Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

    thesheep:lugter lidt af en and denne her. Hvis vi havde en kontrakt med ham ville der være nogle medier der havde opfanget det allerede
    Den er god nok.

    Fra den 1/1

    Comment


      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

      Nu er det jo ikke Messi vi signer..

      det behøver ikke at betyde..

      vi ser i morgen

      Comment


        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

        Nogen der har set hans kamp i dag, og kan beskrive hvordan han spillede?

        Comment


          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

          Jeg så kampen. Han gjorde det fint. Ikke sådan at han var en klasse over alle andre men godt..

          han er en midtbane boks til boks spiller med super energi og fin teknik.

          Minder meget om en Spelmann type med en snert af Schoop. Han løb hele tiden og jeg tror ikke at der var et græsstrå der ikke blev berørt af hans støvler i dag.. Lidt overdrevet måske men arbejde overalt.

          Han virker dog ikke særlig målfarlig

          Comment


            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

            fmprOB:Jeg så kampen. Han gjorde det fint. Ikke sådan at han var en klasse over alle andre men godt..

            han er en midtbane boks til boks spiller med super energi og fin teknik.

            Minder meget om en Spelmann type med en snert af Schoop. Han løb hele tiden og jeg tror ikke at der var et græsstrå der ikke blev berørt af hans støvler i dag.. Lidt overdrevet måske men arbejde overalt.

            Han virker dog ikke særlig målfarlig
            Okay, mange tak :)

            Meget samme beskrivelse, som der tidligere har været fremme om ham, så den er nok god nok. En god teknisk og løbestærk boks til boks spiller.

            Comment


              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

              Hvis vi nu får ham, så der en del til midtbanen, men kunne det tænkes at vi rykker Jacob s ud på venstre kanten, som jeg mener han har gjort før, selvfølgelig hvis Emil bliver solgt.

              Comment


                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                Schoop er IKKE kantspiller og vil i min verden være hul i hovedet at spille med ham der

                Comment


                  Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                  Viggo Jensen GUD:Hvis vi nu får ham, så der en del til midtbanen, men kunne det tænkes at vi rykker Jacob s ud på venstre kanten, som jeg mener han har gjort før, selvfølgelig hvis Emil bliver solgt.
                  Er del til midtbanen? I forhold til at vi spiller med 3 centrale midtbanespillere nu synes jeg ikke vi har for mange. Hvis vi parkerer Skulason på den VB han er tiltænkt er der Spellmann, Schoop, Vadocz, Momo og evt. Azer. Det er ikke for mange til 2-3 pladser i mine øjne, specielt ikke når Vadocz og Diarra pt. ikke har niveau til at spille derinde.

                  Jeg kunne godt tænke mig, når Schoop komme tilbage, at han kunne få chancen på den offensive midtbane, som er hans idealposition. Her kunne han få lov at vise sine spidskompetencer som er overblikket og de afgørende pasninger, som vi desværre ikke har set alt for lidt til pga. af de store defensive pligter der har hæmmet ham. Med Spellmann, Ari og Azer har vi i hvert fald muligheden for at frigøre Schoop til en mere offensiv rolle, som jeg er overbevist om vil klæde ham.

                  Vadocz liggende bag angriberen er bestemt ikke løsningen i mine øjne. Han bringer ingen fart, ingen løb og ingen afgørende pasninger. I øjeblikket er han kun brugbar til at sparke bolden op på i hovedet, eller til at stå på det rigtige sted i feltet en sjælden gang. Schoop er en spiller med god fart, en kæmpe stor motor og næse for at sætte andre spillere i scene og slå de rigtige afleveringer.

                  Jeg håber på, at vi får rystet posen lidt offensivt de kommende kampe, for med både Skoubo og Vadocz fremme bliver vi alt for stillestående ofte, og vi får slet ikke udnyttet potentialet i Larsen og Falk offensivt.

                  Comment


                    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                    Viggo Jensen GUD:Hvis vi nu får ham, så der en del til midtbanen, men kunne det tænkes at vi rykker Jacob s ud på venstre kanten, som jeg mener han har gjort før, selvfølgelig hvis Emil bliver solgt.
                    Schoop er IKKE god nok til kanten i Superligaen. Han skal spille centralt.

