Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligner at FCMs billetsalg er gået ned
    De har jo heller aldrig prøvet at der er interesse for at komme derind

    Jeg har lige købt billetter.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      De har jo heller aldrig prøvet at der er interesse for at komme derind

      Jeg har lige købt billetter.
      Vidste ikke, at du er til hesteshows

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Vidste ikke, at du er til hesteshows

        Jeg skal være der når vi lukker ned for deres sæson
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


          Jeg skal være der når vi lukker ned for deres sæson


          Hils Gigo fra mig

          Tror faktisk at vi leverer et flot resultat, da vi reelt intet har at tabe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



            Hils Gigo fra mig

            Tror faktisk at vi leverer et flot resultat, da vi reelt intet har at tabe.
            Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.
              For en gang skyld tror jeg Frøen blomstrer, Sabbi er skarp og de unge leverer varen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.
                Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
                Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
                  Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.
                  Enig, det er total hat og briller at man kan ende med at skulle spille i Europa, når man er i nedrykningsspil, men det tager vi selvfølgelig med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
                    Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.
                    Jeg hørte at de kun har 5 sejre i 15 hjemmebanekampe?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Jeg hørte at de kun har 5 sejre i 15 hjemmebanekampe?
                      Ja de har ikke været prangende hjemme.

                      5-4-6 hedder stats
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Enig, det er total hat og briller at man kan ende med at skulle spille i Europa, når man er i nedrykningsspil, men det tager vi selvfølgelig med
                        Ja det må vi finde os i
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ja de har ikke været prangende hjemme.

                          5-4-6 hedder stats
                          Så lad det blive 5-4-7!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Synes FCM begynder at ligne det de var før fyringen af Capellas igen. De lever på Isaksens store kvalitet. Derudover har de Olsson, der momentvis viser kvalitet. Løssl står fint og så synes jeg Thychosen er stærk bagi. Resten inkl. Gigovic er en perlerække af 37 graders-spillere. De er ganske vidst købt dyrt og kan på dagen, som da vi mødte dem i Odense, levere på et rigtig godt niveau, men som hold virker de bare rigtig dårligt sammensat. Gigovic som var så dominerende og imponerende for os, ham lægger jeg slet ikke mærke til i en kamp som i dag imod SIF. Samme følelse har jeg siddet med i en række andre kampe. Det overrasker mig meget de ikke kan få mere ud af sådan en kapacitet.
                            Jeg tror på vi kommer til Herning som i pokalfinalen sidste år og bliver det bedste hold på banen. Om det er nok til at vinde vil jeg være mere i tvivl om. Fcm har vist sig som farligst når de kunne spille på kontra og det vil de jo alt andet lige få alle muligheder for som tabellen ser ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Synes FCM begynder at ligne det de var før fyringen af Capellas igen. De lever på Isaksens store kvalitet. Derudover har de Olsson, der momentvis viser kvalitet. Løssl står fint og så synes jeg Thychosen er stærk bagi. Resten inkl. Gigovic er en perlerække af 37 graders-spillere. De er ganske vidst købt dyrt og kan på dagen, som da vi mødte dem i Odense, levere på et rigtig godt niveau, men som hold virker de bare rigtig dårligt sammensat. Gigovic som var så dominerende og imponerende for os, ham lægger jeg slet ikke mærke til i en kamp som i dag imod SIF. Samme følelse har jeg siddet med i en række andre kampe. Det overrasker mig meget de ikke kan få mere ud af sådan en kapacitet.
                              Jeg tror på vi kommer til Herning som i pokalfinalen sidste år og bliver det bedste hold på banen. Om det er nok til at vinde vil jeg være mere i tvivl om. Fcm har vist sig som farligst når de kunne spille på kontra og det vil de jo alt andet lige få alle muligheder for som tabellen ser ud.
                              Den beskrivelse har vi vel ret beset kunne sætte på FCM de seneste år. Evander m.fl. var stjerner med individuel kvalitet der holdt dem i toppen (som OBs i Utaka m.fl. tid) Jeg er enig i din forventning til kampen på lørdag mod (RFC light ) FCM på lørdag. Hvis spillerne og trænerne kan være motiverede på dagen er der fine muligheder for en overraskelse.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Den beskrivelse har vi vel ret beset kunne sætte på FCM de seneste år. Evander m.fl. var stjerner med individuel kvalitet der holdt dem i toppen (som OBs i Utaka m.fl. tid) Jeg er enig i din forventning til kampen på lørdag mod (RFC light ) FCM på lørdag. Hvis spillerne og trænerne kan være motiverede på dagen er der fine muligheder for en overraskelse.
                                Ja det kan man. Jeg vil dog sige at hvor Thychosen og Olsson holder et rimeligt højt niveau, så havde de i Dreyer, Evander og Isaksen 3 markspillere på højeste superliganiveau. Der mener jeg kun de har en nu, og det gør dem noget mere medgørlige.

                                Comment

                                Working...
                                X