Det var så den sæson. Og det gik som det plejer. Vi håbede og blev skuffet. Jeg synes det bedste ved sæsonen er, at vi omsider igen fik en dygtig målmand.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet var så den sæson. Og det gik som det plejer. Vi håbede og blev skuffet. Jeg synes det bedste ved sæsonen er, at vi omsider igen fik en dygtig målmand.
Og at vi fik en guldfugl i hånden som sælges nu for et beløb som kan rykke klubben."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Glem ikke Slotsager, tak. En store glæde for hver OB-fan.
Og at vi fik en guldfugl i hånden som sælges nu for et beløb som kan rykke klubben.
Minteh kan være det spillersalg som kan medvirke til at vi endelig tager et step op fra 7-9 bedste til top 6, men det kommer i høj grad an på om vi tør investere i spillere som både løfter holdet, og som rent faktisk kan videresælges.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Man håber altid - det bliver i år, men realistisk set har OB vel overpræsteret en smule. Vi fik en elendig start på sæsonen, og der var en større trafik af spillere - med en del lejesvende. Alligevel gik OB hurtigt fri af nedrykningsfaren - for en gang skyld skulle vi ikke frygte det. Og OB havde en fair chance mht. top-6 og derefter 7. Pladsen. Det var ikke mange kampe der skulle være gået i en lidt anden retning.
Slutter vi af med et salg på 50 millioner er det godkendt.
Jeg synes, at det går i den rigtige retning. Jeg synes, OB virker mere profesionelle og der er oprustet/skiftet ud på alle væsentlige poster de sidste 2,5 år.
Det her transfervindue bliver svendeprøven for BW. Og så er jeg stadig lidt so so med Alm. Men vi skal vel høste nogle af frugterne i næste sæson og komme endnu tættere på (helst i) top 6 eller klart vinde kval-spillet.
- Likes 1
Comment
-
Et eller andet sted håber jeg nederlaget i går kan bringe noget godt med sig.
Det var tydeligt vi var et stykke fra FCM, og som Tverskov sagde, så var det er spørgsmål om kvalitet.
Jeg har lidt haft på fornemmelsen, at grundet nogle fine resultater de seneste sæsoner i nedrykningsspillet, så har man været for optimistisk med hvor godt holdet har været, før en kommende sæson. Håber nederlaget i går virker som et “okay der er godt nok et stykke til toppen”, så vi ikke stiller os tilfreds med en startopstilling ala i går. Synes nogen gange det har virket som en sovepude at vores nedrykningsspil er gået “okay”.
Men ja Bjørn har jo også sagt 7-8 spiller ind, indtil videre har vi en med den nye angriber. Ved ikke om han tæller talenter med der bliver hævet op.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEt eller andet sted håber jeg nederlaget i går kan bringe noget godt med sig.
Det var tydeligt vi var et stykke fra FCM, og som Tverskov sagde, så var det er spørgsmål om kvalitet.
Jeg har lidt haft på fornemmelsen, at grundet nogle fine resultater de seneste sæsoner i nedrykningsspillet, så har man været for optimistisk med hvor godt holdet har været, før en kommende sæson. Håber nederlaget i går virker som et “okay der er godt nok et stykke til toppen”, så vi ikke stiller os tilfreds med en startopstilling ala i går. Synes nogen gange det har virket som en sovepude at vores nedrykningsspil er gået “okay”.
Men ja Bjørn har jo også sagt 7-8 spiller ind, indtil videre har vi en med den nye angriber. Ved ikke om han tæller talenter med der bliver hævet op.
Jeg tror nu stadig at det er meningen at hente 2-3+ profiler udefra alt afhængig af hvad og hvem vi får solgt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEt eller andet sted håber jeg nederlaget i går kan bringe noget godt med sig.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Det er også min største frygt, at man igen lader sig forblinde af et nedrykningsspil, og derefter ikke får handlet tilstrækkeligt ind. For med det niveau vi gennemgående viser, kommer vi heller ikke i den kommende sæson i top-6.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror nu stadig på at BW er så realistisk at han kan se gennem det faktum at den bedste placering i 12 år er 5. pladsen for endel år siden.
Men han skal stadig navigere i et fast budget og en stor brug af akademister som en del af strategien.
Men nu kommer vi vel i Top 6 mht budget når Aab er rykket ned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror nu stadig på at BW er så realistisk at han kan se gennem det faktum at den bedste placering i 12 år er 5. pladsen for endel år siden.
- Likes 1
Comment
-
Jeg har trods de to første vinduer stadig en fin tiltro til ham, men det kommende vindue er altafgørende for mig i forhold til troværdigheden af BW.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tjaaa jeg deler nu også frygten for hvad vi får ind. Jeg håber BW har fejlet det han skal, nu hvor han fejlede i begge sine første vinduer.
Jeg har trods de to første vinduer stadig en fin tiltro til ham, men det kommende vindue er altafgørende for mig i forhold til troværdigheden af BW.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes nu ikke jeg kan finde nogen graverende fejl Skyttae var en fin spiller på fint niveau, Omar var en lidt mystisk transfer og så er der jo Mucolli som den mest ærgerlige mest p.gr.a. længden på kontrakten .. havde den bare været 2.årig var der intet problem i det imø. Trupspillere er jo et nødvendigt onde og ikke alle kan starte på banen så det bekymrer mig nu ikke så meget. BW er jo kommet fint i gang synes jeg med vores nye angriber og ikke mindst rygtet om den anden spiller fra MFF. Deres potentiale og niveau er imø over det der er præsenteret i lang tid. Der er selvf. ingen garantier udstedt men det ser på papiret fint ud.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Det er også min største frygt, at man igen lader sig forblinde af et nedrykningsspil, og derefter ikke får handlet tilstrækkeligt ind. For med det niveau vi gennemgående viser, kommer vi heller ikke i den kommende sæson i top-6.
- Likes 3
Comment
Comment