                    Comment


                      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                      bageren:
                      Viggo Jensen GUD:Hvis vi nu får ham, så der en del til midtbanen, men kunne det tænkes at vi rykker Jacob s ud på venstre kanten, som jeg mener han har gjort før, selvfølgelig hvis Emil bliver solgt.
                      Schoop er IKKE god nok til kanten i Superligaen. Han skal spille centralt.
                      han har da spillet der ude før OB ik

                      Comment


                        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                        WhyNot?:Nogen der har set hans kamp i dag, og kan beskrive hvordan han spillede?
                        Har ikke set kampen, men ifølge livescore havde han en assist ved 0-1 målet.

                        Comment


                          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                          Løvkvist_jr.:
                          WhyNot?:Nogen der har set hans kamp i dag, og kan beskrive hvordan han spillede?
                          Har ikke set kampen, men ifølge livescore havde han en assist ved 0-1 målet.
                          Han sparkede et (godt) hjørnespark, der blev headet ind.

                          Highlights: http://onside.dk/nordicbet-ligaen/tv-fredericia-vejle-1-1-se-hoejdepunkterne

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                            Jesper var i Fredericia for at se Busuladzic i går.

                            Der snakkes om overgang allerede nu, "afhængigt af skader". Det må næsten være Schoop der refereres til.

                            http://www.bold.dk/nyt/OB-lurer-paa-Vejle-profil

                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                              Onkel Riffel: Jesper var i Fredericia for at se Busuladzic i går.

                              Der snakkes om overgang allerede nu, "afhængigt af skader". Det må næsten være Schoop der refereres til.

                              http://www.bold.dk/nyt/OB-lurer-paa-Vejle-profil
                              det kunne godt være det der hentydes til....jeg håber han hentes med det samme og vil dermed glæde mig over en helt vildt bevægelig central midtbane sammenlignet med den der var i forårssæsonen alene Spelmann løber vel flere kilometer end Vadòcz og Silber tilsammen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                                niklasob:
                                Viggo Jensen GUD:Hvis vi nu får ham, så der en del til midtbanen, men kunne det tænkes at vi rykker Jacob s ud på venstre kanten, som jeg mener han har gjort før, selvfølgelig hvis Emil bliver solgt.
                                Er del til midtbanen? I forhold til at vi spiller med 3 centrale midtbanespillere nu synes jeg ikke vi har for mange. Hvis vi parkerer Skulason på den VB han er tiltænkt er der Spellmann, Schoop, Vadocz, Momo og evt. Azer. Det er ikke for mange til 2-3 pladser i mine øjne, specielt ikke når Vadocz og Diarra pt. ikke har niveau til at spille derinde.

                                Jeg kunne godt tænke mig, når Schoop komme tilbage, at han kunne få chancen på den offensive midtbane, som er hans idealposition. Her kunne han få lov at vise sine spidskompetencer som er overblikket og de afgørende pasninger, som vi desværre ikke har set alt for lidt til pga. af de store defensive pligter der har hæmmet ham. Med Spellmann, Ari og Azer har vi i hvert fald muligheden for at frigøre Schoop til en mere offensiv rolle, som jeg er overbevist om vil klæde ham.

                                Vadocz liggende bag angriberen er bestemt ikke løsningen i mine øjne. Han bringer ingen fart, ingen løb og ingen afgørende pasninger. I øjeblikket er han kun brugbar til at sparke bolden op på i hovedet, eller til at stå på det rigtige sted i feltet en sjælden gang. Schoop er en spiller med god fart, en kæmpe stor motor og næse for at sætte andre spillere i scene og slå de rigtige afleveringer.

                                Jeg håber på, at vi får rystet posen lidt offensivt de kommende kampe, for med både Skoubo og Vadocz fremme bliver vi alt for stillestående ofte, og vi får slet ikke udnyttet potentialet i Larsen og Falk offensivt.
                                Enig.

                                Ville være fint med Azer, så lyder det som om vi har 3 spillere i Spelmann, Schoop og Azer der kan kombineres på alle måder uden det går galt.

                                Spelmann er der ingen grund til sige så meget om, alle er enige om han er god.

                                Angående Schoop har jeg haft mine tvivl, men de sidste 3 halvege inden sin skade viste han det defensive niveau der skal til.

                                Comment

                                Working...
                                X