seriøst noget man kan rykke den med.
            Men det er jo heller ikke det vi kommer til at spille sæsonen igennem med. Det er da helt vildt en gravstemning en træningskamp kan give herinde.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              I forhold til ALM, så er det rigtigt at truppen er elendigt sat sammen. Men det er i mine øjne dybt godnat,at sætte KL og JS sammen i forsvaret. Især når det har vist store usikkerheder med dem og så Joel King på vb. Så må man indtil vores serber er tilbage og/eller vi får en forstærkningen, have JT tilbage i midterforsvaret som en midlertidig løsning. Det andet her er jo rystende usikkert. Ikke mindst når vi skal møde bedre modstandere end Horsens samt Vejle.
              Forsvaret er jo også håbløst langsomt... hvis man skal måle en 100 meter tid på dem, skal man ikke bruge et stopur, men en afrivningskalender

              Comment


                #82
                Skiftevis sjuskede afleveringer og fremragende kombinationer. Men hold nu op nogle afbrændere.

                Alt ligner det, det plejer

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Men det er jo heller ikke det vi kommer til at spille sæsonen igennem med. Det er da helt vildt en gravstemning en træningskamp kan give herinde.
                  Problemet er jo, at det ikke "kun" er denne ene træningskamp, det var galt imod Horsens plus i størstedelen af sidste sæson. Der skulle jo gerne være lidt fremgang at spore. Nej, men at stille op på den måde, når det har vist sig ikke, at fungerer er naivt samt mangle på indsigt.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Alle de kriterier opfyldte JJ jo også. Og så havde han været med gennem opstarten.
                    Det er sandt. Men Tverskov var jo også viceanfører sæsonen før, hvor Janus var skadet konstant. Så han var jo egentlig reelt anfører. Desuden var JJT ikke særligt god. Han minder for mig om Jorginho, en langsom og nærkamp svag spiller med et godt blik for spillet.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Skiftevis sjuskede afleveringer og fremragende kombinationer. Men hold nu op nogle afbrændere.

                      Alt ligner det, det plejer
                      Det må man sige. Vi mangler skarphed og det har vi gjort i over 10 år nu. Og vores forsvar er hullet som en si.

                      Comment


                        #86
                        3-1 til Horsens
                        3-2 til Vejle.

                        Godt nok en dårlig opstart. Jeg synes egentlig de sidste 20 min var ret gode, der blev skabt en god slat muligheder. Skarpheden har vi bare overhovedet ikke.

                        Comment


                          #87
                          Hvor savner jeg dog det gode gamle forsvar med Schjönberg, Hansen, Hemmingsen, Detlefsen og Nedergaard, som bare skrællede igennem

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Et midterforsvar med KL og Jørgen, det er seriøst noget man kan rykke den med.
                            Et cf med bare en af dem kan rykke ud

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det må man sige. Vi mangler skarphed og det har vi gjort i over 10 år nu. Og vores forsvar er hullet som en si.
                              Målmanden skal jo også til dels dirigere forsvaret. Men gør han det? Og kan det tænkes at hans blundere påvirker det i forvejen ikke for stabile forsvar?
                              Det er klart at forsvaret er bedre, når de rigtige spillere spiller de rette pladser, men alligevel.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                                Det er sandt. Men Tverskov var jo også viceanfører sæsonen før, hvor Janus var skadet konstant. Så han var jo egentlig reelt anfører. Desuden var JJT ikke særligt god. Han minder for mig om Jorginho, en langsom og nærkamp svag spiller med et godt blik for spillet.
                                Jeg ville nu umiddelbart ikke sige nej tak til Jorginho hvis han stillede op i Ådalen.

                                Comment

                                Working...
                                X