Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg ville nu umiddelbart ikke sige nej tak til Jorginho hvis han stillede op i Ådalen.
    Sikker ? Med de forventninger mange har herinde, tror jeg du er på en for lav hylde eller to
    Last edited by Online; 09-07-2022, 14:09.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Problemet er jo, at det ikke "kun" er denne ene træningskamp, det var galt imod Horsens plus i størstedelen af sidste sæson. Der skulle jo gerne være lidt fremgang at spore. Nej, men at stille op på den måde, når det har vist sig ikke, at fungerer er naivt samt mangle på indsigt.
      Selvfølgelig ved Alm da godt, det ikke er den optimale opstilling i forsvaret. Men hvis planen er at spille med Tverskov på midten i størstedelen af sæsonen giver det da mening at spille ham der i opstarten også og få de relationer på plads. Så kommer BP forhåbentlig til en af de næste dage, og så ryger han direkte ind i stedet for Jørgen.
      ​​​​​​Jeg siger ikke alt er perfekt, men jeg kommer ikke til at slibe leen på baggrund af to træningskampe.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Men det er jo heller ikke det vi kommer til at spille sæsonen igennem med. Det er da helt vildt en gravstemning en træningskamp kan give herinde.
        11 år, er jo ikke et par træningskampe.
        Der er en del i truppen som ikke er gode nok, uanset om man vil være positiv.
        Der erfolk i start 11 som er direkte ringe

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det er som vi ved. Nico, jørgen, KL, BK og Sander er ikke gode nok.
          BW’s plan lyder til at være at hente nogle unge så som King og Grubbe, til at presse dem til pludselig at blive bedre. Og så lukker vi færre mål ind.

          Altså man køber ikke bedre spillere og erstatter de svage punkter, man henter noget ungt og uprøvet som reserve for de dårlige spillere.

          Meget smartere end Hemme’s plan med at træne hårdere.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Selvfølgelig ved Alm da godt, det ikke er den optimale opstilling i forsvaret. Men hvis planen er at spille med Tverskov på midten i størstedelen af sæsonen giver det da mening at spille ham der i opstarten også og få de relationer på plads. Så kommer BP forhåbentlig til en af de næste dage, og så ryger han direkte ind i stedet for Jørgen.
            ​​​​​​Jeg siger ikke alt er perfekt, men jeg kommer ikke til at slibe leen på baggrund af to træningskampe.
            Det er jo ikke "kun" i de 2 træningskampe, at forsvaret har lukket massivt mange mål ind. Det gjorde vi ofte i sidste sæson, det er jo der hoved problemet er. Desuden så bliver flere af vores forsvarsspillere skadet, så JT vil uden tvivl være nødsaget til også, at spille i forsvaret. Med mindre at vi får en klar forstærkning til midtterforsvaret, hvilket jeg mere end håber på ellers bliver det en kamp om, at undgå nedrykning. Eftersom Alm åbenlyst ikke formår, at lukke det hullet forsvar, med de nuværende spillere som han har til sin rådighed.
            Last edited by Mwape; 09-07-2022, 14:18.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              BW’s plan lyder til at være at hente nogle unge så som King og Grubbe, til at presse dem til pludselig at blive bedre. Og så lukker vi færre mål ind.

              Altså man køber ikke bedre spillere og erstatter de svage punkter, man henter noget ungt og uprøvet som reserve for de dårlige spillere.

              Meget smartere end Hemme’s plan med at træne hårdere.
              Synes faktisk vi skal starte sæsonen med en del af de yngre i start 11. Hvis de falder igennem i løbet af kampen kan man sætte de "rutinerede" ind. Foretrækker det i stedet for "the usual suspects", som kører videre i samme sløve spor !

              Comment


                #97
                Underholdende

                Vejle besejrede OB i underholdende testkamp (bold.dk)

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Synes faktisk vi skal starte sæsonen med en del af de yngre i start 11. Hvis de falder igennem i løbet af kampen kan man sætte de "rutinerede" ind. Foretrækker det i stedet for "the usual suspects", som kører videre i samme sløve spor !
                  Enig, har jeg håbet i årevis. Vil være langt mere acceptabelt at tabe med unge folk, som så kan udvikle sig hen over sæsonen. Se blot Klynge som har haft en rigtig fin udvikling.
                  I OB kører konceptet “ vi skal lige sikre top 6” med de rutinerede. Når det kikser afløses det af “ vi skal lige sikre overlevelse” når det er sikret er sæsonen gået.
                  Underligt at vi ikke har udviklet en eneste markspiller siden Falk.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Hvor savner jeg dog det gode gamle forsvar med Schjönberg, Hansen, Hemmingsen, Detlefsen og Nedergaard, som bare skrællede igennem
                    Så enig og til dem der så siger, at det også var klassespillere, i forhold til dem, vi har nu, så har de selvfølgelig ret. Omvendt, så vil jeg sige, at jeg ønskede, at vi bare havde spillere, der spillede med samme entusiasme og viljestyrke som dem, du her nævner. De spillere der starter for os virker, for det meste, sådan middle-of-the-road agtige, går det, så går det, og hvis det ikke går, så får vi alligevel vores løn. Der mangler i den grad tænding og vilje.

                    Comment


                      Hold nu kæft den defensiv stinker. De bringer intet offensivt og er svage defensivt. Ikke fordi der ikke bliver kæmpet. Men der mangler simpelthen kvalitet på mange pladser. Idag var Jebali og Okosun de bedste IMO. Tverskov var også god i 1. Halvleg

                      Dagens overraskelse var helt klart Agon. Super godt indhop.

                      Dagens skuffelser var hele bagkæden og Sander S

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hold nu kæft den defensiv stinker. De bringer intet offensivt og er svage defensivt. Ikke fordi der ikke bliver kæmpet. Men der mangler simpelthen kvalitet på mange pladser. Idag var Jebali og Okosun de bedste IMO. Tverskov var også god i 1. Halvleg

                        Dagens overraskelse var helt klart Agon. Super godt indhop.

                        Dagens skuffelser var hele bagkæden og Sander S
                        Enig, men hvad med BK ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          Så enig og til dem der så siger, at det også var klassespillere, i forhold til dem, vi har nu, så har de selvfølgelig ret. Omvendt, så vil jeg sige, at jeg ønskede, at vi bare havde spillere, der spillede med samme entusiasme og viljestyrke som dem, du her nævner. De spillere der starter for os virker, for det meste, sådan middle-of-the-road agtige, går det, så går det, og hvis det ikke går, så får vi alligevel vores løn. Der mangler i den grad tænding og vilje.
                          Jeps og selv efter en træningskamp kan jeg love dig for at deres trøjer ikke var rene... der var altid fight over hele linjen selv på en dårlig dag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Enig, men hvad med BK ?
                            Desværre den samme BK, vi har set snart længe. Ingen tro på tingene, havde et ok forsøg, men ellers kører det bare slet ikke for ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Enig, men hvad med BK ?
                              Blød mellemvare. Kæmper fint og gør hvad han kan. Det fungerer bare ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Blød mellemvare. Kæmper fint og gør hvad han kan. Det fungerer bare ikke
                                Enig i betragtningerne og kommentarerne om denne kamp fra dig idag. Især BK er meget passende. Ikke helt uduelig, men mangler noget for at bryde ordentligt igennem. Derudover så synes egentlig Joel King var udmærket. Jeg missede dog de første 25 min cirka og lidt af anden halvleg. Ayo klart min MOM.

                                Comment

                                Working...
                                X