Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

    Agbre:
    fmprOB:
    Benediktson: Ville i mine øjne være en fantastisk søgning! Er lige præcis den slags spillere, vi skal hente. Solide spillere, som vi ved, hvad kan. Måske han ikke er en stor stjerne fra dag et, men det kan han blive.

    Indtil videre har Jesper Hansen kun plusser i min bog :)
    Samme her.. Kommer Fall også kan jeg love at jeg stiller i Ådalen med en lille gave til JH...

    en meget meget lang snor han vil kunne bruge i fremtiden
    Hmm jeg er godt nok ikke så forhippet på at få Fall til klubben som størstedelen virker til at være herinde. Okay hvis han blev hentet ville jeg nok ikke prostestere helt vildt, men jeg mener bare ikke han er typen vi har brug for.

    Som jeg ser det mangler vi efter Kadriis skade (og Anier åbenbart ikke menes at have niveau til at spille en rolle) en hurtig angriber i front, for det er de nuværende angribere ikke. Den dybe trussel har vi bare ikke i tilstrækkelig grad (afhænger i alt for høj grad af Emil) og vores opspil lider under det.
    Jeg forstår heller ikke helt Fall-hypen. Jo, han er en klasse-angriber, når han er i form. Desværre er der ikke meget, der tyder på, at han er i form (skade, manglende træning i opstart). Hvis han f.eks. blev lejet for ½ år, så skulle han måske bruge det meste af tiden på at komme i form, og han ville ganske sikkert koste boksen.

    Jeg forstår Fall-hypen lidt som en gang nostalgi - det var da også fedt dengang han bare bankede kasser ind, og vi havde et angreb som alle andre klubber sked grønne grise over. Nostalgi vinder bare ikke særligt mange kampe eller udvikler klubben.

    on topic: Ham Azer virker som en helt anden type; han ville nok mere være en investering i fremtiden til midtbanen.

    Comment


      #62
      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

      Der vil så være mulighed for at se Azer Busuladzic spille i pokalen imod Holluf Pile på tirsdag i næste uge kl. 17.45.

      Det er Holluf Pile der har hjemmebane, så vi kan nyde spillet i egen kommune!, hvis nogen skulle være interesseret.

      Comment


        #63
        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

        Parterne mødtes 14.30 i dag.

        Den er hjemme bortset fra lægetjek i morgen.



        OB har været ude efter ham i flere måneder. Men han var for dyr da Vejle skulle sælges.

        Da han fik Sivebæk som agent, skete der en del. AGF har i al også været inde over.



        Spiller fast i Vejle, og laver også et mål engang i mellem.

        I øvrigt en meget sympatisk fyr, som resten af hans familie.

        Comment


          #64
          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

          Koldingenseren:han har idag underskrevet en 2-årig kontrakt, bliver officielt fredag - gældende fra 1. januar.

          Vi får en "gratis" spiller, på 21 år som har over 100 kampe for VB, et eller andet må knægten kunne.



          mine kilder er holdbare, men i kan jo se hvad der sker fredag, og svine mig indtil :)
          Så vi to...Den er bombesikker!

          Comment


            #65
            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

            BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMM

            Comment


              #66
              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

              http://www.transfermarkt.de/de/azer-busuladzic/profil/spieler_106039.html

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article2073365.ece

              "Azer Busuladic beskrives som en central midtbanespiller, der både kan dække den såkaldte 6'er-position og den mere fremskudte 8'er-position".

              Tjae .. med en defensiv orienteret CM der ikke er bange for at tage et løb over midten lyder fint ..

              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                driflin:
                Benediktson:
                claudes1:
                Marco van Tasten:
                Plum:
                Koldingenseren: han har idag underskrevet en 2-årig kontrakt, bliver officielt fredag - gældende fra 1. januar.

                Vi får en "gratis" spiller, på 21 år som har over 100 kampe for VB, et eller andet må knægten kunne.



                mine kilder er holdbare, men i kan jo se hvad der sker fredag, og svine mig indtil :)
                løffes lønkr. Frigives til vinter...
                Jeg er ked af at høre, at Löffe får løn.

                MvT
                Det kan ikke være meget - så vidt jeg kan se, er han ansat i en slags skånejob
                Ja der må være noget med, at kommunen betaler 80% af hans løn.
                Jeg synes det er dejligt at OB er en klub, hvor der er plads til alle slags mennesker.


                Jep, skånejob, passer fint, han er jo svensker

                Comment


                  #68
                  Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                  Hvorfor skal han overhovedet det ?

                  Når kontrakten udløber, er han vel en fri mand !

