Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.
Jeg forstår heller ikke helt Fall-hypen. Jo, han er en klasse-angriber, når han er i form. Desværre er der ikke meget, der tyder på, at han er i form (skade, manglende træning i opstart). Hvis han f.eks. blev lejet for ½ år, så skulle han måske bruge det meste af tiden på at komme i form, og han ville ganske sikkert koste boksen.
Jeg forstår Fall-hypen lidt som en gang nostalgi - det var da også fedt dengang han bare bankede kasser ind, og vi havde et angreb som alle andre klubber sked grønne grise over. Nostalgi vinder bare ikke særligt mange kampe eller udvikler klubben.
on topic: Ham Azer virker som en helt anden type; han ville nok mere være en investering i fremtiden til midtbanen.
Agbre:
Hmm jeg er godt nok ikke så forhippet på at få Fall til klubben som størstedelen virker til at være herinde. Okay hvis han blev hentet ville jeg nok ikke prostestere helt vildt, men jeg mener bare ikke han er typen vi har brug for.
Som jeg ser det mangler vi efter Kadriis skade (og Anier åbenbart ikke menes at have niveau til at spille en rolle) en hurtig angriber i front, for det er de nuværende angribere ikke. Den dybe trussel har vi bare ikke i tilstrækkelig grad (afhænger i alt for høj grad af Emil) og vores opspil lider under det.
fmprOB:
Samme her.. Kommer Fall også kan jeg love at jeg stiller i Ådalen med en lille gave til JH...
en meget meget lang snor han vil kunne bruge i fremtiden
Benediktson: Ville i mine øjne være en fantastisk søgning! Er lige præcis den slags spillere, vi skal hente. Solide spillere, som vi ved, hvad kan. Måske han ikke er en stor stjerne fra dag et, men det kan han blive.
Indtil videre har Jesper Hansen kun plusser i min bog :)
Indtil videre har Jesper Hansen kun plusser i min bog :)
en meget meget lang snor han vil kunne bruge i fremtiden
Som jeg ser det mangler vi efter Kadriis skade (og Anier åbenbart ikke menes at have niveau til at spille en rolle) en hurtig angriber i front, for det er de nuværende angribere ikke. Den dybe trussel har vi bare ikke i tilstrækkelig grad (afhænger i alt for høj grad af Emil) og vores opspil lider under det.
Jeg forstår Fall-hypen lidt som en gang nostalgi - det var da også fedt dengang han bare bankede kasser ind, og vi havde et angreb som alle andre klubber sked grønne grise over. Nostalgi vinder bare ikke særligt mange kampe eller udvikler klubben.
on topic: Ham Azer virker som en helt anden type; han ville nok mere være en investering i fremtiden til midtbanen.
Comment