Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

    Mågen:
    MaxHH:Hands down... og jeg er enig, schoop stor måske ikke ligerem på Barcelonas ønskeliste, men han bliver bedre og bedre, og er bedste bud på en makker til spellmann, hvis ari skal spille back...
    Enig og Schoop sæson 13/14 er en klart bedre spiller, end den Schoop vi så i sæson 12/13.

    så igen, Newbenjii, glæd dig til at opleve schoop i den nye version. Han er en klart bedre spiller og som forvandlet.
    Som jeg ser det har Schoop også haft godt af at få en anden makker ind i Spelmann - en spiller der modsat Vadócz i foråret rent faktisk løber, tackler og kan vinde nærkampe.

    Comment


      #92
      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

      claudes1:
      Marco van Tasten:
      Plum:
      Koldingenseren: han har idag underskrevet en 2-årig kontrakt, bliver officielt fredag - gældende fra 1. januar.

      Vi får en "gratis" spiller, på 21 år som har over 100 kampe for VB, et eller andet må knægten kunne.



      mine kilder er holdbare, men i kan jo se hvad der sker fredag, og svine mig indtil :)
      løffes lønkr. Frigives til vinter...
      Jeg er ked af at høre, at Löffe får løn.

      MvT
      Det kan ikke være meget - så vidt jeg kan se, er han ansat i en slags skånejob
      SKÅNEjob hehe

      Comment


        #93
        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

        MaxHH:
        newbenji:
        Bossy:
        Henrik Kristensen:
        newbenji:
        Slambert:
        Polle: Ved ikke hvor Vejle nemmest kan styrkes, men kunne være vi kunne betale ved at stille 1 eller 2 af vores ydermandater til rådighed for Vejle.
        De må få Löffe og N´Koum ;-)
        Hellere Loffe og Schooop
        Hvorfor vil du af med Schoop, en af vores absolut bedste spillere ?
        fatter jeg så heller ikke medmindre han har hugget din dame....eller novet??....

        ..er nødt til at høre hvad det er du ser i N´Koum som gør du foretrækker ham?
        Ok har ikke set ham i denne saeson da jeg er i Tyskland nu.

        Men sidste aar var han for ringe defensivt og skulle ikke have haft et eneste minut.



        OG fordi man ikke lige er enige med jeres holdning om en spiller saa skal det vaere noget personligt. Saa skal man maaske tro i gaar i seng med ham saa glad i er for ham :)
        tror mere vi undrer os over at du hellere ser schoop forsvinde, end n'koum... da schoop har udviklet sig markant, og havde erobret en startplads, fortjent, foran vadozc...
        Ikke at det er meget konkurrence ... hvilket vel også er derfor at vi måske kigger efter endnu en central midtbanespiller ..

        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #94
          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

          Plum:
          MaxHH:
          newbenji:
          Bossy:
          Henrik Kristensen:
          newbenji:
          Slambert:
          Polle: Ved ikke hvor Vejle nemmest kan styrkes, men kunne være vi kunne betale ved at stille 1 eller 2 af vores ydermandater til rådighed for Vejle.
          De må få Löffe og N´Koum ;-)
          Det er ikke mange splitsekunder siden, at Scoop var udskreget som den dårligste spiller på holdet. Nu jagter vi Vadozc. Som jeg ser det så er problemet ikke de 2 spillere (ville naturligvis gerne have nogle bedre), men mere, at vores trup er så tynd, så spillere ude af form, og folk med små/halve og hele skader spiller. Det tynde trup betyder, at det er svært at give pause til formløse spillere og de pauser som en fodbold krop af og til kræver.





          Hellere Loffe og Schooop
          Hvorfor vil du af med Schoop, en af vores absolut bedste spillere ?
          fatter jeg så heller ikke medmindre han har hugget din dame....eller novet??....

          ..er nødt til at høre hvad det er du ser i N´Koum som gør du foretrækker ham?


          Ok har ikke set ham i denne saeson da jeg er i Tyskland nu.

          Men sidste aar var han for ringe defensivt og skulle ikke have haft et eneste minut.



          OG fordi man ikke lige er enige med jeres holdning om en spiller saa skal det vaere noget personligt. Saa skal man maaske tro i gaar i seng med ham saa glad i er for ham :)
          tror mere vi undrer os over at du hellere ser schoop forsvinde, end n'koum... da schoop har udviklet sig markant, og havde erobret en startplads, fortjent, foran vadozc...
          Ikke at det er meget konkurrence ... hvilket vel også er derfor at vi måske kigger efter endnu en central midtbanespiller ..

          Comment


            #95
            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

            Onkel Riffel:
            Kaspernon:Målscorer for OB til 1-0

            AZEEEER............................


            Bu-so-lah-ditsch!
            Bu-su-la-djich!

            Comment


              #96
              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

              VB fans kalder ham for 'Pudserløjmand' ...

