Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Horsens 2.7.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Hvis OB ikke snart investerer i nogle klassespillere, så mister jeg den sidste rest af tiltro til powerpointen om top 6 hvert år, hvor 6. pladsen vel at mærke var i en dårlig sæson. Det er i så fald lige så groft vildledende, som det Statsministeren præsterer. På nuværende tidspunkt taler alt for endnu en sæson til glemmebogen, hvor vi i øjeblikket bliver sat på plads af et hold som Horsens. Det er deprimerende, at det eneste, der er spænding om, er, hvor tæt på nedrykningsstregen, vi kommer denne gang..

    Hvilke "klassespillere" kan du nævne, som eventuelt vil finde det interessant at spille for os ?

    Hvis de er "klassespillere" er det nok ikke Ådalen de tænker på først.

    Tror du ikke BW & CO er i markedet efter "klassespillere", men de vil jo gerne have den mest attraktive kontrakt, så de venter vel gerne på den og hvis det ikke lykkes kigger mod OB fem minutter i tolv !

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mon ikke de første 3-4-5 kampe får kæmpe betydning for hvad vi gør de sidste 14 dage i vinduet..
      Det er altså ikke kun for OB det har betydning - Det samme har det jo også for spillere i andre klubber. Det er selvfølgelig et bet, og det vil det altid være, at man først venter og ser om der er nogen af de spiller man gerne vil have som står i en ringere kontraktsituation efter 4-5 kampe i juli - Ellers kunne jeg også forestille mig at der var nogle spillere som gerne vil spille Europæisk og derfor først tager stilling til deres egen situation, når de ved om klubben er garanteret et par gruppekampe.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Det er altså ikke kun for OB det har betydning - Det samme har det jo også for spillere i andre klubber. Det er selvfølgelig et bet, og det vil det altid være, at man først venter og ser om der er nogen af de spiller man gerne vil have som står i en ringere kontraktsituation efter 4-5 kampe i juli - Ellers kunne jeg også forestille mig at der var nogle spillere som gerne vil spille Europæisk og derfor først tager stilling til deres egen situation, når de ved om klubben er garanteret et par gruppekampe.
        Jo helt sikkert. Det gælder ikke kun os. Men nogle år har de første kampe mere betydning end andre år ift de planer der er.
        Hvis vi fik en forsvarsspiller ind inden SL går igang vil man måske føle at truppen er på plads

        Comment


          #49
          Er det forøvrigt ikke lidt spøjst, at Everton-prøvespilleren ikke fik noget spilletid overhovedet? Det bekræfter vel, at det ikke er en spiller, vi reelt er interesseret i nu og her udover som ekstra træningsspiller.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Er det forøvrigt ikke lidt spøjst, at Everton-prøvespilleren ikke fik noget spilletid overhovedet? Det bekræfter vel, at det ikke er en spiller, vi reelt er interesseret i nu og her udover som ekstra træningsspiller.
            Var han ikke lige kommet tilbage fra et skadesforløb eller har jeg misforstået noget ?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Var han ikke lige kommet tilbage fra et skadesforløb eller har jeg misforstået noget ?
              jo

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                jo
                Jo til, at han er tilbage fra et skadesforløb eller jeg har misforstået noget ?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jo til, at han er tilbage fra et skadesforløb eller jeg har misforstået noget ?
                  Ja han er tilbage fra et længere skadesforløb :)

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Ja han er tilbage fra et længere skadesforløb :)


                    Ved du om han stadigvæk er i Odense eller er videre ?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



                      Ved du om han stadigvæk er i Odense eller er videre ?
                      Jeg regner med at tage i ådalen i morgen. Så kommer der en melding

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg regner med at tage i ådalen i morgen. Så kommer der en melding
                        Super og takker

                        Troede du var i Las Vegas for at forøge vores transferbudget på den enarmede

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Super og takker

                          Troede du var i Las Vegas for at forøge vores transferbudget på den enarmede
                          Det var jeg hele sidste uge kom hjem her sent lørdag.

                          Det med et forøget transferbudget… Det bliver ikke til noget i denne omgang

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det var jeg hele sidste uge kom hjem her sent lørdag.

                            Det med et forøget transferbudget… Det bliver ikke til noget i denne omgang
                            Øøøvvv... men håber du havde en rigtig god tur

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Øøøvvv... men håber du havde en rigtig god tur
                              What happens in Vegas stays in Vegas

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                What happens in Vegas stays in Vegas

                                Comment

                                Working...
                                X