Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Horsens 2.7.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg ved det er en træningskamp, fint at se de unge, men der er åbentbart mange skadede stamspillere. Det giver da bekymring med henblik på sæsonstarten.
    Men typisk OB desværre. Hvordan skal vi nogensinde flytte os når man ikke handler kvalitet i tide. Det er sgu håbløst.

    Comment


      #17
      Av!Av!Av!
      To uger til sæsonstart. Der skal ske noget, på banen og på kontoret.
      Skuffende. Og må sige at bliver desværre usikker om AA. Han havde et år nu med holdet men ser ikke er fremskridt.
      Offensivt havde vi én rigtig god angreb som gav ja også scoringen. Og Horsens målene viste et virkelig ringe IB-forsvar. Mangel de afdækning i feltet Jan være en individuel fejl men ligeså resultat af mangel organisation og frygter det er mere sidstnævnte. Tverskov på midten styrker midtbanen men svækker et allerede ofte ret tynde forsvar. Her skal BW i gang hurtigst! Allerede pisseærgerligt at han kunne ikke hente forstærkninger for længst så de kunne spilles med ind i forberedning.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Vidst meget godt vi kigger efter forsvarsspillere..
        men når det åbenbart er det eneste fokuspunkt for BW - hvorfor er der så ikke hentet ind nu? Sæsonen starter lige om lidt og hvis det er et bedre forsvar der skal hjælpe os i mål så skal det jo spilles sammen ret hurtigt.

        Ellers er sæsonen reelt ovre inden vi når september

        Comment


          #19
          Det er meget bekymrende det som blev leveret i dag, især imod en modstander som er oprykker og så spiller vi hjemme. Der var ikke meget som hang sammen og især forsvarsspillet er helt til rotterne. Der SKAL der altså fokuseres på og der skal forstærkninger til der, KL er over the hill og JS kan ikke spille der. Det var kun en træningskamp men så tæt på sæson start skal spillet være markant bedre især imod den type modstander.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Sidste sæson var planen “vi skal arbejde hårdt”
            Denne sæson er planen “ vi skal forsvare bedre”


            men heldigvis er dagen kamp blot en træningskamp.
            Puuuuh, er lettet. Frygtede allere planen nu ville være "vi skal arbejde endnu hårdere".
            Men så bliver der ja langt mere konkret.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Av!Av!Av!
              To uger til sæsonstart. Der skal ske noget, på banen og på kontoret.
              Skuffende. Og må sige at bliver desværre usikker om AA. Han havde et år nu med holdet men ser ikke er fremskridt.
              Offensivt havde vi én rigtig god angreb som gav ja også scoringen. Og Horsens målene viste et virkelig ringe IB-forsvar. Mangel de afdækning i feltet Jan være en individuel fejl men ligeså resultat af mangel organisation og frygter det er mere sidstnævnte. Tverskov på midten styrker midtbanen men svækker et allerede ofte ret tynde forsvar. Her skal BW i gang hurtigst! Allerede pisseærgerligt at han kunne ikke hente forstærkninger for længst så de kunne spilles med ind i forberedning.
              Så er det nu, at der skal komme en strøm af "rolig nu, der er tid nok" og "Jeg har fuld tiltro til BW" indlæg... Men jeg er skeptisk af natur, og det eneste der tæller er handling og deraf følgende resultater af de handlinger. Uanset om der så bliver nok så meget forsøgt.

              De samme spillere som sidste sæson smider ikke alle de fejl over en sommerpause. At tro andet er... ja naivt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Rolig nu folkens. I går kunne jeg læse på Stemmer fra Ådalens side, at det næsten ikke kan lade sig gøre, at vi skulle misse top 6 i næste sæson, så skal vi ikke bare stole på det? Kontinuiteten bliver vores helt store forstærkning i år, ligesom den var det i sommeren 2017.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Rolig nu folkens. I går kunne jeg læse på Stemmer fra Ådalens side, at det næsten ikke kan lade sig gøre, at vi skulle misse top 6 i næste sæson, så skal vi ikke bare stole på det? Kontinuiteten bliver vores helt store forstærkning i år, ligesom den var det i sommeren 2017.
                  Så er alt ved det gamle hos SFÅ.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Så er alt ved det gamle hos SFÅ.

                    MvH ChrisOB
                    De er jo velkommen til at have deres mening ligesom dig, mig og andre. De er også bare mennesker der har deres måde at vurdere tingene på

                    Vi kan alle se at OB har gang i noget godt på rigtig mange felter. Men hvis man tror man kan hente 3 teenagere ind uden senior erfaring og nøjes med en midtforsvarer og stadig tro man kommer til at spille med om Top 6 må det være et tegn på at endnu en indkøbschef der er ramt af ådalsygen som altid florerer kraftigt omkring et transfervindue.

