Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det ville godt nok være en tragedie af de store, hvis en ellers sympatisk traditionsklub som Aab bliver en del af energidrikimperiet.
    Hellere dem end os

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hellere dem end os
      Sådan kan du tænker hver gang - indtil der er ikke er andre tilbage end os.

      Det er en forfærdelig udvikling, fodbolden er inde i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hellere dem end os
        Allerhelst ingen, og jeg håber vi er klar til at protestere i solidaritet med AaB's fans hvis det skulle komme så langt. Det gør os allesammen fattigere, hvis en af landets traditionsklubber smadres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Allerhelst ingen, og jeg håber vi er klar til at protestere i solidaritet med AaB's fans hvis det skulle komme så langt. Det gør os allesammen fattigere, hvis en af landets traditionsklubber smadres.
          Kun et spørgsmål om tid IMO. Om 5-10 år vil flere fra nuværende superliga være på udenlandske hænder og vil ikke undre mig hvis top 4-5 kører med budgetter på 100+ mill..

          Lige pludselig lyder en fremtid med Onkel Niels ikke helt skidt alligevel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kun et spørgsmål om tid IMO. Om 5-10 år vil flere fra nuværende superliga være på udenlandske hænder og vil ikke undre mig hvis top 4-5 kører med budgetter på 100+ mill..

            Lige pludselig lyder en fremtid med Onkel Niels ikke helt skidt alligevel
            Det tror jeg, du har ret i. Men tror også, at før vi når til det punkt selv, vil Niels se en væsentlige forøgelse af klubbens omsætning.

            De klubber, der forøger deres budgetter, kan nemlig langt henad vejen tillade sig det, fordi de også tjener penge på deres spillere.

            Vi kan håbe på Minteh udvikler sig til et godt salg, og jeg synes i det hele taget, at vi har mange gode "varer" på hyldene, men med tanke på, at Tverskov, Kadrii, Jebali, Sabbi og Frøkjærs kontrakter udløber senest til sommeren '24, vil vi se en fornyelse af holdet henover de kommende vinduer, som kommer til at koste penge, mens vi risikerer at profitere meget lidt.

            BW har i sandhed en stor opgave foran sig de kommende år. Skal Jebali, Frøkjær og Sabbi f.eks. allerede sælges i sommervinduet '23, så vi tjener lidt på dem, eller vil det have for store sportslige konsekvenser, når vi samtidig formentlig mister Tverskov m.fl.?

            Der er store ændringer i vente for os sportsligt, og vi kommer til at tilpasse os meget hurtigt, for den sportslige ledelse er godt klar over, hvilken vej vinden blæser for mange af de andre klubber.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

              Det tror jeg, du har ret i. Men tror også, at før vi når til det punkt selv, vil Niels se en væsentlige forøgelse af klubbens omsætning.

              De klubber, der forøger deres budgetter, kan nemlig langt henad vejen tillade sig det, fordi de også tjener penge på deres spillere.

              Vi kan håbe på Minteh udvikler sig til et godt salg, og jeg synes i det hele taget, at vi har mange gode "varer" på hyldene, men med tanke på, at Tverskov, Kadrii, Jebali, Sabbi og Frøkjærs kontrakter udløber senest til sommeren '24, vil vi se en fornyelse af holdet henover de kommende vinduer, som kommer til at koste penge, mens vi risikerer at profitere meget lidt.

              BW har i sandhed en stor opgave foran sig de kommende år. Skal Jebali, Frøkjær og Sabbi f.eks. allerede sælges i sommervinduet '23, så vi tjener lidt på dem, eller vil det have for store sportslige konsekvenser, når vi samtidig formentlig mister Tverskov m.fl.?

              Der er store ændringer i vente for os sportsligt, og vi kommer til at tilpasse os meget hurtigt, for den sportslige ledelse er godt klar over, hvilken vej vinden blæser for mange af de andre klubber.
              Hvis vi fortsætter ned af nuværende vej med BW ved roret og en ellers sund økonomi kunne jeg sagtens se os selv forøge vores budget betragteligt også da jeg håber/vurdere at BW kommer til at lave nogle spændende/vilde salg i fremtiden som gør at vi kan øge budgettet. Måske en Conference league i ny og næ og vil hjælpe med til det

              Jeg tror ikke vi skal frygte lidt udskiftning næste sommer. Er selvfølgelig nok bedst at det sker gradvist.
              Det er den rigtige scouting og kvaliteten af det der kommer ind der gør forskellen samt rodfæstningen i et stærkt akademi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kun et spørgsmål om tid IMO. Om 5-10 år vil flere fra nuværende superliga være på udenlandske hænder og vil ikke undre mig hvis top 4-5 kører med budgetter på 100+ mill..

                Lige pludselig lyder en fremtid med Onkel Niels ikke helt skidt alligevel
                Det kan man frygte. Hvis det bliver sådan, så ved jeg ikke, om det bliver med mig.

                Jeg synes allerede nu, at det handler for meget om store salg af unge talenter. Frem for at de unge talenter skal være med til at føre OB til tops.


                Comment


                  Facebook opdatering fra dagens U20 landskamp mellem DK og Ungarn....:

                  80 min
                  MÅÅÅÅÅL Danmark!!
                  3-0 efter et flot angreb hvor Aske Adelgaard knalder bolden i mål med sin venstre fod

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det kan man frygte. Hvis det bliver sådan, så ved jeg ikke, om det bliver med mig.

                    Jeg synes allerede nu, at det handler for meget om store salg af unge talenter. Frem for at de unge talenter skal være med til at føre OB til tops.

                    Det er bestemt en balance der skal findes .. sentimentalitet eller ej. Det er vigtigt at der er en rigtig lokal forankring på sl-holdet af spillere der har været på akademiet. Ikke alt skal være køb-salg, køb-salg og køb-salg.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Charly scorede for DK's u19 i dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Charly scorede for DK's u19 i dag.
                        Han ville have godt af en tur til Næstved. Jeg krydser fingre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han ville have godt af en tur til Næstved. Jeg krydser fingre
                          Det kunne jeg godt se fidusen i, men er Breum ikke først for? Charly er trods alt mere inde omkring holdet pt., hvor Breum virker til at være gået helt i stå. Ideelt set ryger de selvfølgelig begge på lån og får en masse spilletid i første division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det kunne jeg godt se fidusen i, men er Breum ikke først for? Charly er trods alt mere inde omkring holdet pt., hvor Breum virker til at være gået helt i stå. Ideelt set ryger de selvfølgelig begge på lån og får en masse spilletid i første division.
                            Forstår tankegangen, men se på Khemdee.... mener stadigvæk at de skal væk fra andedamen og hærdes i de lavere rækker i England eller Tyskland, som jeg snart har argumenteret for i en del år

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det kunne jeg godt se fidusen i, men er Breum ikke først for? Charly er trods alt mere inde omkring holdet pt., hvor Breum virker til at være gået helt i stå. Ideelt set ryger de selvfølgelig begge på lån og får en masse spilletid i første division.
                              Kender ikke deres trup. Men måske der kunne være plads til begge. Hvis vi kan undvære dem altså

                              Comment


                                To træningskampe mid FCN i dag og begge streames:
                                https://youtu.be/iMhYRM9eLUc

                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...rOy8c9ytw&s=19
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X