              Comment


                #97
                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                Mågen:
                MaxHH:Hands down... og jeg er enig, schoop stor måske ikke ligerem på Barcelonas ønskeliste, men han bliver bedre og bedre, og er bedste bud på en makker til spellmann, hvis ari skal spille back...
                Enig og Schoop sæson 13/14 er en klart bedre spiller, end den Schoop vi så i sæson 12/13.

                så igen, Newbenjii, glæd dig til at opleve schoop i den nye version. Han er en klart bedre spiller og som forvandlet.
                han har fået en partner der også gider løbe, og er bedre til at tackle. Det gør jo ret meget at han ikke skal arbejde for to, men kan fokusere på det han er god til (at fordele spillet)

                Comment


                  #98
                  Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                  Han skrev under i går. Bliver offentliggjort i morgen, grundet Vejles kamp i dag, hvor han spiller og hvor man ikke vil skabe ''larm''.

                  Comment


                    #99
                    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                    Elvis:Han skrev under i går. Bliver offentliggjort i morgen, grundet Vejles kamp i dag, hvor han spiller og hvor man ikke vil skabe ''larm''.
                    er det stadig med virkning fra 1 januar?

                    Comment


                      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                      Elvis:Han skrev under i går. Bliver offentliggjort i morgen, grundet Vejles kamp i dag, hvor han spiller og hvor man ikke vil skabe ''larm''.
                      Fra bosnier til bosnier?

                      Mr. Bosanka skal han bare hedde!

                      Comment


                        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                        B(ob):
                        Elvis:Han skrev under i går. Bliver offentliggjort i morgen, grundet Vejles kamp i dag, hvor han spiller og hvor man ikke vil skabe ''larm''.
                        Fra bosnier til bosnier?

                        Mr. Bosanka skal han bare hedde!
                        Noget i den dur.

                        Comment


                          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                          Floridon:
                          Elvis:Han skrev under i går. Bliver offentliggjort i morgen, grundet Vejles kamp i dag, hvor han spiller og hvor man ikke vil skabe ''larm''.
                          er det stadig med virkning fra 1 januar?
                          Jeg må melde pas. Kan ikke få det bekræftet.

                          Comment


                            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                            newbenji:
                            Bossy:
                            Henrik Kristensen:Hvorfor vil du af med Schoop, en af vores absolut bedste spillere ?
                            fatter jeg så heller ikke medmindre han har hugget din dame....eller novet??....

                            ..er nødt til at høre hvad det er du ser i N´Koum som gør du foretrækker ham?


                            Ok har ikke set ham i denne saeson da jeg er i Tyskland nu.

                            Men sidste aar var han for ringe defensivt og skulle ikke have haft et eneste minut.



                            OG fordi man ikke lige er enige med jeres holdning om en spiller saa skal det vaere noget personligt. Saa skal man maaske tro i gaar i seng med ham saa glad i er for ham :)
                            Har aldrig bedt dig være enig... eller anklaget det for at være personligt.

                            Spurgte blot ind til baggrunden for din holdning, som du selvfølgelig har ret til.

                            50% af al kritik af Schoop i foråret tilskriver jeg nemt KV's manglende indsats. Schoop spillede alene og i undertal på den centrale midtbane i 70 minutter hver gang KV var hans makker. Jeg har stor tiltro til Schoop's evner og vilje.

                            Comment


                              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                              Henrik Kristensen:
                              newbenji:
                              Bossy:
                              Henrik Kristensen:Hvorfor vil du af med Schoop, en af vores absolut bedste spillere ?
                              fatter jeg så heller ikke medmindre han har hugget din dame....eller novet??....

                              ..er nødt til at høre hvad det er du ser i N´Koum som gør du foretrækker ham?


                              Ok har ikke set ham i denne saeson da jeg er i Tyskland nu.

                              Men sidste aar var han for ringe defensivt og skulle ikke have haft et eneste minut.



                              OG fordi man ikke lige er enige med jeres holdning om en spiller saa skal det vaere noget personligt. Saa skal man maaske tro i gaar i seng med ham saa glad i er for ham :)
                              Har aldrig bedt dig være enig... eller anklaget det for at være personligt.

                              Spurgte blot ind til baggrunden for din holdning, som du selvfølgelig har ret til.

                              50% af al kritik af Schoop i foråret tilskriver jeg nemt KV's manglende indsats. Schoop spillede alene i undertal på den centrale midtbane i 70 minutter hver gang KV var hans makker. Jeg har stor tiltro til Schoop's evner og vilje.
                              Jeg står også stadig ved at Schoop er et scoop.

                              Comment


                                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                                WhyNot?:
                                Thingholm:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/superliga-klubber-jagter-vejle-profil
                                Sjovt som den artikel kommer kort efter at en bruger herinde siger han kommer til OB. Kigger tipsbladet med herinde, og ser lige sit snit til at vise de har lidt viden om hvad der sker i superligaklubberne?

                                Eller også har brugeren herinde, viden om hvilke artikler tipsbladet arbejder på, og ser hans snit til at komme med et rygte før det er i medierne.

                                I hvert fald, lidt mystisk artiklen og rygtet kommer samme dag, inden for en time :)
                                Martin Davidsen, forfatteren, er gammel OB-ansat, så jeg vil tro han læser med herinde, ja

                                Comment

                                Working...
                                X