                    Jeg tror på bedre tider. Men på den korte bane kommer det ikke til at ske uden nogle forstærkninger af en hvis kvalitet

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      De er jo velkommen til at have deres mening ligesom dig, mig og andre. De er også bare mennesker der har deres måde at vurdere tingene på

                      Vi kan alle se at OB har gang i noget godt på rigtig mange felter. Men hvis man tror man kan hente 3 teenagere ind uden senior erfaring og nøjes med en midtforsvarer og stadig tro man kommer til at spille med om Top 6 må det være et tegn på at endnu en indkøbschef der er ramt af ådalsygen som altid florerer kraftigt omkring et transfervindue.

                      Jeg tror på bedre tider. Men på den korte bane kommer det ikke til at ske uden nogle forstærkninger af en hvis kvalitet
                      Ja og deres måde at vurdere tingene på plejer så ikke at afspejle sig i korporlig virkelighed... Deraf antydningen... ;-)

                      Ja OB har gang i noget af det rigtige, uden tvivl, men den nye sæson bliver i store træk en gentagelse af den forrige. At SFÅ kan komme til andre konklusioner, det synes jeg ikke beror sig på en reel vurdering, men mere den samme slags, lad os kalde det ønsketænkning, som alt for mange gør til en reel vurdering af truppens beskaffenhed. Per nuværende.

                      MvH ChrisOB



                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Ja og deres måde at vurdere tingene på plejer så ikke at afspejle sig i korporlig virkelighed... Deraf antydningen... ;-)

                        Ja OB har gang i noget af det rigtige, uden tvivl, men den nye sæson bliver i store træk en gentagelse af den forrige. At SFÅ kan komme til andre konklusioner, det synes jeg ikke beror sig på en reel vurdering, men mere den samme slags, lad os kalde det ønsketænkning, som alt for mange gør til en reel vurdering af truppens beskaffenhed. Per nuværende.

                        MvH ChrisOB


                        Jeg tror mange kan nikke genkende "ny sæson-optimismen", hvor man inden en ny sæson ser alt med nye og optimistiske briller, forudser fremskridt og udvikling ved diverse spillere, har stor tiltro til nye signings og måske også ser sine konkurrenter miste vigtige profiler.

                        Det jeg ikke helt forstår er, hvordan man ovenpå en sæson med det laveste point gennemsnit i 9 år og et foreløbigt transfervindue der har budt på afgang af anføreren og ingen nævneværdige forstærkninger af holdet, hænger sin hat på at der kommer til at ske store fremskridt og at OB nok skal levere på et niveau man kun har kunnet 1 gang i de sidste 11 sæsoner.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Ja og deres måde at vurdere tingene på plejer så ikke at afspejle sig i korporlig virkelighed... Deraf antydningen... ;-)

                          Ja OB har gang i noget af det rigtige, uden tvivl, men den nye sæson bliver i store træk en gentagelse af den forrige. At SFÅ kan komme til andre konklusioner, det synes jeg ikke beror sig på en reel vurdering, men mere den samme slags, lad os kalde det ønsketænkning, som alt for mange gør til en reel vurdering af truppens beskaffenhed. Per nuværende.

                          MvH ChrisOB


                          Jeg fangede den

                          SFÅ er jo mange paneldeltagere og mange meninger. Jeg har ofte hørt nogle der ikke mener truppen er til Top 6.

                          Men det er jo heller ikke umuligt. Det er bare ikke særlig realistisk. Og på det grundlag kan man vel godt drømme og ønsketænke lidt.
                          Der er også det scenarie at han underspiller lidt og rent faktisk får hentet lidt ind

                          Comment


                            #28
                            Lidt om skader, dagens kamp og de unge

                            https://fyens.dk/artikel/ob-træner-m...c-nordsjælland

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg fangede den

                              SFÅ er jo mange paneldeltagere og mange meninger. Jeg har ofte hørt nogle der ikke mener truppen er til Top 6.

                              Men det er jo heller ikke umuligt. Det er bare ikke særlig realistisk. Og på det grundlag kan man vel godt drømme og ønsketænke lidt.
                              Der er også det scenarie at han underspiller lidt og rent faktisk får hentet lidt ind
                              Ja men drømme og ønsketænkning bliver for flere til objektiv vurdering. Jeg er subjektiv; men føler der er mere backing bag mit argument om at den nye sæson - nu uden Sabbi, Ivancevic og Frøkjær i starten - meget lidt sandsynligt bliver anderledes end den foregående.

                              Jeg ønsker også. Jeg drømmer også. Men som Sheed siger: Hvordan kan man hænge sin hat på at der sker fremskridt med det, der er sket indtil videre? Også før nyheden om at de 3 spillere ikke bliver klar til sæsonstart og derfor heller ikke kommer til at være i form fra start.

                              Der skal godt nok ske ting og sager herfra. Ellers er det jo ret beset det samme hold der ikke kunne vinde mere end 4 ud af 22 kampe i den del af sæsonen, der gør sig ud for den officielle målsætning.

                              Minus den eneste reelle forstærkning. I starten. Og to andre faste.

                              BW skal trylle. Og Alm lige så.

                              MvH ChrisOB

                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Lidt om skader, dagens kamp og de unge

                                https://fyens.dk/artikel/ob-træner-m...c-nordsjælland
                                Så allerede tre skadede spiller til sæsonstart?!? Det er ja elendigt
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X