                  Comment


                    #69
                    Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                    Plum:http://www.transfermarkt.de/de/azer-busuladzic/profil/spieler_106039.html

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article2073365.ece

                    "Azer Busuladic beskrives som en central midtbanespiller, der både kan dække den såkaldte 6'er-position og den mere fremskudte 8'er-position".

                    Tjae .. med en defensiv orienteret CM der ikke er bange for at tage et løb over midten lyder fint ..
                    hvis denne signing bliver til noget vil det passe godt med at TB før sæsonstart at vi manglede en kontrollerende 6'er til den defensive midtbane. Kommer han må det dog konstateres at jobbene til Diarra tynder ud og han kan vel reelt kun afløse Ruud medmindre han virkelig skal ned og spille CF sammen med KL, men det tror jeg næppe sker
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                      manner:
                      Plum:http://www.transfermarkt.de/de/azer-busuladzic/profil/spieler_106039.html

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article2073365.ece

                      "Azer Busuladic beskrives som en central midtbanespiller, der både kan dække den såkaldte 6'er-position og den mere fremskudte 8'er-position".

                      Tjae .. med en defensiv orienteret CM der ikke er bange for at tage et løb over midten lyder fint ..
                      hvis denne signing bliver til noget vil det passe godt med at TB før sæsonstart sagde at vi manglede en kontrollerende 6'er til den defensive midtbane. Kommer han må det dog konstateres at jobbene til Diarra tynder ud og han kan vel reelt kun afløse Ruud medmindre han virkelig skal ned og spille CF sammen med KL, men det tror jeg næppe sker
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                        Har svært ved at se hvad vi skal bruge ham til , men mon ikke han er tiltænkt fremtiden .

                        Lige nu så jeg hellere vi fandt en angriber , og ikke flere af Anier eller Jeppe Hansen´s niveau tak.....

                        Comment


                          #72
                          Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                          CCR:
                          fmprOB:Min kilde siger at det er en and..

                          og han har mega meget insigt i hvad der sker i VB..

                          men behøver VB egentlig at vide noget tænker jeg så? Når der er under 6 måneder tilbage af kontrakten
                          Nej de skal vel blot orienteres når han har skrevet under!
                          Den logik kan jeg ikke følge.

                          Hvorfor skal Vejle informeres om hvem han har skrevet under med fra Januar hvor han ikke længere er ansat i Vejle?

                          ... at han nok informerer dem er en anden sag, men der er da ingen forpligtelse.

                          Comment


                            #73
                            Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                            Slambert: Har svært ved at se hvad vi skal bruge ham til , men mon ikke han er tiltænkt fremtiden .

                            Lige nu så jeg hellere vi fandt en angriber , og ikke flere af Anier eller Jeppe Hansen´s niveau tak.....
                            Ville vildt gerne også have en topangriber også..

                            Mht Anier og Djebby tror jeg at de er billigere i drift. Meget billige. Og så længe man kan signe billige udviklingspillere skal man da prøve. Kunne jo være at man var heldig fra tid til tid

                            Comment


                              #74
                              Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                              Slambert:Har svært ved at se hvad vi skal bruge ham til , men mon ikke han er tiltænkt fremtiden .

                              Lige nu så jeg hellere vi fandt en angriber , og ikke flere af Anier eller Jeppe Hansen´s niveau tak.....
                              Synes det giver meget god mening. MSp og Schoop har vist sig stærke på midtbanen. (Schoop har løftet sin niveau og indstilling meget i forhold til tidligere). Det efterlader en løntung spiller som KV, som der naturligvis ikke skal satses på, når nu andre spillere viser sig bedre. Ud med KV og ind med et "modent" talent, der kan agere backup på midtbanen.

                              Comment


                                #75
                                Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.

                                Henrik Kristensen:
                                CCR:
                                fmprOB: Min kilde siger at det er en and..

                                og han har mega meget insigt i hvad der sker i VB..

                                men behøver VB egentlig at vide noget tænker jeg så? Når der er under 6 måneder tilbage af kontrakten
                                Nej de skal vel blot orienteres når han har skrevet under!
                                Den logik kan jeg ikke følge.

                                Hvorfor skal Vejle informeres om hvem han har skrevet under med fra Januar hvor han ikke længere er ansat i Vejle?

                                ... at han nok informerer dem er en anden sag, men der er da ingen forpligtelse.
                                Enig. Han er ikke forpligtiget.

                                Men mon ikke at det er en høflig kutyme..

                                Kunne jo også være at vi kunne få ham nu til en billig penge. Så skal de jo næsten snakke sammen

                                Comment

                                Working...
                                X